Ooh je hoort me niet klagen hoor! Dit systeem werkt ook prima scheelt me een hoop geld voor 3 min tandsteen krabben bij de mondhygiëniste
Ja zoiets verwacht je al in zo’n situatie, dat ze je al maanden van te voren gaan claimen. Hoop dat jullie feestdagen zonder al te veel moeilijkheden hebben!
Naar aanleiding van een discussie hier: eet jij graag/regelmatig gekookte aardappels?
Edit, en dan voornamelijk los als avgtje ofzo.
- Wel graag, niet regelmatig
- Wel regelmatig, niet graag
- Gelukkig niet
- Gewoon nee
0 stemmers
Zo droog? Of in een gerecht. Want in een stamppot of iets prima. Maar zo droog meh.
Ja meer gewoon los.
Ik eet het vooral omdat het vult en ik veel andere dingen qua structuur niet kan handelen. Maar ben er niet gek op.
Ik moet ze altijd bakken, heb op school trauma opgelopen van de smakeloze gekookte aardappelen in de kantine
Hoeveel geven jullie bij een collecte? Dus iemand die met een collectebus langs de deur komt voor kwf, hersenstichting, brandwondenstichting, kankerbestrijding, etc
- Niks
- 50 cent
- 1 euro
- 2 euro
- 5 euro
- 10 euro
- 20 euro
- 50 euro
0 stemmers
Wat ik voor de grijp heb liggen.
Ik wil graag ‘ja’ antwoorden mag dat ook?
Ik heb sinds ik uit huis ben letterlijk nooit meer zo los een gekookte aardappel gegeten. Heel soms als ik geen inspiratie/energie heb om te koken eet ik wel eens mijn versie van agv maar dan altijd met aardappelpuree of gebakken aardappeltjes.
Sorry, kwam niet in me op dat er mensen zijn die dat gewoon eten vrijwillig met plezier enzo.
Niet echt concreet iets vastgelegd, maar tweede kerstdag is de sterfdag van mijn vader en dan ben ik standaard bij mijn moeder. Andere dagen nog niks voor gepland, gelukkig.
Ik heb nog nooit zelf aardappelen gekookt om ze zo los en droog te eten. Mijn ouders maakten dat gelukkig ook nooit. Het was pas bij vriendjes/vriendinnetjes en mijn schoonfamilie dat ik gekookte aardappelen voorgeschoteld kreeg en ik kan nu vertellen dat ik het ook nooit vrijwillig zou maken. Stamp/gebakken/puree kan je me voor wakker maken tho.
Als puber kookte ik best vaak een paar aardappelen na school om zo los van een bordje te eten met zout, gewoon als snack. Had ernstige zetmeelcravings ofzo
Alleen krieltjes (met schil) wel eens. In heel zout water gekookt en dan met een beetje crème fraiche en verse kruiden/peper.
Het een sluit het ander niet uit! Bordje gekookte aardappelen met zout, chocoladerozijnen, sorbetijs en chips toe, zoiets was mijn puberdieet
Ik neem aan dat het dan al om iets gaat waar je nog in kan groeien als persoon zijnde. dus ik denk dat ik dan, mits ik dat zelf geloof, wil aangeef dat het kan verbeteren.
En als dat niet zo is, tja je kan ook niet overal goed in zijn, dus beter eerlijk dit zeggen ipv omhoog praten. Breng je je oud collega ook nog in verlegenheid als er nog eens op terug gekomen word.
Ik heb laatst koekjes gemaakt met chocoladerozijnen, en die waren ook echt top. Rest van het bakje ook zo opgevroten, was echt 15 jaar geleden dat ik die zo los at. Vond vroeger als kind die foute gekleurde ook lekker, weet niet of dat nou witte chocolade rozijnen waren of een soort yoghurtlaagje?