Een bakje vol met enveloppen waarin geld zat van mensen die hun borg contant hadden betaald. Ik heb vroeger echt veel gejat tijdens bijbaantjes, nu gelukkig niet meer.
Ben jij fan van Adele?
- Ja, Adele is één van mijn favoriete muziekartiesten.
- Ja, ik luister graag naar haar muziek en ik zou naar een concert willen.
- Ik vind Adele wel leuk, maar ik zet haar muziek niet vrijwillig op en volg haar verder niet.
- Nee, ik heb niks met Adele.
- Ik haat Adele.
0 stemmers
Ik vind Adele zo’n fantastisch leuk persoon maar ze hoeft voor mij echt niet te gaan zingen
Ik heb juist het idee dat heel veel mensen Adele’s muziek geweldig zeggen te vinden, net zoals heel veel mensen Beyonce helemaal het einde vonden.
Misschien is dat meer iets van een paar jaar geleden trouwens, nu met dat nieuwe album hoor je pas ineens mensen zeggen dat ze juist niet van Adele houden.
Reacties over waarom Beyonce 100000x beter is dan Adele hebben geen zin trouwens, het is allebei gewoon NMSVPE
Beyonce vond ik nooit leuk, behalve in de destinys child periode.
Adele maakt voor mijn gevoel steeds dezelfde nummers. Ik vind haar stemgeluid niet prettig. Vandaar mijn haat. Verder niks persoonlijks, adele als mens is vast leuk.
Ah, ik denk dat dat wel van je omgeving afhangt! Ik ken juist heel veel mensen die Adele’s muziek verschrikkelijk zeggen te vinden en in mijn omgeving lijk ik juist de mildste te zijn met mijn mening, als ze in een winkel wordt gedraaid neurie ik mee in plaats van te zuchten. Goed om te weten dat de fans daadwerkelijk bestaan!!!
Dat laatste vraag ik me ook af inderdaad. Ze zeggen altijd dat je geen strafblad krijgt als je naar halt gaat, maar het lijkt mij dat als je vaat solliciteren bij de overheid zoals politie oid ze dat toch terug kunnen vinden?
Straf was bij bureau HALT lopen en een taakstraf. Geen gevolgen voor VOG want ik was dus 13/14.
Het zijn allebei heel talentvolle en technisch goede zangers. Dat gezegd hebbende ik hoef er ook niet de hele dag naar te luisteren. Zou er hoofdpijn krijgen als er constant een luide stem in mijn oor tettert
Huh, ik wist helemaal niet dat taakstraffen ook werken in een ‘gewone’ winkel of horecazaak konden zijn? Krijgt zo’n bedrijf dan gewoon gratis werk, of betaalden ze jouw loon aan bureau halt?
Ik dacht dat dat altijd dingen voor de gemeente zoals afval prikken (haha beetje stereotype misschien) of meer maatschappelijk relevante dingen zoals helpen een bejaardentehuis oid zou zijn.
Ik heb op mijn 13e met een vriendin een ketting gepikt bij de H&M. Heb toen 12 uur in een politiecel gezeten en ik kreeg uiteindelijk een taakstraf in de betreffende H&M van 40 uur waar we als paria’s werden behandeld door de rest van het personeel.
Ik vind het prima dat ik ben gestraft, maar ik word wel boos als ik zie dat een volwassen verkrachter er met een taakstraf van 100 uur ofzo vanaf komt.
Oh ik had niet door dat het dezelfde zaak was. Ik dacht dat je gewoon random in een winkel werd geplaatst haha. Dat maakt het wel iets logischer maar ook wel meer awkward (wat waarschijnlijk ook de bedoeling was)
Ik vind het om eerlijk te zijn wel heftig dat jullie als jonge tieners voor een ketting van aannemelijk 10 euro zo’n straf hebben gekregen, hoor! Ik vind het wel erg uit verhouding, ik denk dat je op je dertiende met een stuk minder al genoeg was geschrokken…
Ja als je bij verschillende dure winkels hebt gestolen begrijp ik zo’n straf al beter (al vind ik het erg kwalijk om te lezen dat er verder niks is gedaan met je achtergrondsitiatie)! Je moet als kind natuurlijk niet het idee krijgen dat je ermee weg kunt komen, of dat je als je duizenden euro’s aan spullen steelt uiteindelijk misschien een keertje een waarschuwing of een kleine straf krijgt, maar als je een dertienjarig meisje bent en met een dertienjarig vriendinnetje een plastic ketting steelt bij de H&M hoef je volgens mij echt niet zo hard aangepakt te worden om te les te leren, zeg.
Stel je zou nu (opnieuw gaan) studeren en deze eenheid als woning aangeboden krijgen als de woningnood ontzettend hoog is. Hoeveel zou je maximaal willen betalen voor deze bezemkast?
- 50
- 100
- 150
- 200
- 250
- 300
- 350
- 400
- 450
- 275
- 375
- 175
- 75
- 475
- 500
- meer dan 500 namelijk
- bury me alive plz
- ik ga niet studeren
0 stemmers
Dit is iets uit Polen…
Zo, over gevangeniscellen gesproken
Hier mogen ze echt geen huur voor vragen.
Ik heb wel als taakstraf een dag in de Albert Heijn moeten werken terwijl mijn ‘vergrijp’ daar echt helemaal niks mee te maken had (spijbelen lol).
Ik vond het ook echt heftig. Die politieagenten waren ook heeeeeeeeeel onaardig (ja ze hoeven ook niet aardig te zijn hoor maar ze waren echt gemeen).
En 40 uur taakstraf is echt heel veel?? Ik kreeg 6 uur en halt, ik was 15. En ik mocht mijn taakstraf doen bij een kringloopwinkel en ze waren heel lief en ik was daar heel braaf en ze waren heel blij met me. Ik vond halt nog het ergste van alles ughhhhhhhhh echt. En ik heb het niet afgeleerd want heb daarna nog vaker gestolen.
Ik vind dat echt vreemd!