Pff ja dat filmpje van Jamie idd. Vind Iers en Schots (Gerard Butler ) de mooiste accenten.
SCHOT!?!?! WTF
Schots vind ik ook een van de mooiste, jaa
Ja man zo sexy kan er hele dag naar luisteren
Noooo heb echt trauma’s aan. Die Schotse R is vreselijk
Witte geroosterde boterham met (gesmolten) boter en suiker
Schoonfamilie, de moeder van de opa van mijn man is overleden aan de Spaanse griep.
Dat was verschrikkelijk, zij was halverwege de 30, had meerdere kinderen en haar man moest gewoon werken. De kinderen zijn toen verdeeld over meerdere gezinnen in de familie. Gelukkig allemaal goed terecht gekomen, maar wel opgegroeid op grote afstand van elkaar in een tijd waar reizen wat anders ging dan nu.
Super lekker vond ik dat. Een boterham met banaan en suiker of pindakaas en suiker vond ik ook heerlijk. Heel soms eet ik dit. En ik jat nog steeds suikerklontjes als er ergens een pot staat.
ongevraagd commentaar; mijn seksleven is zo non-existent tegenwoordig en ik word er gek van, ben bang dat die lockdown het niet beter zal maken
ja same, erg toe aan hoeren en sloeren op feestjes om daarna te bedenken of je er nog mee wil afspreken, ipv eindeloze gesprekken voeren via een app en daarna misschien eens op een date.
Hoeveel geld geef jij ongeveer uit aan kerstdecoratie? Inclusief boom?
- 0 - 50
- 50 -100
- Tot aan 500
- Meer dan 500
0 stemmers
Ik schrik me kapot dat er nog prijskaartjes enzo aanzitten bij mn ouders. Mijn ouders kennende weten ze dat ZELF NIET EENS. Omg. Ik heb zelf geen boom, boeit me ook niet maar.
0-50 want koop alleen een boom. De rest hebben we al.
Ze hebben wel een echte boom gekocht die bijna niet het huis in kon. Ik vind een echte boom prachtig en dat was ook tijd iets wat we deden. Maar zo onzinnig om zoveel dure spullen te halen aah. En die worden dan weer opgeslagen voor een jaar.
Maar kopen ze dan elk jaar nieuwe ballen enzo?
Niet alles niet maar zegmaar de helft wel weer.
Huh? Dat begint na een paar jaar toch serieus op te stapelen of gooien ze de oude weg?
Ik denk wel meer dan 100, boom en batterijen alleen al zijn duur
Dat krijg je als mensen een huis hebben met veel opbergruimte. Je kan letterlijk langs hun opslagzolders lopen. Dozen en dozen vol.
Oh wow.
Wij hebben wel wat vondels, kopen namelijk elk jaar met de kinderen een kerstbal (& die krijgen ze dan mee als ze t huis uit gaan). Maar de rest wordt gewoon ieder jaar gebruikt haha.
Overigens wilde onze oudste helemaal geen “super mooie” kerstbal dit jaar. Hij had z’n oog laten vallen op een heel klein hangertje van een sneeuwbolletje met rendier bij de Hema haha. Dol gelukkig. 2€