Better than sex is oprecht de fijnste mascara die ik ooit gebruikt heb. Ik gebruik sinds hij op is een andere omdat ik m eigenlijk te duur vind maar denk dat ik hem binnenkort toch maar weer ga kopen
Oh chill, misschien moet ik die eens proberen
Ik gebruik wel altijd de better than sex eyeliner en die vind ik ook heel fijn.
Ik dacht als kind ook dat honden jongens waren en poezen/katten meisjes. Ik vind het nog steeds raar dat onze vrouw nu een vrouwtje is, klopt niet.
Edit: ONZE HOND! Onze hond is een vrouwtje. We hebben geen vrouw.
Jullie hebben een vrouw?
Ja, ik dan ook inderdaad wel.
Hahahaha ik ga stuk.
Eight hour cream vind ik echt afgrijselijk. Snap niet wat daar zo geweldig aan wordt gevonden.
Weleda skin food stinkt zo verschrikkelijk dat ik me afvraag of ik een verkeerde editie heb ofzo. Zag dat visagiste katiejanehughes het vaak op haar gezicht gebruikte, maar ik wil die zelfs niet eens op m’n lichaam gebruiken laat staan m’n gezicht
Ik gooi hem al weg na 3 maanden of korter
Ja best vaak ook. Net als @Luzarl met wandelen, bijv als het regent en ik met mn capuchon en muziek op door een vrijwel lege stad loop. Al helemaal als ik dan Out of Reach van Gabrielle luister, dan waan ik me in Bridget Jones. Maar ook wel eens huilend op de bank met een bak ijs oid of als ik met vriendinnen rode wijn drink en uitgebreid sta te koken. Van die main character momenten hahaha.
Ik had zoiets een paar jaar terug, mijn lootje wilde een specifieke kleur dopper. Ik stad en land afgezocht omdat ze die dopper nergens hadden. Uiteindelijk gevonden, ruilt diegene hem ‘s avonds met een ander die ook een dopper had want die kleur vond ze mooier. Bleek dat ze gewoon random een linkje had toegevoegd en ze niet per se die kleur wilde
Haha wat, dan was je waars wel in echte gehuchten? Zeggen ze dat in Nijmegen Arhem etc?
Maak jij wel eens zelf pesto?
- Ja
- Nee ik koop gewoon een potje/bakje
- Ik eet nooit pesto
0 stemmers
En dat is de moeite waard, want zelfgemaakte pesto is zo anders en zoveel lekkerder.
De verse pesto bij de borrelhapjes van de AH telt trouwens ook.
Oh die verse pesto van de ah vind ik niet zo, wel lekker hoor maar denk een beetje te olieachtig. Elke keer als ik het wil proberen denk ik nah waarom die moeite doen.
Het is heel makkelijk om zelf te maken, maar ik ben er te lui voor
Ja ik kende het ook alleen van corpsballen haha, maar daar zijn het juist gewoon de bouwvakkers van 40 die het zeggen. Blijkbaar dus wel iets uit die streek
Nunspeet! Dus daar zeg je ook wel iets
Ik wist even niet meer welke provincie het was, maar Gelderland it is.
Is schrijven in een dagboek kinderachtig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ook na 3/4 maanden, maar meer omdat ie het dan niet meer zo super geweldig doet heb ik het idee. Hij is dan toch wat droger en smeert minder chill.
Ik heb ook wel regelmatig oogontsteking gehad, maar laten we eerlijk zijn: geen enkele beslissing in m’n leven is gebaseerd op m’n gezondheid.