Stel je persoonlijke vraag #31

Ja dat wel ja. Wij kregen thuis alleen maar brood van de aldi en dat was sowieso al niet krokant :pleading_face: dus dan was die speculaas echt een upgrade

edit: je kunt ook het speculaasje beboteren en het pas later op de boterham doen

1 like

Die van de jumbo is kutter hoor.

Van meerdere producten iets willen aanpassen? => Scherm bevriest en dan de hele tijd ‘wacht op hulp’ en dan komt er na 5 minuten nog niemand. HALLO IK KAN ZELF ECHT WEL DINGEN AANPASSEN JUMBO.

En dan ga je naar de normale kassa en dan blijft dat ding roeptoereren HULPPP blablabla

5 likes

Ik deed als kind dus de speculaas in de koffie dopen en dan op mijn brood. Ook nu nog vind ik dit heerlijk :sweat_smile:

6 likes

En die zegt toch ook BEDANKT VOOR HET WINKELEN BIJ JUMBO!!!
die van de ap houdt tenminste het smoelwerk

14 likes

En als je alco koopt moet je volgens mij standaard gecontroleerd worden en er is nooit iemand. Bij de Appie is dat niet het geval en volgens mij switcht die bij geen assisstantie op den duur terug naar afrekenen.

2 likes

Ik heb vandaag de koekjes, speculaas, op mijn boterham gegeten. Ik heb ook de speculoospasta van lotus maar die eet mijn vriend op, ik ben daar geen fan van.
Ik realiseer me nu pas dat we in ons dialect speculoos zeggen ipv speculaas.

3 likes

Naar aanleiding van het opbiechttopic:

Heb jij, ondanks je huidige relatie, iemand in je hoofd die je niet kunt vergeten op liefdesgebied?

• Ja, en als ik kon kiezen zonder mijn partner pijn te doen/als ik terug in de tijd kon gaan zou ik voor die ander kiezen
  • Ja, maar het is meer een stiekeme crush/fantasie dan dat ik er echt iets mee zou willen
  • Nee, wel eerder ooit gehad
  • Nee, niet meegemaakt

0 stemmers

1 like

Ja wel een soort crush, maar niet stiekem want mijn partner weet ervan :joy: maar ik heb het daar verder niet moeilijk mee. Ik ben ondertussen getrouwd en hij wordt binnenkort vader en ik ben juist super blij voor hem toen ik dat zag.

3 likes

Hoeft toch niet per se aan de band te liggen? Je kan ondanks een goede band behoefte krijgen aan een eigen woning (en als ouders dat ook willen stimuleren).

2 likes

Ja ik moest huilen, maar meer omdat ik opgenomen was en het psychische echt niet goed ging, voelde het ook als falen dat ik opgesloten zat en er niet voor hem kon zijn als moeder.

Gatverdamme dit vind ik er dan weer vies uitzien eerlijk gezegd, is dat een afbakbroodje of lijkt dat nu zo op mn telefoon?

Mijn moeder flikkerde alles op een beschuit vroeger, aardbeien, speculaas, cake! Of zelfs BROOD, maar speculaas op brood neen. Ik denk dat ik het nu wat te zoet zou vinden maar als kind vond ik het wel heel lekker speculaas op brood.

Edit: oh een anijsbroodje dus.

Ik vind anijs gewoon NAAR.

Houd jij van anijs?

• Ja
  • Eh geen idee ik eet het nooit
  • Alleen op een beschuit met muisjes
  • Nee

0 stemmers

Ja, maar dan alleen in Ouzo en Raki :metal:

6 likes

Absint en Pernod niet vergeten. Ik vind gestampte muisjes op z’n tijd ook lekker (zo sterf ik ook nog eens trouwens, inhaleren van die shit).

10 likes

Ja klopt, maar die drink ik niet meer :joy: slechte herinnering aan, ofja totaal geen herinneringen.

2 likes

Ohhh alleen vroeger als kind als ik niet kon slapen en een beker anijsmelk kreeg en dan stiekem los zo’n blokje opeten :heart_eyes:

23 likes

Wat mijn moeder dan wel weer deed in de tijd dat ik begon met uitgaan, ineens met volle vaart zaterdagochtend of zondagochtend de kamer binnen stormen. Geen geklop niks. Gordijnen wagenwijd open, en uitgebreid gaan vertellen dat ze al boodschappen had gedaan, had stof gezogen bladibla. Jonge je hebt een PUBER in huis die net uitgaat, laat gewoon liggen haha.

1 like

Love gestampte muisjes

Stuurde n keer een foto van m’n ontbijt naar een buitenlandse vriend en die dacht dat ik cocaïne op brood had gedaan. :thumbsup:

46 likes

Ook als ik mijn kind wel heel leuk vind zou ik hem aanmoedigen om ruim voor z’n 30e uit huis te gaan. Vind dat ook een beetje bij je ontwikkeling horen en het kan zoooo leuk zijn. Dan maar een dure kamer of anti-kraak ofzo, hoort er ook een beetje bij!

7 likes

Omg die vintage verpakking ook :heart_eyes:

1 like

Als je als puber was uitgeweest (zegmaar 15/16/17/18) bleef je dan lang de volgende dag in bed liggen?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t
  • Weet ik niet meer

0 stemmers