Stel je persoonlijke vraag #31

Love pubquizen

Vind het sowieso altijd fantastisch dat je dan lekker showerig mag doen met wat je weet, hoop ook altijd dat ze dingen vragen die niemand weet behalve ik (gebeurt nooit)

Maar als ik veel drink ga ik wel valsspelen, en mensen in m’n teams willen dan nooit m’n gezochte info opschrijven want ~dat is niet netjes terwijl ik denk joh mag best

6 likes

Ben je bloed/plasma donor?

• Ja, ben bloeddonor
  • Ja, ben plasmadonor
  • Nee

0 stemmers

Geen bloeddonor omdat…

• Ik niet tegen naalden/prikken kan
  • Ik er nooit over nagedacht heb
  • Ik het niet vrijwillig wil doen
  • Er geen bloeddbank bij mij in de buurt is
  • Ik het gewoon niet wil
  • Vanwege medische redenen
  • Anders…

0 stemmers

Welke bloedgroep heb je?

• A Positief
  • A Negatief
  • AB Positief
  • AB Negatief
  • O Positief
  • O Negatief
  • B Positief
  • B Negatief
  • Weet ik niet

0 stemmers

1x gehad dat wij het enige team vd 20 waren die een vraag goed hadden. Nog steeds trots

Ik was alleen niet zelf degene die het goeie antwoord wist haha :sob:

3 likes

Ben je orgaandonor?

• Ja ben ik
  • Nee, ben ik niet
  • Nee, maar wil ik wel graag

0 stemmers

Ben je Stamceldonor?

• Ja ben ik
  • Nee ben ik niet
  • Nee, maar wil ik wel graag

0 stemmers

Ik was het wel, maar ben heel slecht te prikken, dus ben er mee gestopt.

2 likes

Ik heb wel eens door keiharde bluf het juiste antwoord op een medische vraag door de organisatie laten aanpassen, terwijl ik het zelf gewoon niet goed had. :joy: :joy: :joy: Was met het werk van m’n vriend, waar ze mij niet kenden, maar wel wisten dat ik DoKtEr was, dus ze durfden me niet tegen te spreken. Alsnog tweede geworden, was kut. Ook drie vragen op de wc opgezocht, waar er geen bereik bleek te zijn, stressvol.

23 likes

Ik ben in 2017 naar Throwback Thursday geweest waar Spring nog eens optrad na al die jaren (heb ze ook nog gezien toen ik heel jong was haha) en dat was echt één en al ambiance, zo fantastisch!
Volgens mij gaan ze het binnenkort nog eens doen voor de verjaardag van Studio 100

7 likes

Ik sta geregistreerd als stamceldonor, is dit dan een ja?
Ik snap dat dat bij orgaan anders ligt 🥲

1 like

UGh relatable

Ik heb een keer in barca in de oertijd voor free roaming een fucking dure databundel gekocht om op de wc tijdens de quiz de namen van de 4 acteurs in Seinfeld (buiten jerry) op te zoeken want ik was recalcitrant wijnig en ik vond dat ik recht had op de punten omdat ik zóvaak Seinfeld had gekeken.

Zat ik daar met 1 streepje bereik, 5 mensen voor de deur in de rij met zo’n leuke droelige blik moeilijk te googelen op een pre-smartphone.

Wel gewonnen uiteindelijk :muscle:t3:

8 likes

Ik heb nu het intro in mijn hoofd

Ik wil leven, ik wil vrij zijn. Ik wil op mijn eigen benen staan :notes:

6 likes

Dat lijkt me wel,ik heb zelf ook ja gestemd, want ik sta ook geregisteerd als stamceldonor.

2 likes

Anders… : ik mag geen bloed doneren omdat ik in een bepaalde periode in de UK heb gewoond :unamused:

2 likes

Ga nu al een tijdje elke 6 maanden weer, daarvoor ook een aantal jaar niet geweest omdat ik het naar/eng vond. Heb dat bij de eerste afspraak weer aangegeven en had ook een nieuwe tandarts gekozen en vind het nu nog steeds niet heel chill om te gaan maar deze tandarts is super aardig en begripvol dus dat maakt dat ik nu wel braaf ga.

1 like

Dit klinkt als een lifehack!
Ik ga de volgende keer ook meteen een afspraak voor de volgende keer maken voordat ik wegga. Vind het altijd zo’n enorme drempel om dan een afspraak te maken, zeker nu ik door Corona al meer dan anderhalf jaar niet ben geweest.

1 like

Bij mij doen ze dit vanuit de praktijk altijd standaard, de tandarts stuurt je na de behandeling dan terug langs de assistente om meteen een nieuwe afspraak te plannen. Misschien is dat bij jou ook wel zo!

1 like

Vorige week nog pubquiz met m’n werk gewonnen omdat ik als enige een liedje herkende in de muziekronde. We waren met 45 personen ofzo en niemand kende m! Voelde heerlijk.

Kreeg gelukkig van m’n team ook alle eer (had sowieso 3 kwart vd antwoorden al ingevuld voordat de rest van de boomers de vraag hadden gelezen).

7 likes

Dit was vroeger echt mijn lievelingsserie. Dit zouden ze op Netflix oid moeten zetten

1 like

Gemist van de Jeugd van Tegenwoordig. Was intro raden. Was ook best moeilijk denk ik maar ik luister veel naar de jeugd dus herkende m meteen.

3 likes

Helaas niet, krijg na meer dan 6 maanden een kaartje in de post dat het tijd is voor controle. En dan doe ik er vervolgens een eeuw over om een afspraak te maken (misschien moet dit in het unsuccessful adulting topic) :sweat_smile:

Ik stem voor. :smile:

Heb het gelijk even aan netflix doorgegeven. :blush:

klik hier, to be become famous :slight_smile:

1 like