Stel je persoonlijke vraag #32

Hahaha nou :sob::sob::sob: Pitbull is echt mn favo

Maar het is wel cringe dat ie elke keer Mr. Worldwide zegt en tegelijkertijd echt bijna NOOIT in Europa ofzo komt touren. :disappointed:

Jay-son Dèruuuuuloooo :microphone:

17 likes

En die tiktoks met die die kilo’s snoep. Moet altijd cringen als ik hem zie.

1 like

Wow over haar heb ik echt al lang niets meer gelezen! Ga direct googelen en kijken wat ze nu uitspookt

Zoveel haha. Charlotte Nijs, Nikkie Plessen, Gaby blaaser, Rob geus, Kaj Gorgels. Kan nog wel even doorgaan, dit zijn alleen de Nederlanders nog maar

8 likes

In de kapsalon waar ik werkte mochten klanten gewoon kiezen uit een kopje koffie/ thee, een glas wijn of een biertje.
We hebben echt nog nooit iemand dronken de kapsalon uitgegooid hoor.
Kom nou.

Whaha ja lijkt me ook hoor. Wel grappig dat het daar al werd aangeboden

Ik krijg bij Salon B als ik daar de hele middag zit ook vaak een wijntje aangeboden inderdaad. Dan drink je gewoon 1 wijntje, je gaat niet zitten zuipen ofzo.

Maar goed, meestal heb ik daar geen behoefte aan en zeg ik nee.

Als je wel eens parmaham, serranoham of andere ham met vetjes oid eet:

• Ik haal de vetjes eraf
  • Ik eet de vetjes ook op
  • Ik eet het sowieso niet

0 stemmers

Als m’n hond of kat in de buurt is haal ik t er af en anders eet ik het op.

2 likes

Dit zegt me echt helemaal niks. Wil ook mee lachen, heb je hem nog?

1 like

Wat doet meer pijn?

• Teen stoten
  • Tong bijten

0 stemmers

Ik keek supergraag naar sterren op het doek. Totdat Özcan Akyol het ineens ging presenteren. Niet echt een beroemdheid want ik had hiervoor nog nooit van hem gehoord. Maar man man man, ik versta hem ten eerste niet eens omdat hij zo mompelt en hij stelt zulke domme vragen. Grr zo zonde van dat programma!

8 likes

Oooooh maar echt! Zo jammer, dit programma heeft echt zoveel meer potentie maar die vragen… Zit echt regelmatig met gekromde tenen

Hahaha oh dit kan ik me nog herinneren!
Lol ja dit soort dingen dus.

2 likes

Ik moet ook zo vaak hard lachen bij geschreven tekst. Zit ik in de bus of trein of in een café oid te lachen als een idioot. Maar geschreven tekst vind ik meestal nog grappiger dan een plaatje.

3 likes

Maar vooral Maan :crescent_moon::waxing_crescent_moon::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Of Katja Schuurman :weary: Godsgloeiende hekel aan die vrouw en weet niet waarom. En Hans Teeuwen, ook zo onuitstaanbaar :persevere:

Het kerstdiner

• Ga ik gewoon vieren zoals ik van plan was, met zoveel ik wil
  • Doe ik toch maar niet want besmettingsgevaar

0 stemmers

Zijn meer opties dan dit toch?

20 likes