Stel je persoonlijke vraag #31

2 likes

Eet jij (of aten jullie vroeger thuis) koude schotel? Echt koude schotel, niet rundvleessalade oid.

• Ja en ik kom uit Limburg
  • Nee en ik kom uit Limburg
  • Ja en ik kom niet uit Limburg
  • Nee en ik kom ook niet uit Limburg

0 stemmers

1 like

Die nuts moeten weg

In Brabant wordt het ook overal geserveerd :nauseated_face:

5 likes

Kauw sjotel was eeeeeen feest altijd :heart_eyes:

3 likes

Nooo waarom die smiley. Ik zou er zo een kilo van kunnen eten

Ben er nooit fan van geweest :nauseated_face: (als enige in mijn familie hoor, de rest vond het inderdaad heerlijk)
Pikte wel graag de hardgekookte eitjes eraf :thumbsup:

1 like

Ik kan mij nog herinneren dat Sinterklaas een keer kwam tijdens mijn zwemles. Later stond hij bij de uitgang, mandarijntjes uit te delen.

Als hij nou in die klote boek las of een keer naar personal assistent Piet luisterde, wist hij dat ik die ranzige dingen niet mot

4 likes

Niet als gerecht maar is wel standaard buffetvoer hier :face_vomiting:

1 like

Zo’n deceptie.
Net zo erg als wanneer je denkt een chocoladekoekje te krijgen en dat het dan KRENTEN blijken te zijn :angry:

5 likes

Sowieso krenten en rozijnen zijn echt een straf van God ofzo. Walgelijk.

10 likes

Moet die echt niet zelf kopen want eet in no time zo’n zak leeg, zo lekker. En die kleintjes eet je ook zo snel weg.

1 like

Die met chocola uit de supermarkt vind ik altijd smaken alsof je een wit bolletje met hagelslag mee hebt gekregen op schoolreisje, wat al de hele dag in je tas heeft gezeten.

12 likes

De smaak + het bijzondere “mondgevoel”.

1 like

Je stopt het toch wel in je mond
toch?

Dat je dan bij Sint Maarten deze kreeg :cry:

image

3 likes

image

• :thumbsup:
  • :thumbsdown:

0 stemmers

Dacht al dat dit woord me in de problemen ging brengen maar zo heet dat nu eenmaal!

Dit is nou vieslekker

5 likes

Haha lolz! Hmm ik vind het heel lastig. Dat niet iedereen kan lezen vind ik wel een reden om niet wc te kiezen. In de toiletkit van tnn staat toch als optie wc of het symbool uit mn eerste post.

En coc heeft een holografische sticker, dat is misschien ook nog een optie. Zo moeilijk, want wil het wel goed doen, maar welke optie dat dan is?

2 likes