Stel je persoonlijke vraag #32

hij zat hard te lopen te zitte te zegge toch wijffffie

8 likes

ik spreek deze taal niet!!!

6 likes

Ik vind mijn neus ook niet zo mooi maar ben heel blij met mijn neuspiercing. Daardoor vind ik mijn neus ook leuker ofzo. En als je het toch niks vind kan je hem er zo weer uithalen. Ik heb die van mij er 1x uit moeten halen voor werk en hij was binnen een dag dicht gegroeid en je zag er niks meer van.

4 likes

Een scheutje gewone melk, dan mengt het ei beter en wordt het luchtiger.

Ik heb nee gestemd omdat ik 3 jaar geleden met kerst doodziek op de bank lag door een impulsief besloten ontstoken piercing :cold_sweat:

4 likes

Lekker doen!! Je kan hem altijd eruit halen en hij groeit vet snel weer dicht. Kan zelf echt niet meer zonder mn ringetje haha

2 likes

Doen, maar vraag me wel of het handig is met mondkapje en broeien (omdat het een nieuwe wond is)

3 likes

Ik zou het niet doen zo overhaast. Met een mondkapje gaat het inderdaad broeien en sneller ontsteken en je wilt echt geen opvallend litteken op je neus/kelloid vorming.
Zou er wel iets meer over nadenken en onderzoek doen naar die shop + verzorging.

1 like

Vind jij melk vies?

  • Ja
  • Nee
  • Ik ben lactose intolerant/vegan

0 stemmers

Joe ik heb een afspraak om vier uur, hij gaat er komen

60 likes

Ik heb de eerste weken wel een vochtbultje gehad (ondanks de verzorging), zag er wel wat stom uit dus wel iets om rekening mee te houden. Verder zou ik het gewoon doen, is zo gedaan en kan er ook zo weer uit.

1 like

velletjes op warme melk

  • smĂšrrig
  • lekker
  • neutraal
  • ik lust sws geen melk

0 stemmers

1 like

Ja bah, nooit lekker gevonden ook. Bij een vriendinnetje thuis moesten we vroeger altijd een glas melk drinken, als we daar gingen lunchen. Ugh, was ook echt een enorme beker in mijn herinnering. Karnemelk daarentegen, heerlijk!

Ik zat laatst te eten met een aantal mensen, en toen bleken we echt allemaal een schoonmaakster te hebben? Dacht echt, in wat voor bubbel zit ik nu weer!

Heb jij hulp in de huishouding?

  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

En als je hulp hebt

  • Ik woon alleen
  • Ik woon met partner
  • Ik woon met huisgenoten
  • Ik woon met kind(eren)
  • Ik woon met nog een optie die vergeten is in de poll

0 stemmers

Ik moest iedere ochtend melk drinken, maar mocht zelf het glas uitkiezen. Dat glas werd kleiner en kleiner

Btw karnemelk is ook goor

1 like

Wij wilden net gaan zoeken in september toen we weer op kantoor mochten werken, maar nu we weer fulltime thuiswerken wachten we even want lijkt mij zo gek om thuis te werken terwijl iemand je huis komt schoon maken.

Ik vind een schoonmaker echt decadent. Was ook echt verbaasd hoeveel jonge mensen om me heen dat hebben.
Soms fantaseer ik erover want lui. Maar ik woon alleen en het is niet dat ik geen tijd heb. Misschien als ik ooit samenwoont of een kind heb.

2 likes

Ik zat laatst toen het nog kon op een vrijdagavond in een café en toen bestelde een volwassen man een glas melk aan de bar. Sowieso een seriemoordenaar (wat ik, drie bier diep, ook schreeuw-fluisterde)

14 likes

Warme melk gaat nog, koude melk vind ik vreselijk. Thuis aten we ook altijd cornflakes ed met warme melk, iets wat veel mensen blijkbaar raar vinden. Doe ik nu ook nog (maar dan met plantaardige melk), ik vind het nog steeds niet lekker met koude melk.

2 likes

als m’n huis op orde is wil ik ook een schoonmaakster denk ik. ik kan mentaal gewoon niet Ă©n werken Ă©n sociaal leven Ă©n elke dag ontbijt/lunch/diner maken Ă©n eens in de zoveel tijd een grote schoonmaak.

het scheelt me dan eerder geld en kopzorgen om 1 keer per maand iemand te laten komen voor een paar uurtjes, dan het zelf niet te doen en het zover laten komen dat ik het driedubbele bezig bent om achterstallige schoonmaak op te lossen. (en dat dan niet doe omdat ik er tegenop blijf zien) (terwijl ik schoonmaken an sich best leuk vind)

kort gezegd: ik vind het niet persé decadent en kosten/inspanning vergeleken eigenlijk juist logisch.

17 likes

Cornflakes met warme melk is zoooo lekker. Echt nostalgie naar mijn jeugd

1 like