Stel je persoonlijke vraag #31

Daar heb ik er echt honderd miljoen miljard van ofzo, maar ik vind die punten zo’n wassen neus. Bij alles moet je zoveel bijbetalen.

5 likes

Het feit dat veel mensen blijkbaar bijna 4 ton willen betalen voor een appartement en het compleet normaal vinden, is echt extreem zorgelijk.
Desalniettemin zou ik het wel doen, want anders ben je dakloos.:woman_shrugging:t3:

18 likes

10 min lopen is toch super dichtbij? Als het gaat om een stad als Den Bosch ofzo (idk wat middelgroot is) is 10 min lopen vanaf het centrum super chill (vind ik). Das 3 minuten fietsen!

9 likes

Scheelt nogal aan de locatie van de stad. Ik vind het sowieso duur hoor, maar voor Haarlem minder duur dan Assen.

2 likes

Kwam er ook laatst een keer achter. Ik heb er 615, maarja wat heb je eraan. Er is nu wel een tijdelijke actie met 30 procent korting op alle reebok producten. Dat is nog wel een redelijke deal, alleen ik vind reebok kut lol.
@Soy.peor op flixbus is 10% korting haha dat is toch niks. :cry:

2 likes

Kaj Gorgels:

• Bleeegh
  • Leuke vent
  • Geen mening/ken ik niet
  • Wel oke

0 stemmers

Ff opnieuw want ik had hem anoniem en dat is natuurlijk niks aan.

Ja precies. In Haarlem zou een appartement als dit - met dezelfde ligging en oppervlakte - makkelijk over de 6 ton gaan.

1 like

Ervan uitgaande dat dit nog zonder meerwerk is, vind ik dit in grote delen van NL duur. Maar in andere delen dan weer niet.

1 like

Haha ja dat is wel zo. Maar tegenwoordig check ik altijd eerst daar even als ik iets wil kopen of ergens heen wil en dan scheelt het wel! Voor uitjes naar dierentuinen ofzo. En ik draag altijd Reeboks :stuck_out_tongue: dus dan is het wel handig!

1 like

Ken hem niet. Ik kan alleen zeggen, dat hij een stomme naam heeft.

1 like

Ben je Belgisch? Ik heb bijna het gevoel dat elke Nederlander inmiddels hem wel ‘kent’. Hij lijkt overal op te duiken.

Ik kijk niet naar commerciële zenders en de meeste Nederlandse YouTubers mijd ik.

Als je dat doet, is hij makkelijk te negeren

1 like

Dus je kent hem eigenlijk wel haha. Hij was volgens mij ook op comedy central :cry:

Ken alleen de naam en dat hij blond is, maar vraag mij niet hem aan te wijzen

Bijdehande bestie van Monica Geuze

Even gegoogeld. Ik had verwacht dat hij een mooiboy zou zijn met haar in een kuif en flink in de gel.
Hij ziet er uit als een Feyenoord supporter die iedere weekend in een zuipschuur te vinden is.

Ik verwachtte dit:
afbeelding

Ik kreeg dit:

20 likes

Zn hoofd is heel vierkant. En al helemaal zo naast Nicolette in expeditie Robinson.

Haha hij komt ook uit Rotterdam dus accurate

2 likes

Ik en mijn mensenkennis. Alhoewel Rotterdam doet niet aan zuipschuren

1 like

Dat is waar! Maar hij hangt als hij in Roffa is nog wel in die typische fan kroegen
(Verder niets mis met Feyenoord)

2 likes