Stel je persoonlijke vraag #31

Waar kan je die kopen haha?

omg er gaat een wereld voor me open

Ik was ook nooit ingelogd in die app

6 likes

Haha ja dit kan denk ik beter in het opbiechttopic (want restaurants betalen best een grote commissie aan Tb) maar als ik dichtbij een restaurant ben, bestel ik soms toch via thuisbezorgd om af te halen zodat ik punten kan sparen/spaarkaarten vol krijg.

3 likes

Ik heb een leren winterjas die ik al 20 jaar draag aankomende februari als brugklasser gekocht in een leerwinkel. Maar ook winterjassen van 10 -12 jaar toen ik net ging studeren etc. En dit jaar een pufferjacket gekocht.

Aah, wat moet het een plezier zijn om niet 20 cm te groeien tijdens de pubertijd :two_hearts:

3 likes

Eerlijk gezegd heb ik er jaren van gebaald dat ik gewoon 20 centimeter korter ben dan verwacht en ik medisch gezien een puzzel ben. Maar in het kader van duurzaamheid is het wel voordelig. ; )

2 likes

Dus per bestelling krijg je 15 punten?
Of hangt het ook van het bedrag per bestelling af?

Ellek nadeel heb ze voordeel

Een van mijn beste vrienden kwam toen hij 15/16 was uit de kast. En ik weet van 1 andere jongen dat hij gay was. Dus letterlijk 2. :sob:

Voor zo ver ik weet werd die vriend van mij niet gepest, dus dat is in ieder geval wat. Sowieso werd er weinig gepest naar mijn weten. Verder wel een heel witte (religieuze) school.

Nee hangt niet van het bedrag af en app is idd 15 maar anders 10 geloof ik
Ik ben soms ook blij dat een restaurant geen bestelmogelijkheid via hun eigen site heeft haha want dat levert geen punten op (maar soms wel extra eten of andere korting dus ik wissel af)

Ik had hier echt geen idee van dus net een account gemaakt

:roflmao:

60 likes

Als een vriend/vriendin van je vertelt over hun date en uit het verhaal blijkt dat deze date ze niet echt tof behandelen, hoe reageer je dan?

• Spreek uit wat ik denk, ook al is dat een harde boodschap
  • Ik zeg er niets van
  • Anders

0 stemmers

Ik merk dat ik met vrienden die heel lievig zijn, ik zelf dan best fel kan reageren als ze dit soort dingen vertellen omdat ik het gewoon niet ok vindt dat iemand ze niet behandelt zoals zou moeten

100% vertellen, maar in jouw geval wel goed over de bewoording nadenken.

‘joh Greet, ik weet dat je enorm lief bent en altijd het beste in mensen zoekt, maar deze man/vrouw heeft niet het beste met je voort’.

In plaats van

‘dump die gozer want hij behandelt je als stront, zie je dat dan niet?’

3 likes

Meestal even vaak, behalve augustus-november. Dan wordt mijn achtertuin compleet overgenomen door overdreven dikke kruisspinnen die overal webben neerpleuren en vies dik gaan zitten wezen. Nou mooi niet dat ik me daar doorheen gaan worstelen. Dus mijn fiets staat momenteel in de huiskamer en ik ga er elke dag mee door de voordeur. :sweat_smile:

1 like

Het was bij ons echt ‘not done’ om jezelf te zijn op de middelbare en er werd ook niets aan representatie gedaan of zo. Na de middelbare school zijn er heel veel mensen queer geworden/uit de kast gekomen (waaronder ikzelf).

hahah ken je me als keihard en bot? Nee, ik reageer wel met wat passie misschien, maar mn bewoording is wel ok.
Maar ik zat er dus een beetje over te denken, want ik wil niet dat mensen zich niet meer vrij voelen iets te vertellen, maar aan de andere kant vind ik het ook nalatig om te doen alsof het allemaal wel ok is. Denk een beetje hoe het er gemiddeld gezien in datetopic/relatie aan toegaat, waarbij een deel vriendelijk, doch harde boodschap en een deel een beetje meepraten en ‘oh maar dat ie in 24h nog niet gereageerd heeft hoeft niets te zeggen, misschien is hij heeeeeel druk’ .

Als ik ooit zo word bel 112. Want dan is er iets goed mis

3 likes

Nee, zo ken ik je niet. Ik baseer me op dat je zegt dat je fel kan zijn ( en het dus misschien niet zo goed overkomt)
Dat heb ik blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd.

2 likes

Voor de mensen die geen eten laten thuisbezorgen: bij ING spaar je ook punten!!

5 likes

Een nieuwbouwappartement

• Van 103m2 excl balkon 12m2 (+ berging)
  • Op 10 min loopafstand van het centrum van een mediumgrote stad
  • 4 min lopen van station
  • Incl. (standaard) keuken en badkamer

Prijs: €370.000

Dit vind ik …

• Te duur
  • Een goede prijs
  • Niet duur

0 stemmers