Stel je persoonlijke vraag #32

In mijn tijd (God wat klinkt dat oud) was er wel al gsm maar nog geen smartphones.
Mijn 1e rijinstructeur las de krant, at zijn boterhammen op, dronk zijn koffie en lurkte aan zijn sigaar terwijl hij “les” gaf.
Niet veel bij geleerd terwijl ik 22u les heb gekregen bij hem. Ik was de 1e poging dan ook gebuisd. Mijn ouders hebben een andere instructeur gevraagd en gekregen.
Bij de 2e rijinstructeur heb ik 4u les gehad en heb ik veel meer geleerd en was wel geslaagd.
Het jammere is dat ik nog steeds niet graag met de auto rij en rijangst heb door die ervaring.

Nee ik had echt een coole die grapjes ging maken en volle aandacht had voor mij. Hij was echt oprecht gezellig en ik miste hem toen ik was afgereden :sob::sweat_smile:

4 likes

Dat moet dan een teken zijn dat je goed bezig bent achter het stuur :joy:

3 likes

Ja dit! Die van mij (was een vrouw trouwens) ging altijd koffiedrinken met de vrachtwagenchauffeurs bij het benzinestation. En een sigaretje roken. Zat ik daar een beetje naar die flauwe grappen te luisteren terwijl de tijd doortikte. Achteraf denk ik ook echt ik had assertiever moeten zijn. Maar ja ik was net 18.

2 likes

Was het maar zo dan was ik niet al 2 keer gezakt :sob:

2 likes

Vraag om een andere instructeur! Ik bakte er ook niks van en voelde me compleet ellendig en mijn instructeur liet me er ook heel sle ht over voelen. Toen ging zij met zwangerschapsverlof en kreeg ik noodgedwongen een andere instructeur en die was zoveel meer begripvol, gaf me veel meer zelfvertrouwen en heeft direct na de tweede les met hem mijn examen aangevraagd

Mijn instructeur liet me een keer naar een parkeerterrein rijden want hij moest een pakketje afleveren :face_with_raised_eyebrow: was in een camper die daar geparkeerd stond.

10 likes

Die deed gewoon ff z’n side hustle tijdens zijn werk

3 likes

Ik lach (naast vanwege blijdschap, obvi) dus standaard door ongemak/stress/spanning. En ik haat het. Het is gewoon m’n eerste reactie, ook al vind ik het een vreselijke situatie. Enge presentatie? Sta met een domme lach op m’n gezicht. Iemand vertelt me slecht nieuws? M’n mondhoeken krullen op. Begrafenis? Moet m’n lach inhouden. Inmiddels kan ik mezelf vrij snel herpakken, maar omg. Lijk net een psycho daardoor.

5 likes

Geen smartphone toen maar hij had vaak andere leerlingen aan de telefoon om afspraken in te plannen en ook wel eens zijn vrouw. Die andere cursisten was wel grappig want dan hoorde ik dat ie een crush of schoolgenoot aan de telefoon had. :sweat_smile:
Wij gingen elke les van 2 uur standaard ergens heen waar ik dan een cola in 5/10 minuten naar binnen goot en weer door. Snapte die pauze echt niet. Zonde van mijn tijd ook zo achteraf gezien.

2 likes

Zal ik vandaag spontaan een neuspiercing laten zetten? Ik twijfel want ik vind mijn neus niet supermooi maar een neuspiercing vind ik wel heel tof. Heb het ook even geprobeerd door een oorbel in m’n neus te duwen en vond het toch ook best oké staan.

Het idee zit pas sinds gisteravond in mijn hoofd dus wel echt lekker spontaan dan. Ik dm’de net een piercer en ze heeft vanmiddag nog plek.

  • ja
  • nee

0 stemmers

4 likes

Ik had rijlessen in 2000 en 2001. Dus nee geen appjes. :sweat_smile: :older_woman:

6 likes

Ik wil al zó lang een neuspiercing, twijfel er denk al drie jaar over en doe het nooit want insert miljoen smoezen dus ik zeg echt JA. Doe het gewoon.

3 likes

Om deze reden heb ik nog ff voor nee gekozen, maar als je het over een week nog steeds wil, dan zou ik het gewoon doen. Tot die tijd piercings photoshoppen op je hoofd ofzo en af en toe die oorbel er in doen :stuck_out_tongue:

9 likes

Ik heb ja gekozen, want ik ben een slechte invloed

4 likes

Mijn instructeur is eigenlijk altijd aan het bellen? Ondertussen weet ik ook alles van z’n kind, vriendin, ouders, hele leven eigenlijk. Hij praat terwijl hij belt ook met mij om me instructies te geven. Ik dacht dat dit normaal was haha

2 likes

bij haar laatste lessen was haar instructeur hard aan het lopen zeggen dat zij het wel kan ed, een soort truc om de verantwoordelijkheid bij haar neer te leggen

1 like

Ja doen! Hoe langer je gaat nadenken, hoe spannender het misschien wordt. En als het niet leuk staat haal je hem er na een tijdje weer uit (maar dat is vast niet nodig)

3 likes

Ja gewoon doen, kan er gewoon weer uit

3 likes

Liep hij hard naast de auto? Vertelde hij dit tijdens het hardlopen?

2 likes