Met voorbedachte rade niet. Maar als ik in een situatie zou zitten waar er of geen andere uitweg is of dat ik compleet doordraai wel.
Ik heb zoân sterk gevoel van niemand heeft het recht om iemands anders leven te ontnemen. Ben echt ook extreeeeem tegen de doodstraf. En ik ben soms ineens in shock, dat gewoon iemand (buiten onze familie) daar ineens dan maar een einde aan maakt. Gewoon hup. The end. Maar in een levensbedreigende situatie zou ik dat denk ik wel kunnen, hoewel ik er zo extreem op tegen ben. Misschien dat ik bijvoorbeeld dan nog liever zeg, schiet me maar neer. Want ik vind dat echt, echt, het laagste van het laagste. Doe het dan maar.
Ik denk dat, als het op mijn kind aankomt, ik echt tot alles in staat zou zijn.
Aangezien dit (helaas) vragen blijven waar mensen wereldwijd over twijfelen:
Ben je voor abortus?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je voor de doodstraf?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou mijn favoriete restaurants beroven van lekker eten.
Ik moet bij deze optie
Gelijk denken aan dĂ© slak die hier pas in zoân dilemma voorbijkwam (âZou je miljoenen willen als dat betekent dat er een slak je zou willen vermoorden die je altijd achtervolgdâ)
Bij welke mobiele telefoonprovider zit je?
- Ik woon in buitenland met andere providers
- Nog een andere
- Vodafone
- Ben
- KPN
- Tele2
- Simyo
- Hollandsnieuwe
- T-mobile
- Simpel
- Lebara
- Youfone
- Budget Mobiel
0 stemmers
Waarom wil je dit weten?
Mensen maken polls aan over vaginale schimmelinfecties maar je vindt dit te privé?
Vodafone maar zou het niemand aanraden
Voor de mensen zonder partner, ben jij op dit moment met iemand âbezigâ (hele stomme uitdrukking vind ik dat maar ok) dus dat je met iemand appt, date, scharrelt enzo of ben je helemaal met niemand bezig?
- Ik ben aan het daten/scharrelen/appen met (minimaal 1) iemand
- Ik ben met niemand aan het scharrelen/appen/daten
0 stemmers
Purge niet, maar Battle Royale lijkt me wel grappig
Ik âmoestâ daarnet een film kijken van bijna 3 uur (ben vrijwilliger op het filmfestival).
En ik ben op sinds 5u30 dus viel bijna in slaap. Waarover de film ging, oprecht geen idee.
Huh? Ik zit bij Vodafone doorgaans.
Sparen jullie douwe egberts punten?
- Ja
- Nee
- Nee, maar ken iemand die ze wel spaart
0 stemmers
Heb jij ooit een aambei gehad?
- Nee nog nooit
- Ja en het is echt vreselijk
- Ja maar niet zo enorm veel last van gehad
0 stemmers
Wel voor iemand anders. Het is zo nutteloos om die dingen te sparen ook. Super veel punten nodig om ook maar iets er mee te kunnen. Je kunt ze volgens mij ook inleveren bij de voedselbank
Hahahaha ik weet niet, las het net in het tmi topic bij iemand en ik dacht wow heb ik nog nooit gehad.
Vind jij het lui als iemand maar 24 uur wil werken? Geen medisch of psychologische oorzaak maar puur omdat diegene geen zin heeft om full-time te werken. Diegene komt net rond omdat diegene samenwoont.
- Nee, wel herkenbaar
- gewoon nee
- Een beetje
- Ja best lui
0 stemmers
Zeker afgelopen week niet