Zou jij goed zijn in escaperooms?
- Ja, dat denk ik
- Ja, weet ik uit ervaring
- Nee, denk ik niet
- Nee, weet ik uit ervaring
0 stemmers
Zou jij goed zijn in escaperooms?
0 stemmers
En ik HAAT iedereen die geen 110% geeft dus jij gaat niet mee.
Ik geef sowieso 200% want ik ben bloedfanatiek maar met dit soort dingen ben ik compleet blind en loop alleen maar in de weg en aan verkeerde deurtjes te trekken enzo.
Kan dan niet logisch nadenken. Maar ik blijf thuis hoor.
Ik ga nu elke 6 maanden, maar ik ben ooit 7 jaar niet geweest en het is me gelukt weer te gaan door te zeggen dat ik alleen de eerste afspraak zou komen als we af konden spreken dat we dan nog niets zouden gaan doen, alleen kijken.
Ik ben eigenlijk nooit heel bang geweest, maar ik schaamde me wel echt en daardoor werd de drempel steeds hoger. Nu maak ik voortaan gelijk na de afspraak aan de balie een nieuwe afspraak en dan ga ik ook gewoon.
Bij mij in de straat zit dus een complete waterbedden winkel! Deze zit er al 30 jaar. De man die er werkt zit de hele dag alleen maar te klaverjassen op zn computer. Ik vind het fascinerend. En ik wacht op een inval vd fiod.
Misschien te TMI, maar lukt seks een beetje op een waterbed? Ik had eerder een heel zacht matras en vond dat al vervelend, omdat je dan zo diep wegzakt zeg maar.
Ik wil het geeneens proberen
Zou er wel een, niet belangrijke, vinger of teen voor overhebben om enig kind te zijn.
Same, ik geef 200% maar waarschijnlijk wel 200% verkeerde info en keuzes.
Ik ben heel bang maar ik heb ook een heel slecht gebit. Als ik niet iedere 6 maanden ga wordt dat alleen maar erger. Is dus ook altijd raak als ik voor controle ga, maar laat liever ieder half jaar kleine gaatjes vullen/kroon zetten/zenuwbehandeling doen dan dat mn gebit wegrot
Ik ben ook bang maar ga juist elke 6 maanden omdat de drempel anders te hoog is om weer te gaan. Mag van de tandarts ook jaarlijks komen, maar maak altijd meteen een afspraak als ik mijn controle gehad heb.
Kan best fanatiek zijn, maar ben een beetje bang dat ik door de tijdsdruk etc. stress krijg. En in blinde paniek van alles ga doen wat niet de bedoeling is.
Ik verander dan in zo’n bazige projectleider die mensen over verschillende onderdelen verdeelt om efficiënter te werken en dan het totaaloverzicht bewaart totdat iemand ergens de mist in gaat en ik full satan ga.
Gewoon als jezelf dus
Het enige moment dat ik enigskind zijn niks vind is als ik er aan denk dat mn ouders er niet meer zijn. Ik moer dan al die shit alleen regelen. Aan de andere kant… ik hoef geen erfenis te delen haha
Totdat je de hoofdsteden van obscure deelrepublieken in Siberië moet aangeven, dan raakt @Zemraluani en ratelt ze de namen in 6 verschillende talen af.
Ik mis de optie: ik heb siblings, maar ik had liever andere siblings gehad.
Op wie lijk je het meest tijdens een escaperoom?
0 stemmers
Ik weet niet eens wat w817 is
Heb jij dit wel eens gekeken?
0 stemmers