Ja dat vind ik wel geoorloofd en ik denk dat als er iemand wilde parkeren jij ook wel had gezegd van yo we zijn aan het verhuizen sorry, ipv alleen je hoofd schudden en niks zeggen. Dan zou ik er als automobilist ook wel begrip voor hebben.
Voor verhuizen vind ik t wel iets anders dan voor een dagje de stad in. Wij woonden in een straat met heel weinig parkeerplek en daar zag je best vaak briefjes onder ramen met âkunt u even bellen als u weggaat, we gaan morgen verhuizenâ oid. Hebben zelf ook 24 uur van tevoren 1 plek geblokkeerd met een fiets + briefje en 1 laten blokkeren door de buren omdat we een dubbele plek nodig hadden voor de verhuiswagen.
Liever een plek blokkeren dan de hele straat met een verhuiswagen (eenrichtingsverkeer).
Nou, gezien mijn belabberde Duits heb ik geen idee of die bestuurders dat door hadden .
Maarja, dan haten ze die dag maar even op die kuthollanders. Jammerdebammer.
Sowieso de pubquiz. Op mijn werk doen we best vaak pubquizzen op de één of andere manier, en ik heb een beetje de reputatie dat als je mij in je team hebt dat je dan sowieso wint - wat niet per se waar is maar ik weet wel veel en ik ben fanatiek. Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als we met werk een escape room zouden doen want daar ben ik echt om te janken zo slecht in.
Krijg jij ook ineens de hele tijd advertenties van deze tassen?
- Ja, best vaak
- Wel eens gezien
- Nee, niet gezien
- Ik zit niet op social media
0 stemmers
Nog niet maar door deze post straks vast wel
Ik heb hier ook van dat soort buren. We hebben te weinig plekken.
Een keer heeft ze een step op die plek neergezet toen ze haar auto ging schoonmaken voor de deur en kreeg ze woorden met haar zoontje toen hij wilde steppen.
De andere keer geparkeerd op twee parkeerplaatsen zodat haar man naast haar kon staan.
Ik ben de rust zelfde maar ik wilde banden lekstenen.
Volgens mij is ânee, maar wil ik wel graagâ geen optie meer nu het nieuwe systeem is ingegaan
Oh ja dat is zoân interessant draadje! Ik blokkeer altijd alle cookies en locatietrackers (heb ook geen apps als buienradar want ik wil niet dat RTL weet waar ik 24/7 ben ). Maar ik krijg nu constant de advertenties voor die tassen, uit het niets voor mijn gevoel. Toch benieuwd waar dat dan vandaan komt, sijpelt toch meer doorheen dan je denkt dus.
Ja. Ik had als klein kind toen ik net klok kon lezen een verschrikkelijk saai horloge gekregen. Denk aan blauw horlogebandje en witte wijzerplaat. En dat horloge droeg ik vrijwel iedere dag en elke Kerst en rond mijn verjaardag vroeg ik om een ander horloge, maar die kreeg ik niet wat die ik had was nog in goede staat. Dus had ik er mee lopen gooien. .
Ik wilde een Flic Flac of Swatch horloge. Ik had toen nog geen zakgeld dus kon niet zelf voor een ander exemplaar sparen.
zooooo ik krijg ineens een flashback een mn jeugdhorloge waar ik echt 25 jaar niet aan gedacht heb:
love flikflak glow in the dark!!!
voelde mezelf zo cool en volwassen hiermee, hij kon zelfs OnDer wAteRrrrrr
Heb jij al concrete plannen voor de feestdagen in december?
En dan bedoel ik of je al met familie/vrienden iets hebt afgesproken of vastgelegd hier over, bijvoorbeeld âwe gaan 4 december pakjesavond vieren bij omaâ of âop 27 december is onze foute kerstpartyâ.
- Ja, er staan al dingen gepland.
- Nee, maar wel al mee bezig.
- Nee, maar dat komt later nog.
- Nee, ga niets plannen.
- Anders:
0 stemmers
Geen idee. Zou best kunnen, maar al die tassen lijken op elkaar. Heb ze wel op Alie gezien
Ik vond gisteren toevallig nog fotoâs van je blauwe plek na de corrieprik hahaha. Echt next level
he gezellig die feestdagen. Zijn zij dan al ver van te voren bezig om alles vast te leggen?
ik moet alle feestdagen werken
Normaal gesproken gaan we op vakantie met kerst dus nooit gezeik. Dit jaar helaas niet dus zie nu al op tegen dat gedoe. Ouders van mân vriend zijn gescheiden en samen vieren is helaas geen optie. Zo geen zin in dit!
Ik zorg altijd dat ik een van de kerstdagen werk, vind de sfeer om mijn werk dan altijd wel leuk en kan ik O&N tenminste vrij vragen.
Ik vergeet altijd naar de tandarts te gaan, dan vraagt de assistente hoe je zit op woendag 26 mei en dan denk je ⊠? geen idee ik bel wel!
en vervolgens is het ineens 2 jaar later als je denkt:âgod ik moet weer eens naar de tandartsâ
Maar dan moet je het dus lekker doen, want als je nog niet weet wat je op 26 mei doet, kan je er dan dus goed omheen plannen en anders heb je een mooie herinnering in je agenda om te reschedulen.