Stel je persoonlijke vraag #32

Zal ik vandaag spontaan een neuspiercing laten zetten? Ik twijfel want ik vind mijn neus niet supermooi maar een neuspiercing vind ik wel heel tof. Heb het ook even geprobeerd door een oorbel in m’n neus te duwen en vond het toch ook best oké staan.

Het idee zit pas sinds gisteravond in mijn hoofd dus wel echt lekker spontaan dan. Ik dm’de net een piercer en ze heeft vanmiddag nog plek.

• ja
  • nee

0 stemmers

4 likes

Ik had rijlessen in 2000 en 2001. Dus nee geen appjes. :sweat_smile: :older_woman:

6 likes

Ik wil al zó lang een neuspiercing, twijfel er denk al drie jaar over en doe het nooit want insert miljoen smoezen dus ik zeg echt JA. Doe het gewoon.

3 likes

Om deze reden heb ik nog ff voor nee gekozen, maar als je het over een week nog steeds wil, dan zou ik het gewoon doen. Tot die tijd piercings photoshoppen op je hoofd ofzo en af en toe die oorbel er in doen :stuck_out_tongue:

9 likes

Ik heb ja gekozen, want ik ben een slechte invloed

4 likes

Mijn instructeur is eigenlijk altijd aan het bellen? Ondertussen weet ik ook alles van z’n kind, vriendin, ouders, hele leven eigenlijk. Hij praat terwijl hij belt ook met mij om me instructies te geven. Ik dacht dat dit normaal was haha

2 likes

Ja doen! Hoe langer je gaat nadenken, hoe spannender het misschien wordt. En als het niet leuk staat haal je hem er na een tijdje weer uit (maar dat is vast niet nodig)

3 likes

Ja gewoon doen, kan er gewoon weer uit

3 likes

Liep hij hard naast de auto? Vertelde hij dit tijdens het hardlopen?

2 likes

ik spreek deze taal niet!!!

6 likes

Ik vind mijn neus ook niet zo mooi maar ben heel blij met mijn neuspiercing. Daardoor vind ik mijn neus ook leuker ofzo. En als je het toch niks vind kan je hem er zo weer uithalen. Ik heb die van mij er 1x uit moeten halen voor werk en hij was binnen een dag dicht gegroeid en je zag er niks meer van.

4 likes

Een scheutje gewone melk, dan mengt het ei beter en wordt het luchtiger.

Ik heb nee gestemd omdat ik 3 jaar geleden met kerst doodziek op de bank lag door een impulsief besloten ontstoken piercing :cold_sweat:

4 likes

Lekker doen!! Je kan hem altijd eruit halen en hij groeit vet snel weer dicht. Kan zelf echt niet meer zonder mn ringetje haha

2 likes

Doen, maar vraag me wel of het handig is met mondkapje en broeien (omdat het een nieuwe wond is)

3 likes

Ik zou het niet doen zo overhaast. Met een mondkapje gaat het inderdaad broeien en sneller ontsteken en je wilt echt geen opvallend litteken op je neus/kelloid vorming.
Zou er wel iets meer over nadenken en onderzoek doen naar die shop + verzorging.

1 like

Vind jij melk vies?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben lactose intolerant/vegan

0 stemmers

Joe ik heb een afspraak om vier uur, hij gaat er komen

60 likes

Ik heb de eerste weken wel een vochtbultje gehad (ondanks de verzorging), zag er wel wat stom uit dus wel iets om rekening mee te houden. Verder zou ik het gewoon doen, is zo gedaan en kan er ook zo weer uit.

1 like

Ja bah, nooit lekker gevonden ook. Bij een vriendinnetje thuis moesten we vroeger altijd een glas melk drinken, als we daar gingen lunchen. Ugh, was ook echt een enorme beker in mijn herinnering. Karnemelk daarentegen, heerlijk!

Ik zat laatst te eten met een aantal mensen, en toen bleken we echt allemaal een schoonmaakster te hebben? Dacht echt, in wat voor bubbel zit ik nu weer!

Heb jij hulp in de huishouding?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

En als je hulp hebt

• Ik woon alleen
  • Ik woon met partner
  • Ik woon met huisgenoten
  • Ik woon met kind(eren)
  • Ik woon met nog een optie die vergeten is in de poll

0 stemmers