Mijn ouders hebben ongelijk, ik moet juist mensen oordelen op hun uiterlijk
Nike weet het altijd zo mooi te zeggen
Just do it
Weet je wie dit is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
het Lo fi meisje (van YouTube) if you know, you know. Ze is een Halloween favorite kennelijk
Korting is korting.
ja & love it
Haha nee, 10 procent korting telt nooit in mijn hoofd. Hoe fuckin duur ook iets is.
Vanaf hoeveel procent vind jij het verleidelijker worden om iets te kopen?
- Vanaf 5 %
- Vanaf 10 %
- Vanaf 15 %
- Vanaf 20 %
- Vanaf 25 %
- Vanaf 30 %
- Vanaf 35 %
- Vanaf 40 %
- Vanaf 50 %
- Vanaf 75 %
- Ik ben een echte ffâer. Ik koop alleen als ik daar heel erg lang en bewust voor alle wereldwijde gevolgen over na heb gedacht en ik koop nooit iets met korting.
0 stemmers
Nja ik ga niet persee iets kopen omdat er korting is. Maar als ik toch iets nodig heb en ik kan ergens een kortings code krijgen dan ben ik al blij met 10%
Ja okĂ©, mijn vraag is of het het meer verleidelijker maakt om iets te kopen. Dus 10 procent korting op zoân flixbusreis zou me aan mn reet roesten en daar zou ik die punten dan niet voor inzetten. Zoveel slechte deals staan daartussen. Ik haat dat haha.
Ik bestel best veel bij johnbeerens. Zijn niet bepaald goedkope producten. Krijg je een GRATIS waardebon van 12.50 bij my muesli, maar oja ja je moet wel toch minimaal 10 euro besteden. Wanneer komt eens een einde aan die bullshit en mega slechte deals.
Bij 30% heb je alleen de btw eraf
Hangt ervan af, in Nederlandse drogisterijen bijv. alleen vanaf 40% ofzo, đ„Č maar over het algemeen is 20% wel de drempel waarbij ik begin te twijfelen of ik iets dat ik eigenlijk niet van plan was om te kopen misschien toch wel wil.
En het ligt aan de prijs. Als iets erg duur is een er gaat toch 10% vanaf dan denk ik oeh nice
Ik heb even een persoonlijke, persoonlijke vraag poll. Mn moeder heeft vaak last van traanogen, dit komt soms opzetten en dan echt het blijft maar tranen. Er is nooit een goede diagnose gekomen. Het is namelijk gewoon heel vreemd. Het kutte is dat ik dit nu ook heb, ik merk wel dat het heel erg met kou in mn ogen heeft te maken. Het is alsof het zo fel is die kou, dan traan ik de hele dag door. Wat natuurijk voor veel mensen vragen opwekt en begrijpelijk. Dat kan ik dan gewoon uitleggen. Maar ik doe dus nu graag een zonnebril op ( werd ook aangeraden) buiten. Ik voel me nog steeds zo extra en overdreven en een halve celeb faken als ik dat ding op heb. Ik kijk bijna naar beneden.
Nou na dit hele klaaggezang,
Als je iemand een zonnebril ziet dragen terwijl de zon helemaal niet schijnt, wat denk je dan? Ik doe hem anoniem:
- Vrlreselijk die is vast semi beroemd
- Ik denk niks
- Ik denk dat diegene misschien een oogaandoening heeft
0 stemmers
Vreselijk, maar ik doe het zelf ook dus fuck mezelf
Maar waarom doe jij het? Aan mn moeders kant is sowieso iets âraarsâ met ogen. Iedereen heeft wel wat. Als ik nu alleen al knipper, dan krijg ik traanogen. Het begon een aantal dagen geleden en ik heb het mn moeder nog niet verteld want ik weet hoe vreselijk ze het zelf vond als ze zoân âaanvalâ kreeg. Ik begreep er ook nooit iets van en ja niemand. Nu ik het zelf ervaar, mn ogen prikken, het zonlicht prikt, en ik âhuilâ dus heel random uit mn ogen. Waarvoor ik me weer schaam.
Ik draag binnen zelfs wel een mân zonnebril omdat ik zo gevoelig ben voor licht. Ik vond het ook lastig maar mensen moeten maar lekker denken wat ze willen, als jij er gebaat bij bent?
Mijn ogen kunnen ook verkleuren in de zon van bruin naar bijna lichtgeel, echt ook zoiets raars. Maar ik vind in zoân land als Nederland (liep net op Utrecht centraal station ) dat toch heel ongemakkelijk.
Same.
Waarom zou je je druk om wat een paar vreemde mensen op een treinstation vinden van je zonnebril. Who cares?
Hebben jullie ook wel eens een realisatie van âwat doen we hier eigenlijk met zân allenâ? We doen allemaal maar sleep-work-eat-repeat, en we werken om geld te verdienen en geven geld uit om er vervolgens weer voor te werken en idk, het is soms zo doelloos? En ja, doelen heb je wel maar zonder echt einddoel want uiteindelijk ga je toch dood. Al die doelen zijn dan zo klein ofzo?
- Ja, het leven leeft mij
- Nee, ik leef het leven
0 stemmers