Stel je persoonlijke vraag #31

ik mijn nieuwe huis hebben we dus geen hal bij de voordeur, je staat direct in de woonkamer, maar bij de achterdeur heb je wel een hal

1 like

Ja ik denk idd dat het meer dorps is (niet perse brabants, want ik woon in NH)

3 likes

Jeroenen: de NOS editie.

Wie is je favoriete Jeroen? (Max. 2)

0 stemmers

Wie is het meeste een Jeroen? (Max. 2)

0 stemmers

Ik vind het altijd een beetje flauw die opmerkingen over Jeroenen, maar blijkbaar is het gewoon echt een heel populaire naam (geweest). Dit zijn ze namelijk niet eens allemaal. Tevens een verkapte Jeroen Tjepkema appreciation post dit.
Edit: Sorry voor de slecht lay-out. Ik weet niet hoe ik dit handiger kan doen?

2 likes

Bij Jeroen denk ik aan een aangeschoten voetbal jochie en zijn beste vriend is Ruben

2 likes

Wollaars is wel :ok_hand:t3:

4 likes

Wist jij dat Power Rangers een serie is waarbij (vecht)scenes uit een originele Japanse serie/franchise (genaamd Super Sentai) geplakt worden tussen nieuw opgenomen Amerikaanse scenes die als framing device dienen? Met soms een compleet ander verhaal dan het origineel?

• Ja duh
  • Nee :eek:
  • Ik heb nog nooit van Power Rangers gehoord

0 stemmers

Wollaars :heart: ik ben verliefd op zijn hersenen

2 likes

Bij Sailor Moon deden ze dat ook. En die veranderde ook de gender van een aantal karakters. Daarnaast pleurde ze ook wat educatiefs (niveau eet je groenten op) na de oorspronkelijke aflevering

rip Yorin

Ja zoveel LGBT mensen maar we hadden wel maar één (1) niet 100% tata in de HELE brugklas (6 klassen)

3 likes

Ik had 1 bruin meisje op school en ‘0’ LGBTQ+. Dorp in Brabant, echt treurig.

Edit: ik was echt shook toen ik op mijn 17e een keer naar het zomercarnaval in Rotterdam ging haha.

2 likes

Bij ons was iedereen wit, hetero en zat op hockey :sob:

Ik heb dit net even gegoogled maar was dat een animatieserie?

2 likes

Nee bij mij op school niet… Terwijl ik inmiddels er al zo vijf op kan noemen (waaronder ikzelf lol) die dat wel zijn, maar op school was niemand uit de kast. Ging ook helemaal niet naar een conservatieve school maar dit was toch wel een ding blijkbaar

Japanse animatieserie aka anime

Ik kom nooit over de 220 want daarmee kun je een 5 euro kortingscode van thuisbezorgd zelf kopen dus die wissel ik altijd in
Toen ik erachter kwam het bestond had ik er 800 ofzo :no_mouth:

13 likes

Waar kan je dat zien?

Ohja ik heb net ff een account aangemaakt en toen vond hij 13 bestellingen en 425 punten, super chill

2 likes

Oeeh ik ontdek dit nu pas. Best chille dingen zoals asos en flixbus korting.

2 likes

Ik denk totaal best veel tot nu toe, maar ik wissel ze steeds in voor waardebonnen van 5 euro voor Thuisbezorgd. Circle of life dus eigenlijk

2 likes

Haha ja precies! En die stempelkaarten bij sommige restaurants vind ik ook :+1:t2:

2 likes