Stel je persoonlijke vraag #31

Heb jij ooit zo’n Volendam foto gemaakt met klederdracht?

• Ja als kind
  • Ja als volw
  • Nee ik ben Belg
  • Nee maar ik ben gewoon

0 stemmers

Alleen één in mijn linkeroor. Als ik op die zijde lig hoor/voel ik mijn hartslag en met een oordopje in heb ik er geen last van :woman_shrugging:

2 likes

Het is echt 50/50 :grimacing:

Zou willen dat het kon, want ik werk vaak nachtdiensten en moet dus slapen als iedereen buiten druk staat te doen en koters staan te gillen.
Maar ik heb tinintus, en oordoppen maken de symptomen 6 duizend keer erger.

1 like

Ik slaap vaak met m’n draadloze oordopjes en luister dan bijv een podcast. Maar misschien kun jij zoiets proberen met ontspannen muziek of werkt dat niet bij tinitus?

We hadden met het horecabedrijf waar ik werkte personeelsuitje in Volendam. Iedereen zat al lekker in de olie en toen nog met 35 man op de foto in zo’n pak, was echt hilarisch. Ik zou het ook niet uit mezelf doen, maar die foto is wel een leuke herinnering.

3 likes

Oh sorry dat is niet zo duidelijk inderdaad, ja dat klopt!

2 likes

Noem jij het weer (zoals bijvoorbeeld afgelopen weekend) wel eens ‘een cadeautje’?

• Ja
  • Nee
  • Hè?
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ja in gesprekken met dementerende oma of wanneer ik het ultieme koetjes en kalfjes onderwerp nodig heb :joy:

5 likes

Nee maar mijn tram heeft laatst wel 15 minuten stilgestaan omdat iemand weigerde zijn mondkapje te doen of anders uit te stappen. :slightly_smiling_face: Op zich props voor de conducteur dat hij zo volhardend was, maar het duurde wel vrij lang.

5 likes

Haha ja. Ik voel me altijd een suffe muts als ik het doe, maar ik kan er oprecht zo van genieten. Afgelopen weekend, fietstocht gemaakt, in een dorpje appeltaart op het terras, zo heerlijk, voelde als wintersport. Echt een cadeautje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 likes

Het is dat wij het niet gewend zijn omdat de vakantie normaal eerder begint, maar ieder ander mens moet altijd gewoon nog werken op 24-12
Edit: en dit jaar zelfs zonder extra vrije dagen nu alles in het weekend valt

1 like

Kan je er toch nog wel van balen? Het is gewoon een kutplanning dit jaar

9 likes

Bij een vriendin van mij aten ze 5 keer per week gekookte aardappelen. Omg. Toen ik een keer bleef eten had die moeder heel lief speciaal voor mij en die vriendin een soort van lasagne gemaakt. Maar haar ouders en broer aten gekookte aardappelen want er was niks lekkerder dan dat. :no_mouth: volgens mij wel met een berg jus.

7 likes

Ja man, en dan de 31e op vrijdag en de 1e op zaterdag :cry: Geef me gewoon een vrije dag.

4 likes

Ik ben zelfs nog nooit in Volendam geweest.

Ben jij wel eens in Volemdam geweest?

• Ja
  • Nee
  • Ik woon in Volendam

0 stemmers

Ik vind het serieus een schattig stadje om even doorheen te wandelen, maar dan niet als het barst van de toeristen/dagjesmensen.

1 like

Te kermisssss :tada::tada:

1 like

Je hebt vandaag de hele middag om je voor te bereiden op een standup vanavond om half 9.

Hoe gaat je optreden?

• Ik zou keihard bomben, niemand zou het leuk vinden
  • Ik zou vrij erg bomben, m’n grappen zijn goed maar de delivery niet
  • Ik zou mwahh zijn
  • Ik zou best goed zijn
  • Dit kan ik, dit wordt echt leuk en een succes

0 stemmers

1 like

"bomben

BETEKENIS & DEFINITIE

(1986) (graffitikunstenaars) alles onderklieren"
Edit: is bomben je best doen ofzo? Er helemaal voor gaan? Ik heb dat woord nooit gehoord.

3 likes