Ik heb nu het intro in mijn hoofd
Ik wil leven, ik wil vrij zijn. Ik wil op mijn eigen benen staan
Ik heb nu het intro in mijn hoofd
Ik wil leven, ik wil vrij zijn. Ik wil op mijn eigen benen staan
Dat lijkt me wel,ik heb zelf ook ja gestemd, want ik sta ook geregisteerd als stamceldonor.
Anders… : ik mag geen bloed doneren omdat ik in een bepaalde periode in de UK heb gewoond
Ga nu al een tijdje elke 6 maanden weer, daarvoor ook een aantal jaar niet geweest omdat ik het naar/eng vond. Heb dat bij de eerste afspraak weer aangegeven en had ook een nieuwe tandarts gekozen en vind het nu nog steeds niet heel chill om te gaan maar deze tandarts is super aardig en begripvol dus dat maakt dat ik nu wel braaf ga.
Dit klinkt als een lifehack!
Ik ga de volgende keer ook meteen een afspraak voor de volgende keer maken voordat ik wegga. Vind het altijd zo’n enorme drempel om dan een afspraak te maken, zeker nu ik door Corona al meer dan anderhalf jaar niet ben geweest.
Bij mij doen ze dit vanuit de praktijk altijd standaard, de tandarts stuurt je na de behandeling dan terug langs de assistente om meteen een nieuwe afspraak te plannen. Misschien is dat bij jou ook wel zo!
Vorige week nog pubquiz met m’n werk gewonnen omdat ik als enige een liedje herkende in de muziekronde. We waren met 45 personen ofzo en niemand kende m! Voelde heerlijk.
Kreeg gelukkig van m’n team ook alle eer (had sowieso 3 kwart vd antwoorden al ingevuld voordat de rest van de boomers de vraag hadden gelezen).
Dit was vroeger echt mijn lievelingsserie. Dit zouden ze op Netflix oid moeten zetten
Gemist van de Jeugd van Tegenwoordig. Was intro raden. Was ook best moeilijk denk ik maar ik luister veel naar de jeugd dus herkende m meteen.
Helaas niet, krijg na meer dan 6 maanden een kaartje in de post dat het tijd is voor controle. En dan doe ik er vervolgens een eeuw over om een afspraak te maken (misschien moet dit in het unsuccessful adulting topic)
Ik ga braaf elk jaar, want ik hoef niet eens halfjaarlijks van mijn tandarts
Oohja dan snap ik het hahah als ik dat had zou ik denk ik ook minder vaak gaan hoor, niet mijn favoriete bezigheid.
Yakult
0 stemmers
Zit er ook niet heel veel suiker in? Vind het mondgevoel wel goed ofzo. Het is minder dik dan melk, wel glad van structuur maar dikker dan water. Prima nasmaak ook.
Done
Als meer mensen dit invullen, dan aub ook Madam Secretary invullen want dat staat ook nog steeds nergens op helaas
Wow het is écht bijna letterlijk suikerwater
Moet ook eigenlijk wel om die bacterieen een beetje in leven te houden, toch?
Fair point