Stel je persoonlijke vraag #31

Per ongeluk. Doen mensen dat expres? :sweat_smile: (behalve in films in ruzies)

Thuis valt mee, maar op m’n werk laat ik regelmatig wat vallen (horeca)

2 likes

Ja in ruzies doen sommige mensen dat wel hoor, als ze heel boos zijn. Zelf niet gedaan, maar had een vriendin die wel 3 keer haar telefoon stuk heeft gegooid tegen de muur uit woede.

1 like

thuis echt nooit, doe echt al 100 jaar met m’n lievelingsmok haha. op werk (horeca) is het een ander verhaal :joy: gisteren nog een witte wijn glas op de bar laten omvallen, bingo. scherven brengen geluk zeggen we dan maar :crazy_face:

2 likes

Ik ga niet stemmen want dat brengt sowieso ongeluk.

1 like

Herkenbaar, dat zeggen we op m’n werk ook altijd als iemand wat laat vallen :grin:

Als je echt heel erg moe bent, maar je kan niet slapen omdat je onderweg bent, in het vliegtuig (wie kan daar lekker slapen) etc. Krijg jij dan last van prikkende ogen?

• Ja
  • Weet ik niet ik ben nooit moe
  • Nee
  • Ik denk van wel

0 stemmers

Echt zelden, maar ik moet zo de vaatwasser uitruimen en weet nu zeker dat ik dan iets kapot maak.

Soms wel tranende ogen, maar die prikken niet. Ik vraag me altijd af of dat eigenlijk ook is wat mensen bedoelen als ze prikkende ogen zeggen? Of prikt dat echt letterlijk, alsof je iets in je oog hebt of het geirriteerd is?

alleen op vakantie in van die huisjes waar je borg betaalt, dan laat ik opeens dingen vallen

3 likes

Ik vergeet nooit weer dat een vriendin van mij die echt als een soort heilige Maria door het leven gaat, een zelfgemaakt moederdagbeeldje kapot sloeg omdat ze het Songfestival niet mocht zien. Ik , die geen ene fuck erom geeft en die andere vriendin ook niet, stonden er echt als schapen naar te kijken.

Verder heb ik zelf uit woede mn mobiel wel eens hard weggegooid, maar dat was het denk ik wel.

1 like

Hoeveel geef jij om het Songfestival? 1 = het is mn leven en ik zou ervoor sterven, 10 = wat is dat?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Nee, wel pennen en potloden doormidden gebroken

1 like

Hahaha Andy van The Office heeft dat ook gedaan. Een gat in de muur slaan. Je bent niet alleen in dit.

6 likes

Als het saai begint te worden ga ik valsspelen omtoch nog een beetje leven in de brouwerij te brengen.

4 likes

Dat geloof ik niet! Ik heb altijd zoveel fanatieke mensen om me heen, ik ben zooo saai want het boeit me echt weinig. Dus als ik tegen jou zou spelen zouden we beide direct zsm proberen te verliezen. Oh en ik haat echt mensen die niet tegen hun verlies kunnen, Jesus, grow the fuck up. Heel kut.

Het haalt echt een monster in mij naar boven. Vind het ook niet echt leuk dus ik speel ze zelden tot nooit. Man kon zich dit niet voorstellen tot we een keer monopolie gingen spelen… Geen goed idee… (Ik ben echt te fanatiek en wil per se winnen. Heel kinderachtig.)

2 likes

Wat haal jij nadat je bij de Ikea bent geweest? Dus niet in het restaurant maar die bistro bij de uitgang.

• Softijsje
  • Milkshake
  • (Vega) hotdog
  • (Vega) balletjes
  • Fruitwater
  • Thee
  • Koffie/cappu
  • Panini
  • Lemonaid
  • Niets van dit alles

0 stemmers

1 like

Ik mis die vies lekkere postmix van ze :cry:

1 like

Ik ben zo’n irritante drol die spelletjes altijd heel serieus neemt en zich kapot ergert als mensen het niet serieus nemen en expres duidelijk gaan valsspelen of er een beetje met de pet naar gooien, echt een stomme eigenschap van mezelf

7 likes