Rozijnen
Ik vind dat je alleen dingen mag stoppen in chocola waarvan de textuur oké is. Niet te hard en niet te zacht. Is een fijne balans.
Rozijn, te zacht en droog, fout.
Hazelnoot, te hard, fout.
Aardbei, zacht maar met een bite, goed.
Cake, zacht maar moist, goed.
Ohh heerlijk! Ik eet ze nu niet zo heel vaak meer, maar ik kookte dan meestal 2 porties zodat ik 1 portie de dag erna nog kon opbakken (zo lekker). Maar uiteindelijk at ik dan na het eten alsnog die lauwe gekookte aardappels die over waren zo op, wel met veel zout idd
Wat stom ook om die dingen zo kort op elkaar te plannen. Wie heeft nou zin in 2 van dat soort dingen binnen 48 uur???
Skip die babyshower.
Vodka ja
Patatjes zijn alleen goed om saus te transporteren naar je mond
Alle andere vormen van aardappel
Nou ik vind vooral degene die deze 2 dingen achter elkaar heeft gepland een bitch
Ik vind het ook raar dat overnachten geen optie is (tenzij dat een persoonlijke situatie is uiteraard) maar verwachten ze van iedereen een heen-en-weertje?
wie organiseert er nou een babyshower op maandag? wat ongezellig zeg. Ben je geweest?
haha nou niet doen hoor, veel plezier morgen!
Nee joh, hadden ze dit maar logischer moeten doen. Wie houdt er nou 2 van dat soort dingen doordeweeks en dan 2 dagen achter elkaar.
Ik discrimineer er op los als het over aardappels gaat. Gekookte aardappelen zijn gewoon minderwaardig.
Omg ik ben het hier 200% mee eens. Ik wil dat mn chocolade de knapperige bite is en het gene wat er in zit fris of cake/koek achtig.
En niet dat je zoals bij gedroogd fruit of noten nog een tijdje moet kauwen op het minder lekkere gedeelte.
Jaaaa perfect verwoord, dit is het exact!
Damn nu heb ik zin in de Urban Brownie van Stach. Knapperige chocola met cake en caramelcreme van binnen.
Stel je gaat naar een restaurant waar de hoofdgerechten rond de 25 euro zijn. Er is iets verkeerds gegaan dus je krijgt een ander hoofdgerecht dan besteld. Je geeft dit aan bij de bediening maar je zegt ook dat je het zonde vindt als dit weg gegooid zou worden. De bediening zegt daarop: ‘Maar dit serveren we nog een keer uit als iemand anders dit bestelt.’ Je bord gaat dus terug te keuken, wordt warm gehouden of opnieuw opgewarmd en dit krijgt iemand anders dus weer
Dit vind je:
- Goed (ivm voedselverspilling bijvoorbeeld)
- Vreemd (ivm hygiëne of de prijs die er wordt gevraagd)
- Anders,
0 stemmers
Het idee is goed maar als het al voor iemand heeft gestaan weet je niet wat ermee gebeurd is dus dat zou ik te tricky vinden (als ik het moest zeggen)
Plus iemand anders heeft dan toch net mindere kwaliteit
Stel je voor dat iemand kucht boven het bord. Of er valt een haar in
Ze kunnen ook vragen of je het niet alsnog wil hebben dan van het huis of mijn part de helft van de prijs. Als dat dan niet oké is, bord maar aan een collega geven om op te eten maar niet bewaren voor een ander.
Ja bijvoorbeeld als je vlees hebt, lijkt het mij toch dat het taaier wordt. En dan betaal je daar toch aardig voor.
Gisteren is dit mij (+ gezelschap) dus overkomen. Maar zelf ben ik ook mega verkouden (geen corona) maar vond ik het ook gek om terug te sturen. Ik had het niet aangeraakt maar toch half boven gehangen