Stel je persoonlijke vraag #32

whattttt dat is toch bizar.

@LaPetiteRobeNoire Ja was ook echt heel kut want het was op zaterdag en daar kwamen allemaal mensen die ik kende enzo. En ik moest echt een teringklus doen natuurlijk die ze speciaal overlieten aan de taakstraffers waarbij ik de hele tijd mijn handen sneed dus aan het einde van de dag lagen mijn handen echt volledig open. Verder ook vrij weinig van geleerd verder maar goed.

Dat vond ik ook! We moesten ook allemaal kledingstukken inleveren (want daarmee zou je jezelf potentieel kunnen verwonden) en werden toen apart van elkaar in een koude betonnen cel gegooid zonder trui of deken ofzo. En iedereen deed inderdaad bijzonder onaardig, bijna alsof ze een act aan het opvoeren waren om ons een lesje te leren. Nouja, die hebben we geleerd hoor. :+1: Vooral van het feit dat ik zonder bh (want ingeleverd) in een roze doorschijnend topje werd verhoord door twee mannelijke agenten. Mijn haar was toen helaas te kort om mijn puberborstjes te kunnen verbergen. :+1: :+1: :+1: Als ik hier aan terugdenk word ik echt boos. Dat die vrouwelijke agenten ook niet ff zeiden van hier meid, pak desnoods iemands sjaal om om je heen te wikkelen ofzo?

3 likes

Aw dat vind ik wel echt naar! Ik moest idd ook m’n beha uit. Werd gelukkig verhoord door een vrouwelijke agent en zij deed wel normaal.

1 like

Nouja, je hebt vast gelijk, maar op mijn 13e zag ik dat niet zo.

1 like

Maar ze voelde het op haar 13e toch, dan ben je sneller geĆÆntimideerd.

Met die logica kan je ook zeggen ā€œdie pester was zelf ook een onzeker kind en boeiend wat zo’n dom iemand van je vindtā€ maar het is juist omdat je het meemaakt als jongere dat het zo’n indruk achterlaat.

2 likes

Ja maar in mijn herinnering was het ook disproportioneel voor het vergrijp. En ik geloof dat ik dat nu nog steeds vind. Heeft niets met mijn achtergrond ofzo te maken, meer voor het feit dat we 13 waren en … een ketting van nog geen 10 euro hadden gepikt?

2 likes

Dat was het ook? Bijzonder als in, ik had nog nooit meegemaakt dat iemand zo onaardig deed tegen me. Dus voor mij was het ook bijzonder onaardig. Als in, ze keken je expres niet aan, waren erg hardhandig en super bot en kortaf. Dus ja, dat was / is voor mij bijzonder onaardig.

Heb jij weleens pijn bij seks (gehad)?

• Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Vrijwel nooit
  • Nooit gebeurd
  • Nvt

0 stemmers

Ik loop er nu voor bij een bekkenbodemfysio en er gaat een wereld voor me open. Seks hoort eigenlijk geen pijn te doen, maar dat gaat volgens mij voor zoveel vrouwen niet op….

2 likes

Lust jij kamille thee?

• Ja dat vind ik lekker
  • Ik drink het op maar is niet m’n favoriet
  • Nee bah dat weiger ik te drinken

0 stemmers

GeĆÆnspireerd op de thee-adventskalender

Ik vind het niet lekker maar het is wel mijn holy grail bij keelpijn. Dagje kamillethee en de volgende dag is de keelpijn echt voorbij.

1 like

Heel slecht, maar hoeveel
Tijgerpunten heb jij? :joy:

(Tijgerpunten geven aan hoe wild iemands seksleven is. Het behaalde aantal punten is een gewogen optelsom van waar, met wie en hoe je seks hebt gehad. Tijgerpunten verschillen voor mannen en vrouwen en zijn afhankelijk van onder andere je leeftijd. Het is de tegenhanger van de Pandapunt, welke juist aangeeft hoe soezig je seksleven is.)

• 0-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51 en hoger

0 stemmers

1 like

Ik gebruik dat alleen maar als ik last heb van mn ogen :joy:

1 like

Nou, het antwoord op deze vraag is binnen hoor. Man man man. :scream:

31 likes

Wow luisteren kinderen dit nog steeds?

1 like

Mijn 5-jarige wel :sweat:
Het kwam 1 keer voorbij en daarna was het elke dag: ā€œhe, kookol, mag ik Tarzan en James?ā€

En dit jaar werd zijn broertje geboren, die als tweede naam James heeft, waarvan de 5-jarige serieus dacht dat we hem vernoemd hadden naar ā€˜Tarzan en James’

16 likes

Maar dat vind ik ook wel logisch klinken, dat het ook nog voor iets goeds is of zo. Maar werken in de Albert Heijn of V&D?? ik wist echt niet dat dat ook een taakstraf kon zijn.

2 likes

Ik ben naar haar concert geweest, was echt top, ze is zo’n leuk mens (of komt in ieder geval toch zo over), heb echt een geweldige avond gehad. Maar heb weinig met haar muziek verder, luister het zelden tot nooit.

1 like

40 uur!! Wat veel. Mijne was ook maar 8 uur bij de V&D spijkerbroeken vouwen.

1 like

@anon18050057 high five :joy::raised_back_of_hand:

Ik weet niet wat er met mijn ph is maar 90% van de parfums gaat stinken op mij, dus ik zou never nooit iets kopen zonder het eerst even op mezelf getest te hebben

3 likes