Ja met de overstromingen in Limburg.
Ik heb vaker:
- FOMO
- JOMO
0 stemmers
wtf bedoel je
Fear of missing out: de angst om iets (belangrijks) te missen
Joy of missing out: je geniet van het feit dat je er (even) niet bij bent
Heb als kind twee keer vastgezeten op school door het luchtalarm. Volgens mij door brand en gas. Weet nog dat ik het helemaal leuk vond dat we niet naar huis mochten en gezellig op school bleven met zijn allen. Besef ook nu pas dat dat alarm helemaal niet zo ‘vaak’ hoort te gaan.
Altijd voor 7 december want dan is mijn verjaardag en anders ziet niemand anders mijn kerstboom behalve ik
Half januari
Hahaha love deze poll. Maar ik geloof niks van wat Christine zegt.
Ja omdat ik het deed om ook zielig over te komen. Misschien een beetje lullig als je er niks aan kan doen en dan commentaar krijgt
Ander moment: OP 5 december, gisteren neergezet
Ik weet niet of het ligt aan mijn karakter specifiek, maar ik denk dat gecorrigeerd worden bij bepaalde normale kinderlijke dingen (krijsen, stemmetjes gebruiken, gewoon uitbundig gedrag etc) ervoor heeft gezorgd dat ik naar mijn idee te vroeg te maken kreeg met schaamte! Mijn ouders waren totaal niet streng en ik weet zeker dat dit nooit hun intentie was, maar ik kan me nog duidelijk voor de geest halen hoe geremd ik me als kind al voelde omdat ik niet irritant wilde zijn enzo.
Heb je een verzwaringsdeken?
- Ja
- Nee, wel gehad
- Nee, ook nooit gehad
0 stemmers
Vind je augurken lekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stel je bent een aquariumdier, welk dier zou je dan liever willen zijn?
- Vis
- Slak
- Garnaal
0 stemmers
Ik kijk ook nooit in dat beutytopic , ik neem aan dat daar die dingen worden aangeraden. Vroeger wilde ik lush, nou vond dr niks an.
Ik raad elk huidverzorgingsproduct van Clarins aan. Ik maak gratis reclame jongens.
Gebruik jij producten van Clarins?
- Nee bevalt me niet
- Nee nooit geprobeerd
- Ja
0 stemmers
Wat heb jij allemaal van de Albert Heijn spaaracties in huis?
- Wijn- en waterglazen
- Bestek
- Pannen
- Koksmessen
- Ovenschalen
- Serviesgoed
- Lunchboxen en bekers
- Nog iets anders
- Niets van dit alles
0 stemmers
Heb soms het idee dat mijn halve huisraad van de supermarkt afkomt joh
Bij de Delhaize hier kan je nu sparen voor Smeg-kookwaren. Is een leuke manier om aan je uitzet te werken.
Gebruik jij handcreme?
- Ja elke dag
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Dat is denk ik de enigste creme die ik nooit ga gebruiken. Mm vriendinnen en zus zeggen altijd hoe zacht mn hand is maar ik doe er niks mee. Misschien is dat juist the key lol. De meeste gebruiken het wel. Ik heb ook nooit droge handen niks. Toen ik nog een tiener was hadden we dat altijd op zo’n bar lang aanrecht geval staan waar de handcreme stond. Vreselijk. Zo vies, vet, plastic.
Zijn blik is echt zon blik van als je iemand wat vraagt en die reageerd dan van “Hueeeehhh???”
Deze jongen kijkt altijd zo
Soms als ik in bed lig en wil slapen maar maar op m’n telefoon blijf scrollen want dan zijn m’n handen te glad om te scrollen/vette vingers op m’n scherm etc (werkt niet echt super tho)
Hij ziet eruit als iemand die je constant moet vragen om eindelijk aan zijn wiskunde huiswerk te beginnen
Kan hem gewoon ruiken door de foto heen