Moet je je niet beter melden op werk? Ik moet dat wel zodra ik hersteld ben, ook als dat op een dag is dat ik niet zou hoeven werken. Dus ik zou me dan morgenochtend gewoon beter melden en in de avond naar het feestje gaan.
Ik weet eigenlijk niet of dat ook op een vrije dag moet, maar goed dat je het zegt!
Nou daās geen goede reclame @Nysmn :ā)
Het lijkt mij eigenlijk wel fijn om een weekje te doen, al weet ik niet precies waarom.
Je wilt dat mensen gaan stemmen als je begint met 'n.a.v. een discussie op het viva forum? Wat erg
Kijk jij wel eens op het viva forum?
- Gewoon nee
- Gewoon ja
0 stemmers
Hahah ik las geen sterilisatie en dat leek me al vrij heftig op je 17e.
Gebruik jij wattenschijfjes?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb echt altijd serieus 5 pakken op voorraad. Hoe moet je anders je mascara eraf halen? Als je nooit make-up draagt snap ik het wel. Maar de vriendin van mn bff, draagt veel meer make-up up maar heh, geen wattenschijfjes. En zoān doekje is mn overdreven gezegd, nachtmerrie. Prikt, ga weg.
Alleen om nagellak eraf te halen!
Mijn make-up haal ik er met mijn handen af. Ik doe een double cleanse en gebruik eerst olie op de droge huid, masseer het vervolgens in met water, spoel het eraf en gebruik vervolgens een gel cleanser. Dat werkt voor mij echt het allerallerbeste. Toner breng ik ook aan met mijn handen, dat werkt veel zuiniger.
Ik gebruik stoffen wasbare schijfjes, niet van watten.
Wattenschijfjes heb ik wel in huis voor als ik nagellak moet afhalen, maar dat draag ik eigenlijk nooit.
Lol, nou volgens een artikel van een dermatoloog was het , hoe minder, hoe beter. Ik geloof niks meer en doe mān eigen routine en ik denk dat iedereen daarin āgroeitā (kots) wat bij je huid past. Ik snap niet zo goed dat je met zoān make-up doekje je werkelijk waar je mascara en alles verwijderd wtf. Ik heb echt heel veel wattenschijfjes nodig
Ik heb nooit reinigingsdoekjes gebruikt, ook toen ik dat als tiener graag wilde prikten ze allemaal te erg.
Een double cleanse is heel mild voor je huid! Omdat je je gezicht eerst met olie reinigt, droogt je huid vervolgens niet uit wanneer je een reiniger met surfactanten gebruikt. Mijn huid is best vet, dus ik gebruik een schuimende, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik gebruikte hiervoor micellair water en dat werkte erg goed, maar dat spoelde ik ook altijd van mijn gezicht met een schuimende reiniger (als ik dat niet deed raakte mijn stomme huid geĆÆrriteerd). Een double cleanse is voor mijn huid minder belastend!
Ja natuurlijk! Hier is het veel leuker dus het leek mij een leuke om te vergelijken. Ze zijn op het viva forum altijd zo onaardig tegen elkaar, dat hele gesprek daar ontspoorde ook. Maar dat doet eigenlijk elk gesprek daar.
Drie weken undercover als flitsbezorger in Amsterdam
Nav dat ik nu de dansmarathon kijk.
Kan jij goed dansen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hou je vol om 50 uur achter elkaar te dansen?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Zou je meedoen met een dansmarathon?
- Ja maar niet op tv
- Ja ook op tv
- Alleen als er geld te winnen valt
- Nee
0 stemmers
Ik vraag me dit wel eens af, waarschijnlijk ook omdat het binnen mn familie is gebeurd. Denk jij dat je in staat bent om iemand te vermoorden?
En dan gaat het niet om oh, ja maar alleen met een pistool bladibla, gewoon of je denkt dat je iemand kan vermoorden.
Anoniem:
- Nee ik zou dit nooit kunnen
- Ik twijfel
- Ja ik denk wel dat ik dit zou kunnen
0 stemmers
In je familie ja? Wat heftig.
Ja, ik was toen nog maar een puber dus het werd vrij stilgehouden. Maar jaren later maakt het me soms zo onvoorstelbaar kwaad.
Uit zelfverdediging of verdediging van iemand anders in een heel extreme situatie misschien wel. Maar hoop er nooit achter te komen natuurlijk.
Iedereen is in staat om te moorden, geloof ik. Misschien niet als je in je ānormaleā staat van mentale gezondheid bent, maar in bepaalde situaties of onder bepaalde omstandigheden, jazeker.
Verbaas me eigenlijk dat nog zoveel mensen zeggen dat ze het niet zouden kunnen. Ik weet heel zeker dat als het ik of de ander is of een familielid/kind/geliefde dat ik zonder aarzelen de ander zou doden.