Stel je persoonlijke vraag #31

Ik kan mij nog herinneren dat Sinterklaas een keer kwam tijdens mijn zwemles. Later stond hij bij de uitgang, mandarijntjes uit te delen.

Als hij nou in die klote boek las of een keer naar personal assistent Piet luisterde, wist hij dat ik die ranzige dingen niet mot

4 likes

Niet als gerecht maar is wel standaard buffetvoer hier :face_vomiting:

1 like

Zo’n deceptie.
Net zo erg als wanneer je denkt een chocoladekoekje te krijgen en dat het dan KRENTEN blijken te zijn :angry:

5 likes

Sowieso krenten en rozijnen zijn echt een straf van God ofzo. Walgelijk.

10 likes

Moet die echt niet zelf kopen want eet in no time zo’n zak leeg, zo lekker. En die kleintjes eet je ook zo snel weg.

1 like

Die met chocola uit de supermarkt vind ik altijd smaken alsof je een wit bolletje met hagelslag mee hebt gekregen op schoolreisje, wat al de hele dag in je tas heeft gezeten.

12 likes

De smaak + het bijzondere “mondgevoel”.

1 like

Je stopt het toch wel in je mond
toch?

Dat je dan bij Sint Maarten deze kreeg :cry:

image

3 likes

image

• :thumbsup:
  • :thumbsdown:

0 stemmers

Dacht al dat dit woord me in de problemen ging brengen maar zo heet dat nu eenmaal!

Dit is nou vieslekker

5 likes

Haha lolz! Hmm ik vind het heel lastig. Dat niet iedereen kan lezen vind ik wel een reden om niet wc te kiezen. In de toiletkit van tnn staat toch als optie wc of het symbool uit mn eerste post.

En coc heeft een holografische sticker, dat is misschien ook nog een optie. Zo moeilijk, want wil het wel goed doen, maar welke optie dat dan is?

2 likes

Nog nooit gehad :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik kom volgens mij uit een heel ander deel van nederland ofzo want ik ken dat snoepgebeuren niet.
Met Sint maarten:

• Snoep halen langs deuren
  • Een lampionnenoptocht

0 stemmers

1 like

Beide. Lampionnen knutselen, liedje zingen en dan snoepje/mandarijn krijgen

46 likes

Allebei. Met je lampion langs de deuren en je buren terroriseren met jouw gekrijs dat zingen moet voorstellen

8 likes

Waar ik woon deden wij allebei niet, heb ook nooit kinderen langs de deuren zien gaan.

En nu woon ik in een appartement dus daar komen ze eigenlijk ook niet langs. Lijkt me wel gezellig zo’n lampionnenoptocht maar heb het nooit gezien.

5 likes

Dan is ons dorp vast te gierig om snoep te geven. Hier inderdaad lampion knutselen op school en dan 's avonds een route lopen met dat ding (met een lampje dat steeds uitvalt en keihard janken want alles verpest) en daarna naar huis. En mensen die op de route wonen zetten kaarsjes buiten maar gaan zelf warm binnen zitten.

4 likes

Het snoep ophalen ging wel gepaard met een lampion en een liedje zingen.

Als kind heb ik trouwens nooit gedacht bij een manderijntje ‘wat stom’ ofzo. Had verder ook echt een goed gevulde tas met snoep, dus waarschijnlijk maakte dat ene manderijntje niet uit maar zou het nu ook niet snel kopen :sweat_smile:

2 likes