Stel je persoonlijke vraag #31

Sinds ik moeder ben, ben ik echt bang om ineens doodziek te worden. Ik heb ook wel wat medische dingen gehad (pap 4 uistrijkje, bloed in ontlasting waarvan ik dacht darm kanker oid maar bleek colitis te zijn) wat het wel heeft getriggerd. Nu denk ik soms dat ik misschien huidkanker heb omdat ik het idee heb dat m’n moedervlekken zo dik zijn ofzo. Maar ik durf het ook niet te laten checken omdat ik bang ben dat het dan echt zo is dus ben ik er in stilte maar bang voor :cry:

Echt best vervelend. Ik heb het ook naar m’n man en kind toe, als die iets hebben ben ik ook meteen bezorgd dat het iets ergs is.

4 likes

Ik ruik gelijk een muffe lucht, als ik dit plaatje zie

7 likes

Ik had 2 jaar terug daaraan meegedaan en een pakketje gemaakt voor Stichting de Lieve Sint. Ook nog leuk berichtje gehad van de moeder. Alleen doen ze dat niet meer. Ik vind Stichting Jarige Job ook nog wel een leuke stichting om te sponsoren.

6 likes

Overdrijven is ook een vak zeg

4 likes

Haha, Ik het meer onbewust opstaan, omdat er niks anders voor was. En ik wat tijd moest overbruggen.

En als je nu kijkt in het topic nu op tv, kan je zien dat ik niet de enige ben. :sweat_smile:

Door deze discussie bedenk ik me wel dat ik ook nog een Wii heb liggen die niet wordt gebruikt. Mocht iemand nog een goede bestemming weten in Amsterdam, graag! Anders ga ik denk het azc mailen, geen idee of zij daar wat aan hebben.

7 likes

Via de Voedselbank weten ze ook vaak initiatieven waar je dit soort dingen goed kwijt kan!

3 likes

Brrr mijn oma had dat soort doodenge poppen.

Waarom bewaard je vriend ze? Ik zou elke nacht dromen dat ze gaan spoken😕

Lijkt me heerlijk om straks maar 24 uur te werken als het zou kunnen qua inkomen. Mijn vriend is vorig jaar ook van 40 naar 32 te gaan en ja, je gaat er financieel wat op achteruit, maar de extra vrije dag samen vind ik veel meer waard.

Vind je het leuk om naar de kermis te gaan?

• Ja heel leuk!
  • Nee vreselijk
  • Mwah, wel ok af en toe

0 stemmers

Ben er gister nog geweest :tada::tada:

In theorie altijd leuker dan in de praktijk, maar ik moet wel zeggen dat ik al jaren niet geweest ben. Inmiddels zou ik er wel iets meer geld aan uit kunnen geven dan de laatste keren dat ik geweest ben, dus kan me wel voorstellen dat het leuker is dan!

Alleen om oliebollen te halen

7 likes

Alleen naar de bijbehorende kroeg/feesttent. Die attracties kunnen me gestolen worden

1 like

Dit was vroeger toch echt de moeite waard. Mijn zakgeld was hier altijd heel snel op.

23 likes

Ik kreeg vroeger gewoon op mijn donder op de kermis omdat ik nergens in wilde en ver weg wilde zijn van de mensen en de herrie. Van ‘doe eens gezellig’. En ik vond touwtje trekken en ballen gooien gewoon kut. Dan kreeg je een prul waar ik nooit naar om zou kijken maar wel vriendelijk moest aannemen, dan had ik liever niks gehad.

En hebben ze tegenwoordig vaak nog van die pony’s waar dan veel te zware mensen een rondje op mogen maken?

3 likes

De stad waar ik grotendeels ben opgegroeid heeft best een grote kermis, en het was echt iets waar iedereen elk jaar naar uitkeek. Een van mijn mooiste jeugdherinneringen, de geuren van eten en alle lichtjes en het speciale gevoel dat de stad bijna onherkenbaar was door alle attracties en kraampjes. :inlove:

3 likes

Mijn vriend woont nu zo’n 2,5 jaar in Nederland en concludeert net dat mensen hun voordeur bijna nooit gebruiken en daar snapt ie dus helemaal niks van :joy: we komen net bij mijn ouders vandaan en die wonen in een oud huis waar de voordeur meer ‘voor de show’ is. dus ik zo ‘ja nou de voordeur is vaak meer voor als er mensen aanbellen, voor jezelf is dat vaak niet de meest handige deur om je huis binnen te gaan’ maar ik ben nu wel benieuwd wat anderen doen.

• Ik heb alleen een voordeur dus gebruik die om binnen te komen
  • Ik gebruik meestal een andere deur dan de voordeur om naar binnen te komen
  • Ik gebruik de voordeur en achterdeur(en) ongeveer even vaak
  • Ik heb zowel een voor- als achterdeur maar gebruik de voordeur het meest

0 stemmers

Maar oké mijn stem is niet helemaal eerlijk want geen huis maar appartement op 1e verdieping.

Mijn ouderlijk huis had dus ook zo’n voor de show voordeur. Als de bel ging waren het eigenlijk altijd verkopers want iedereen kwam gewoon achterom. 9/10 keer zat de knip aan de binnenkant er ook op (zo’n ouderwetse, niet die je met sleutel kan openen) dus was er voor mij überhaupt geen kans om binnen te komen. M’n oom en tante hadden hun voordeur zelfs gebarricadeerd met allerlei troep ervoor, want hij werd toch nooit gebruikt :joy:

4 likes

Bij mijn ouders gebruiken we ook alleen de achterdeur! Zelf meestal de voordeur tenzij ik met de fiets ben, dan de achterdeur. Maar dan moet ik door de schutting dus meer gedoe.

Ligt ook aan de ligging van je voor- en achterdeur denk ik? De voordeur van m’n ouders zit aan de andere kant van het huis dan waar je bijvoorbeeld met je fiets of auto vandaan komt.

2 likes