Stel je persoonlijke vraag #31

Is wc niet een soort symbool? Zeg maar de vorm van de letters?

image

15 likes

smiley-emoji-0018-300x300

22 likes

Één van mijn beste vriendinnen zuigt nog wel eens duim en ik vind dat er altijd zo relaxt uitzien dat ik het af en toe probeer, maar ik vind er niet veel aan. :sleepy: Ik vrees dat mijn lichamelijke ontspanningsmechanisme voor altijd furieus op zoek naar pukkeltjes gaan op mijn rug en er een slagveld van maken blijft. :woozy_face:

2 likes

Geen duim maar andere vingers.

3 likes

Vroeger altijd, maar sinds mijn beugel past die duim er niet meer goed tussen dus is het niet lekker meer. Gelukkig maar. :sweat_smile:

1 like

Was jij een nagelbijter?

• Ja, nog steeds
  • Ja, vroeger nu niet meer
  • Nee
  • Lowietje, zit niet op je nagels te bijten

0 stemmers

Alleen bij belangrijke tentamens oid. Ze waren echt mooi lang, morgen heb ik tentamen en de afgelopen dagen zijn er 3 gesneuveld.

1 like

Dit symbool wordt ook wel gebruikt

Een plaatje van een toilet kan ook, of een combinatie van symbolen/woorden. Soms staat er ook gewoon letterlijk ‘genderneutraal toilet’ onder zo’n symbool.

1 like

Of zo iets? Ik snap dat niet iedereen dit misschien leuk vind, maar het is wel duidelijk.

49 likes

Als je je slapjes voelt, maar je hebt gepland om te sporten, ga je dan?

• Natuurlijk! No pain no gain
  • Nee lekker afzeggen
  • Sporten doe ik sowieso niet

0 stemmers

1 like

Ligt eraan hoe slapjes mij voel

6 likes

90% van de tijd blijkt het bij mij uiteindelijk wel mee te vallen en ga ik me er vaak zelfs beter van voelen. 't Is vooral mentaal slapjes bij mij vaak

13 likes

Mentaal slapjes is mijn levensslogan

56 likes

Same girl same. Heb meestal al opgegeven voor ik begonnen ben

8 likes

Kan zo op een t-shirt

• Hi
  • Hoi
  • Hai
  • Ha
  • Hallo
  • Hey
  • Hej
  • Hee

0 stemmers

Bonsjoer

2 likes

Ik bedoelde fysiek natuurlijk haha. Ik ben inmiddels ook kotsmisselijk dus gelukkig afgezegd :+1:

1 like

Hallootjes

2 likes