Ik ga braaf elk jaar, want ik hoef niet eens halfjaarlijks van mijn tandarts
Oohja dan snap ik het hahah als ik dat had zou ik denk ik ook minder vaak gaan hoor, niet mijn favoriete bezigheid.
Yakult
- Heerlie de peerlie
- Mwah
- Echt goor
0 stemmers
Zit er ook niet heel veel suiker in? Vind het mondgevoel wel goed ofzo. Het is minder dik dan melk, wel glad van structuur maar dikker dan water. Prima nasmaak ook.
Done
Als meer mensen dit invullen, dan aub ook Madam Secretary invullen want dat staat ook nog steeds nergens op helaas
Wow het is écht bijna letterlijk suikerwater
Moet ook eigenlijk wel om die bacterieen een beetje in leven te houden, toch?
Fair point
Ik las Urk en dacht âlegitâ.
Vind je dat je het kan maken om op een kleine parkeerplaats de laatste plek te reserveren voor iemand anders door op een parkeerplaats te gaan staan? De mensen voor wie je de plek reserveert zijn er nog niet maar er komt iemand anders aan die daar wilt parkeren.
- Nee, kan niet
- Ja, kan gewoon
- Kan alleen als de mensen voor wie je reserveert er binnen +/- 5 minuten zijn
0 stemmers
Misschien alleen als ze er binnen 30 seconden zijn ofzo, maar over het algemeen heb ik een enorme hekel daaraan.
Alleen voor een verhuizing ofzo, niet voor âgewoonâ parkeren
Als ik die automobilist was die eraan kwam rijden, zou ik me iig niks aantrekken van iemand die daar staat. Tenzij het een enorm intimiderend, groot, sterk iemand is, want ik ben wel een watje.
Mijn oma deed dit altijd en ik vind het zo gĂȘnant
Ik had dit vandaag dus maar het waren echt 5 mensen ofzo en ze wilden niet aan de kant ze gingen daar echt zo staan en hun hoofd schudden, ik overwoog heel even om ze omver te rijden ik werd er echt onredelijk boos van maar ik dacht dat het aan mij lag.
Had hem niet helemaal goed begrepen, dacht dat jij er met je auto op zou gaan staan wachten, maar je bedoelt echt zelf (zonder auto) op die parkeerplek gaan staan. Nee dan vind ik het een ander verhaal
Ja zonder auto inderdaad. Gewoon op de plek staan om hem bezet te houden en die andere mensen voor wie het was waren niet dichtbij.
Al moet ik bekennen dat ik dit 1x wel gedaan heb en geoorloofd vond. Toen we terug verhuisden van ons appartement in Berlijn naar Nederland. Zoveel (zware) spullen en veel te veel om naar de garage verderop te tillen ipv een plekje voor de deur (4 hoog en geen lift plus verschillende hallen door, dus voordat je ĂŒberhaupt bij de uitgang was, was je al dood).
Voelde me wel heel aso.
Als ik genoeg tijd zou hebben dan ben ik sowieso petty genoeg om gewoon half die plek in te rijden zodat die andere auto er niet in kan.