Stel je persoonlijke vraag #31

Ik doe dit anoniem!
Vind jij het zielig als iemand geen siblings heeft?

• Nee
  • Ja
  • Een beetje

0 stemmers

Ik vergeet hier aan toe te voegen: daarna heel casual doen tegen je teamgenoten DAT HET ECHT NIET UITMAAKTE DAT ZE ALLES VERKEERD DEDEN.

:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

10 likes

Vlaamse serie op Ketnet. Het ging over een stel huisgenoten. Dankzij die serie wil ik ook een glijbaan ipv een gewone trap

En je spreekt het uit als Wacht Eens Even. Want nummers gebruiken in woorden was vet cool

10 likes

Hahah ik snap je vraag volledig! Het is inderdaad even zoeken soms. Als je mee gaat in het ritme van de golven van het water is het super chill, maar als je even uit sync ben daarmee is het echt kut. :joy: Dan raak je heel de tijd compleet je balans kwijt.

@Memento_mori het is ook zeker best chill! Maar volgens mij zijn ze best duur en dat zou ik het niet waard vinden. Daarnaast is het verhuizen en onderhoud echt niet grappig. Er zit zoveel water in wat je er dan uit moet halen.

2 likes

woon in NL, lang leve ketnet :sweat_smile:

3 likes

Ik ook. Wacht maar tot ik over Spring begin

11 likes

Heb helaas meer escape rooms moeten doen dan ik uit mezelf had gewild (werk div keren, bachelorette etc). De ene keer “zie” ik het, snap ik de logica en zit ik er helemaal in, de andere keer moet je ipv met rekenen ineens steeds iets (onlogisch!) met het alfabet coderen en verlies ik mijn interesse.

Heb wel al een aantal keer van collega’s daarna teruggehad dat “ze eerlijk gezegd meer van me hadden verwacht” tov hoe ik op werk ben. Weet nou niet of ze me dus eigenlijk een heel betweterig of secuur persoon ofzo vinden haha

Nou precies dat had ik in mijn hoofd haha. Als ik een waterbed zou hebben zou ik ernaast ook maar een matrasje leggen voor de seks, want ik zie mezelf niet in sync meedijnen op de golven :joy:

Waarschijnlijk moet ik toch heel nodig pissen en red ik mezelf er zo uit omdat ik anders echt moet pissen in zo’n room. Lijkt me echt een perfect excuus om je te diskwalificeren. Kan dat?

Oh god die escape rooms. Ik heb ooit eentje gedaan met werk waarbij je met een groep was van 6 personen. We zaten per 3 aan elkaar met handboeien (pre-corona trouwens). En bijna op het eind doordat een medewerkster het zei door een soort intercom kwamen we er pas achter dat er door iemand al een sleuteltje was gevonden waar we niks mee konden die dus voor die handboeien waren. Hele tijd voor niks aan elkaar vast moeilijk lopen doen :joy: :joy:

Ik ben iig in zulke gevallen ook niet het helderste licht zullen we maar zeggen.

8 likes

Rummikub!

Love pubquizen

Vind het sowieso altijd fantastisch dat je dan lekker showerig mag doen met wat je weet, hoop ook altijd dat ze dingen vragen die niemand weet behalve ik (gebeurt nooit)

Maar als ik veel drink ga ik wel valsspelen, en mensen in m’n teams willen dan nooit m’n gezochte info opschrijven want ~dat is niet netjes terwijl ik denk joh mag best

6 likes

Ben je bloed/plasma donor?

• Ja, ben bloeddonor
  • Ja, ben plasmadonor
  • Nee

0 stemmers

Geen bloeddonor omdat…

• Ik niet tegen naalden/prikken kan
  • Ik er nooit over nagedacht heb
  • Ik het niet vrijwillig wil doen
  • Er geen bloeddbank bij mij in de buurt is
  • Ik het gewoon niet wil
  • Vanwege medische redenen
  • Anders…

0 stemmers

Welke bloedgroep heb je?

• A Positief
  • A Negatief
  • AB Positief
  • AB Negatief
  • O Positief
  • O Negatief
  • B Positief
  • B Negatief
  • Weet ik niet

0 stemmers

1x gehad dat wij het enige team vd 20 waren die een vraag goed hadden. Nog steeds trots

Ik was alleen niet zelf degene die het goeie antwoord wist haha :sob:

3 likes

Ben je orgaandonor?

• Ja ben ik
  • Nee, ben ik niet
  • Nee, maar wil ik wel graag

0 stemmers

Ben je Stamceldonor?

• Ja ben ik
  • Nee ben ik niet
  • Nee, maar wil ik wel graag

0 stemmers

Ik was het wel, maar ben heel slecht te prikken, dus ben er mee gestopt.

2 likes

Ik heb wel eens door keiharde bluf het juiste antwoord op een medische vraag door de organisatie laten aanpassen, terwijl ik het zelf gewoon niet goed had. :joy: :joy: :joy: Was met het werk van m’n vriend, waar ze mij niet kenden, maar wel wisten dat ik DoKtEr was, dus ze durfden me niet tegen te spreken. Alsnog tweede geworden, was kut. Ook drie vragen op de wc opgezocht, waar er geen bereik bleek te zijn, stressvol.

23 likes

Ik ben in 2017 naar Throwback Thursday geweest waar Spring nog eens optrad na al die jaren (heb ze ook nog gezien toen ik heel jong was haha) en dat was echt één en al ambiance, zo fantastisch!
Volgens mij gaan ze het binnenkort nog eens doen voor de verjaardag van Studio 100

7 likes

Ik sta geregistreerd als stamceldonor, is dit dan een ja?
Ik snap dat dat bij orgaan anders ligt 🥲

1 like

UGh relatable

Ik heb een keer in barca in de oertijd voor free roaming een fucking dure databundel gekocht om op de wc tijdens de quiz de namen van de 4 acteurs in Seinfeld (buiten jerry) op te zoeken want ik was recalcitrant wijnig en ik vond dat ik recht had op de punten omdat ik zóvaak Seinfeld had gekeken.

Zat ik daar met 1 streepje bereik, 5 mensen voor de deur in de rij met zo’n leuke droelige blik moeilijk te googelen op een pre-smartphone.

Wel gewonnen uiteindelijk :muscle:t3:

8 likes