Anders; Ik heb een voordeur en een achterdeur maar gebruik de voordeur veruit het meest.
Wij hebben ook een achterdeur, dus niet alleen de voordeur, maar die gebruiken we niet om naar binnen te gaan.
Bij mijn ouders komt iedereen binnen langs de achterdeur.
Ik heb wel een achterdeur, maar dan moet ik eerst een stukje zwemmen, en wat balkons opklauteren.
Mijn ouders hebben beiden en wij gebruikten eigenlijk alleen de voordeur.
oeps dat kan natuurlijk ook nog, heb m toegevoegd š„²
Denk jij bij dit bericht van Jumbo dat ze ergens refereren naar corona? Dubbele boodschap. of dat ze er niks mee bedoelen?
- Ja, link naar corona
- Nee heeft er niks mee te maken
0 stemmers
Miss zoek ik zelf voort overal iets achter haha.
Jumbo is blijkbaar een oude man, die vindt dat je niet zo boos moet kijken
Huh hahaha niet alles heeft met corona te maken
Albert Heijn had laatst ook zoiets toen mondkapjes niet meer in de supermarkt hoefden. Geen idee of dit een standaardslogan van Jumbo is, dan zou ik de link niet snel leggen.
Via de garage en de achterdeur en daar staan ook sloffen en laat ik de vieze schoenen buiten.
Wij hadden eerder niet echt een voordeur. Er zaten 2 deuren aan beide kanten van het huis (boerderij) en beide deuren hadden geen deurbel.
Toen mijn ouders gingen scheiden kwam ik in een huis te wonen met een deurbel en ik vond dat zo leuk! Voelde heel speciaal dat je niet wist wie voor de deur stond.
Ja idd! Bij ons is de parkeerplaats dichterbij de achterdeur dan de voordeur. En met de fiets gaan we sowieso achterom natuurlijk. Dus wij gebruiken de voordeur bijna nooit. Ik was afgelopen week aan de voorkant van ons huis en het is ook echt goor, omdat ik het ook altijd vergeet schoon te maken
Haha ik keek deze scene van Real housewives net 2 sec voor ik dit zag
Hahahahaha wat? Mag dit wel stel je voor dat er brand is
Ik vond het vooral als kind heel ongemakkelijk als je bij iemand alleen achterom mocht. Wij gebruikten altijd gewoon de voordeur, maar ik had vroeger wel wat vriendinnen bij wie je echt achterom MOEST komen, ook als ik ze gewoon wilde vragen of ze kwamen spelen oid. Ik vond het altijd zo raar om ineens onaangekondigd bij iemand binnen te stappen. Nog steeds wel eigenlijk.
Ik vond achterom altijd wel gezellig, gelukkig kwam je bij mān oma en opa dan eerst via de poort de tuin in en het terras op en dan de keuken in, dus nul kans op binnenvallen in een ongemakkelijk scenario.
Ze hadden trouwens ook zoān voordeur, die ze dus bijna nooit gebruikten:
Als Penny meisje deed ik altijd graag alsof ik een paard in de stal was achter die deur.
Ken jij iemand met zoān deur?
- Ja ikzelf
- Ja familie
- Ja vrienden
- Ja in de buurt
- Nee
0 stemmers
HAHA oh nee! Ik een keer twee volledig zoenende ouders en dat vond ik al heftig, dus dit is wel next level hahaha
Ik woon bijna mijn hele leven in NL, en ook wel bij veel verschillende mensen op bezoek gegaan maar dit zegt mij gewoon niets⦠okay woon in Rdam maar ook genoeg mensen met tuinen of vrijstaande woningen maar gewoon nee, via de achterdeur bijna nooit gezien van mijn levenā¦
Oh ja ook laatst bij het stel in kopen zonder kijken bedenk ik me nu haha
(Bij haar ouders)