Stel je persoonlijke vraag #31

Ja. Ik had als klein kind toen ik net klok kon lezen een verschrikkelijk saai horloge gekregen. Denk aan blauw horlogebandje en witte wijzerplaat. En dat horloge droeg ik vrijwel iedere dag en elke Kerst en rond mijn verjaardag vroeg ik om een ander horloge, maar die kreeg ik niet wat die ik had was nog in goede staat. Dus had ik er mee lopen gooien. :roll_eyes:.
Ik wilde een Flic Flac of Swatch horloge. Ik had toen nog geen zakgeld dus kon niet zelf voor een ander exemplaar sparen.

4 likes

zooooo ik krijg ineens een flashback een mn jeugdhorloge waar ik echt 25 jaar niet aan gedacht heb:

love flikflak glow in the dark!!!
voelde mezelf zo cool en volwassen hiermee, hij kon zelfs OnDer wAteRrrrrr

18 likes

Heb jij al concrete plannen voor de feestdagen in december?

En dan bedoel ik of je al met familie/vrienden iets hebt afgesproken of vastgelegd hier over, bijvoorbeeld “we gaan 4 december pakjesavond vieren bij oma” of “op 27 december is onze foute kerstparty”.

• Ja, er staan al dingen gepland.
  • Nee, maar wel al mee bezig.
  • Nee, maar dat komt later nog.
  • Nee, ga niets plannen.
  • Anders:

0 stemmers

1 like

Geen idee. Zou best kunnen, maar al die tassen lijken op elkaar. Heb ze wel op Alie gezien

1 like

Ik vond gisteren toevallig nog foto’s van je blauwe plek na de corrieprik hahaha. Echt next level

he gezellig die feestdagen. Zijn zij dan al ver van te voren bezig om alles vast te leggen?

ik moet alle feestdagen werken :joy:

2 likes

Normaal gesproken gaan we op vakantie met kerst dus nooit gezeik. Dit jaar helaas niet dus zie nu al op tegen dat gedoe. Ouders van m’n vriend zijn gescheiden en samen vieren is helaas geen optie. Zo geen zin in dit!

2 likes

Ik zorg altijd dat ik een van de kerstdagen werk, vind de sfeer om mijn werk dan altijd wel leuk en kan ik O&N tenminste vrij vragen.

3 likes

Ik vergeet altijd naar de tandarts te gaan, dan vraagt de assistente hoe je zit op woendag 26 mei en dan denk je … ? geen idee ik bel wel!

en vervolgens is het ineens 2 jaar later als je denkt:“god ik moet weer eens naar de tandarts”

11 likes

Maar dan moet je het dus lekker doen, want als je nog niet weet wat je op 26 mei doet, kan je er dan dus goed omheen plannen :smiley: en anders heb je een mooie herinnering in je agenda om te reschedulen.

Ooh je hoort me niet klagen hoor! Dit systeem werkt ook prima :ok_hand:t3: scheelt me een hoop geld voor 3 min tandsteen krabben bij de mondhygiëniste

Ja zoiets verwacht je al in zo’n situatie, dat ze je al maanden van te voren gaan claimen. Hoop dat jullie feestdagen zonder al te veel moeilijkheden hebben!

1 like

Naar aanleiding van een discussie hier: eet jij graag/regelmatig gekookte aardappels?

Edit, en dan voornamelijk los als avgtje ofzo.

• Wel graag, niet regelmatig
  • Wel regelmatig, niet graag
  • Gelukkig niet
  • Gewoon nee

0 stemmers

Zo droog? Of in een gerecht. Want in een stamppot of iets prima. Maar zo droog meh.

3 likes

Ja meer gewoon los.

Ik eet het vooral omdat het vult en ik veel andere dingen qua structuur niet kan handelen. Maar ben er niet gek op.

3 likes

Ik moet ze altijd bakken, heb op school trauma opgelopen van de smakeloze gekookte aardappelen in de kantine

8 likes

Hoeveel geven jullie bij een collecte? Dus iemand die met een collectebus langs de deur komt voor kwf, hersenstichting, brandwondenstichting, kankerbestrijding, etc

• Niks
  • 50 cent
  • 1 euro
  • 2 euro
  • 5 euro
  • 10 euro
  • 20 euro
  • 50 euro

0 stemmers

Wat ik voor de grijp heb liggen.

3 likes