Stel je persoonlijke vraag #31

Ik was er gisteren en toen wilde ik snoep scheppen maar dat was er niet meer :sob:

1 like

Ooh helemaal vergeten dat ze dat hadden voordat ze fully vlierbessensiroop gingen🥺

Op welke temperatuur was je sportkleding?

• Ik sport niet
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 90
  • Anders

0 stemmers

Ga jij naar horecagelegenheden die hebben aangegeven geen QR codes te controleren?

• Ja, juist omdat ik niet gevaccineerd ben/niet wil testen
  • Ja, wel gevaccineerd het maakt me niet zoveel uit
  • Liever niet, maar als het zo uitkomt ga ik er wel zitten
  • Nee, die vermijd ik actief omdat ik die gelegenheden niet wil steunen
  • Nee, die vermijd ik actief omdat ik me daar niet prettig voel
  • Ik ga sowieso niet naar horeca
  • Ik woon in een land zonder coronapas oid

0 stemmers

Haha ik heb gisteravond op zo’n ding gezeten (wel met 2 personen) en ik vond het heel leuk :joy: Maar ik zou er overdag toch wel me er vrij ongemakkelijk mee voelen.

1 like

Ik was een filmpje op YouTube aan het kijken van katten die op een waterbed spelen en bedacht me dat ik sinds de jaren 90 niemand meer ken die een waterbed heeft. Zou dit helemaal geen ding meer zijn tegenwoordig?

Ben jij of ken jij iemand die een waterbed heeft?
  • Ja ikzelf
  • Ja iemand anders
  • Nee niemand

0 stemmers

Wij hebben die overgenomen van mijn schoonmoeder, toen zij een nieuw bed ging kopen. Zou er zelf nooit voor kiezen, maar is wel chill verder.

2 likes

Ik ben ontzettend bang voor de tandarts en ook al even niet geweest en vraag me af of ik de enige ben.
Dus hoe vaak/wanneer ben jij voor het laatst naar de tandarts geweest?
(hij is anoniem)

• Ik ga braaf elke zes maanden
  • Ik ga elk jaar
  • 2-3 jaar geleden
  • 4-5 jaar geleden
  • 5-9 jaar geleden
  • 10+ jaar geleden

0 stemmers

Heb je er dan geen last van als je partner zich omdraait? Dat het dan heel erg gaat golven. Ik vond het vroeger altijd fascinerend als iemand zo’n bed had.

Ik was vroeger heel bang maar nu niet meer en ik heb ook nooit wat

1 like

Zelf heb ik er geen last van (en ik ben geen vaste slaper), maar je voelt het wel. Wel is het zo dat als de ene wat zwaarder is dan de andere, de zwaardere persoon dieper ligt en andersom.
Soms als ik niet kan slapen vraag ik aan mijn vriend om zachte golven te creëren, dan voelt het net alsof ik gewiegd word. :flushed:
Het is wel chill dat je de temperatuur van het water kan regelen. Dus in de zomer is het lekker koel en in de winter kan je het als je wil warmer zetten.

1 like

1x per jaar naar de tandarts, maar 2x per jaar naar die sadist…ik bedoel de mondhygienist

9 likes

Sinds ik naar een angst tandarts ga, ga ik braaf elk halfjaar. Misschien is dat iets voor je?

2 likes

Hoe ben je er overheen gekomen? Laatste keer ging echt niet chill. En was altijd al beetje bang maar ga liever dood dan dat ik erheen ga. Heb minimaal 3 gaatjes nu. Maar moet er denk eens echt aan geloven voor de boel niet meer te redden valt.

@Blush Ja de praktijk waar ik nu naar aan t kijken ben heeft ook angsttandartsen maar meerdere locaties dus weet niet of die bij mijn locatie ook zijn. Maar ga liever dichtbij omdat de drempel anders nog hoger wordt ben ik bang. Kan echt al janken als ik eraan denk. Snap t ook niet. Ja ben bang voor de pijn, maar heb in t dagelijks leven zo vaak pijn, maar dat is toch anders ofzo.

Haha precies dit. Ik vind de tandarts niet zo boeiend, maar de mondhygiënist :sob: ik haat dat echt zo. En ik durf ook gewoon niet te zeggen dat ik niet meer wil.

1 like

Ik heb gevoelig tandvlees, dus het is verstandiger dat ik ga. Maar ze rammen zo graag tegen de gevoelige plekjes
Daarbij ik heb maar een gaatje gehad in mijn hele leven en die was zo groot als een maanzaad

1 like

Oh ik vind de mondhygiënist juist fantastisch

Vooral als ze gaan polijsten lig ik daar stiekem te genieten, voelt zo fijn. Vind alles eraan lekker, ook als ze met die haakjes zo langs de randen van je tanden gaat om tandplak te verwijderen. Ga het liefst echt elke week, maar hou me in tot 3x per jaar.

Maargoed ik vond het ook fijn voelen toen ze m’n verstandskies trokken, echt alsof een hele erge jeuk ineens weg was, dat geluid ook :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Masochist

Doet geen pijn, dus nee ?

Vroeger wel toen ik altijd ontstoken tandvlees had omdat ik niet stookte, maar tegenwoordig is het gewoon pijnloos.

Ik heb een hele goede tandarts nu. Bij de tandarts thuis was altijd wel wat, moest ik weer tandsteen laten verwijderen, fotos maken, happen, al die onzin. Nu alleen als het echt moet en ik weet dat het maar 3 minuten duurt en pijnloos is

1 like

Ik ben sowieso die persoon die alles beter weet en je aan de kant duwt als iets te lang duurt in bijv. een escaperoom. Want echt niet dat ik door iemand anders verlies.

10 likes