Ik mis de optie: continu aan anderen vragend of hun deel wel klopt en ze niet geloven als ze ja zeggen en hun puzzeltje opnieuw doen EN ER DAN IDD ACHTERKOMEN DAT HET NIET KLOPT.
Jajaja jullie voelen deze he.
Ik mis de optie: continu aan anderen vragend of hun deel wel klopt en ze niet geloven als ze ja zeggen en hun puzzeltje opnieuw doen EN ER DAN IDD ACHTERKOMEN DAT HET NIET KLOPT.
Jajaja jullie voelen deze he.
Kijk, met jou kan ik winnen.
Ik vind het altijd heftig als mensen, die niet eens weten of het bewust of niet bewust is zeggen: ‘oh enigst kind vind ik zielig!’
WTF.
Ik ben nog nooit in een escape room geweest en ik wil dat graag zo houden. Want ik heb vrienden die teveel in mij geloven en altijd willen dat ik shit op los. En ik heb vrienden die mij onderschatten en t allemaal zelf zouden willen doen. Hoe dan ook ik zou uit frustratie alles kapot maken. Inclusief de vriendschap.
Iedereen hier heeft te weinig Belgische televisie gekeken
Dat klinkt eigenlijk best wel heel chill! Vooral dat het lekker koel is in de zomer.
Ik weet zo ongeveer het minst van België van dit hele forum. Het is een land ten zuiden van ons. Maar het is dus een Belgische serie, moet je dan niet Vlaams zeggen?
Alleen als ze vlaams spreken.
Ik doe dit anoniem!
Vind jij het zielig als iemand geen siblings heeft?
0 stemmers
Ik vergeet hier aan toe te voegen: daarna heel casual doen tegen je teamgenoten DAT HET ECHT NIET UITMAAKTE DAT ZE ALLES VERKEERD DEDEN.
Vlaamse serie op Ketnet. Het ging over een stel huisgenoten. Dankzij die serie wil ik ook een glijbaan ipv een gewone trap
En je spreekt het uit als Wacht Eens Even. Want nummers gebruiken in woorden was vet cool
Hahah ik snap je vraag volledig! Het is inderdaad even zoeken soms. Als je mee gaat in het ritme van de golven van het water is het super chill, maar als je even uit sync ben daarmee is het echt kut. Dan raak je heel de tijd compleet je balans kwijt.
@Memento_mori het is ook zeker best chill! Maar volgens mij zijn ze best duur en dat zou ik het niet waard vinden. Daarnaast is het verhuizen en onderhoud echt niet grappig. Er zit zoveel water in wat je er dan uit moet halen.
woon in NL, lang leve ketnet
Ik ook. Wacht maar tot ik over Spring begin
Heb helaas meer escape rooms moeten doen dan ik uit mezelf had gewild (werk div keren, bachelorette etc). De ene keer “zie” ik het, snap ik de logica en zit ik er helemaal in, de andere keer moet je ipv met rekenen ineens steeds iets (onlogisch!) met het alfabet coderen en verlies ik mijn interesse.
Heb wel al een aantal keer van collega’s daarna teruggehad dat “ze eerlijk gezegd meer van me hadden verwacht” tov hoe ik op werk ben. Weet nou niet of ze me dus eigenlijk een heel betweterig of secuur persoon ofzo vinden haha
Nou precies dat had ik in mijn hoofd haha. Als ik een waterbed zou hebben zou ik ernaast ook maar een matrasje leggen voor de seks, want ik zie mezelf niet in sync meedijnen op de golven
Waarschijnlijk moet ik toch heel nodig pissen en red ik mezelf er zo uit omdat ik anders echt moet pissen in zo’n room. Lijkt me echt een perfect excuus om je te diskwalificeren. Kan dat?
Oh god die escape rooms. Ik heb ooit eentje gedaan met werk waarbij je met een groep was van 6 personen. We zaten per 3 aan elkaar met handboeien (pre-corona trouwens). En bijna op het eind doordat een medewerkster het zei door een soort intercom kwamen we er pas achter dat er door iemand al een sleuteltje was gevonden waar we niks mee konden die dus voor die handboeien waren. Hele tijd voor niks aan elkaar vast moeilijk lopen doen
Ik ben iig in zulke gevallen ook niet het helderste licht zullen we maar zeggen.
Rummikub!