Volgens mij hebben ze het nu in staafjes maar nog steeds zo’n kneuterige verpakking
Wel uitslapen maar niet de hele dag in bed liggen
Nee dat deed ik ook nooit, denk vaak rond 11 uur. Is eigenlijk ook best oke als je ervan uit gaat dat je 5:00 in je nest ligt en pubers schijnen sowieso veel meer slaap nodig te hebben maar daar is niemand het echt over eens lol. Maar dan echt zo’n moeder die binnenstormt en de gordijnen opentrekt is denk ik de puberhel.
Dat doet mij denken aan de vader van mijn ex.
Als ik daar bleef slapen en we waren uitgeweest moesten we altijd voor 8u beneden zijn. Die vader zei altijd “Jullie mogen uitgaan zo laat je wil maar om 8u aan de ontbijttafel.”
Dat was altijd redelijk goed gelukt maar op een keer had ik zoveel gedronken en was het echt wel laat geworden dat ik zoiets had van foert ik blijf liggen. Mijn ex heeft nog gezegd van komaan sta op want mijn vader gaat een emmer water over jou gooien en ik dacht jaja het zal wel.
Tot die vader om 8u01 effectief een emmer koud water over mij goot terwijl ik nog in dat bed lag…
Daarom heb ik het volume helemaal laag gezet, schrok me de allereerste keer dood joh. Volumevoorkeur slaat ie op (op je jumbo klantenkaart/app).
Als jullie met iemand wat afspreken om ‘s avonds doordeweeks wat te drinken, wat is dan een goede tijd om elkaar te zien?
- 19.00
- 19.30
- 20.00
- 20.30
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Oh vind dat wat je nu zegt wel echt een nuance! Dit gaat namelijk om jouw specifieke behoefte in de vriendschap (of de afwezigheid daarvan haha). Eigenlijk ze je; van mij hoeft het niet meer. Toch? Het klinkt alsof verwateren van 1 kant komt en dat lijkt mij nest wel bot als de ander blijft proberen, dan liever duidelijkheid en het gesprek aangaan.
Bij ons was de regel dat ik zondag bij het ontbijt (rond 10-11 uur) moest zitten en daarna mocht ik weer mijn bed in.
Op zaterdag stond ik om 7 uur al in de manage en daarna werken bij mijn bijbaan. En ik ging alsnog op vrijdag stappen (en op zaterdag) geen idee hoe ik dat vol heb gehouden
Ik vond in een studentenhuis wonen mega leuk en had die periode echt niet willen missen. Ik zou mijn kind dan ook zeker motiveren dat ook te doen! Omdat het leuk is, maar ook omdat het leerzaam is en je er (deels) zelfstandig van wordt. Ik heb trouwens een goede band met mijn ouders en had niks te klagen thuis dus daar ligt het niet aan, het is gewoon een bepaalde fase in het leven die ik mijn kind ook echt gun.
Ooit waren er tijden dat ik om 6 uur thuis kwam en om 9 in de collegebanken zat. Hoe dan. Ik ben gisteren na 23 gaan slapen en zit nu aan mijn derde koffie energie te verzamelen om überhaupt te gaan douchen.
Haha ja ik ook van stappen gewoon door naar college of naar mijn stage of bijbaan.
Ik kan wel nog steeds heel goed leven op weinig slaap, ik slaap meestal rond de 5 uur. Maar dat moet ik echt niet combineren met uitgaan en alcohol
Ja en jezelf als ouder misschien ook (heb geen kinderen btw). Op den duur wil je toch ook niet meer de hele tijd papa/mama zijn, maar je eigen leven weer meer gaan oppakken.
Zodra je 18/20, volwassen bent wil je toch echt steeds meer je eigen gang gaan. Lijkt me vreselijk om met een derde volwassen partij rekening te moeten houden als ouder/stel zijnde. Nee hoor zodra het kan hup uit huis.
Ik had het nooit van deze kant bekeken en vind het een geweldig nieuw perspectief
Denk jij dat jij meer of minder veel wc papier gebruikt dan gemiddeld?
- Minder
- Meer
- Exact gemiddeld
0 stemmers
Ik verbaas me altijd hoe snel een rol er doorheen gaat bij mijn moeder/vader.
Ik loop tijdens de behoefte al gedachteloos aan die wc-rol te trekken waardoor ik onbedoeld veel meer in m’n hand heb dan nodig, echt een slechte eigenschap.
Jaaa dit is mijn plan:
Zijn jullie ook verkouden? Volgens mij gaat het echt ziek rond nu.
- Nee
- Ja
- Nee wel mensen om mij heen
0 stemmers
Nee, wel net geweest en mijn vriend ook.
Doe je nu nog een test als je verkouden/snotterig bent?
- Nee
- Een zelftest
- Ja bij de ggd
- Heb ik wel eens gedaan, maar niet elke keer
0 stemmers