Stel je persoonlijke vraag #32

Deze broodjes met ham/kaas met heel veel boter
afbeelding

  • Heerlijk
  • Neutraal
  • Getver
  • Ik ben veganist, dus deze dingen zijn een doorn in het oog

0 stemmers

Vies lekker zo af en toe

11 likes

Ja je kan behandelbeperkingen afspreken. Maar veel mensen hebben wel echt de verwachting dat ze als je 10 jaar geleden opgeschreven hebben ā€˜niet als kasplantje te willen eindigenā€™ dat een dokter dan euthanasie komt verzorgen. ā€˜Dan geef je me maar een spuitje!ā€™ hoor je echt vaak en is echt een overschatting van wat artsen zullen doen. Dat wilde ik vooral ontkrachten :smiley:

@Schaakmat vegetarier geen veganist maar ik vind zoiets wel echt walgelijk

5 likes

Nee maar wel deze broodjes met een half plakje kaas en een spiegelei. Van het spiegelei is het eigeel heel zacht. als je het broodje dan dicht klapt dan loopt het gele in de bovenkant van t broodje. :drooling_face:

4 likes

Nee jij krijgt een half geplet bolletje met ham of kaas met te veel boter erop. Geen fancy opties dit keer. Graag of niet

8 likes

oh ja en iemand heeft mij vorig jaar met roomboter bereide bolletjes geĆÆntroduceerd my lordddd
dat is echt niet normaal lekker met goede zachte beenham :sob::drooling_face:

8 likes

Daar dacht ik ook aan. Schoolreisjes en vakanties naar Frankrijk. Alleen was het stokbrood met ham en te veel boter in Frankrijk

Luister
Die beenham beetje opwarmen
Beetje honing erop

ā€¦ā€¦ā€¦ die in peace

8 likes

afbeelding

  • t allerbeste waterijs, ik mis het nog steeds
  • neutraal
  • ik vond dit vies
  • ik ken dit niet

0 stemmers

3 likes

Vooral lekker als het al 5 uur in je tas zit en het broodje en de kaas klef zijn geworden, echt genieten

2 likes

Deze kregen wij altijd na sportdag en dat was echt het enige leuke aan sportdag

1 like

Ik slaap wel in de net beschilderde doodskist :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind van die witte bolletjes echt vies lekker, vooral met boter en hagelslag.
Vorige week had ik er eentje maar toen nam ik een hap en het was een hap pluis (wat in de binnenkant van een knuffel zit maar wel op de binnenkant van een bolletje lijkt).
Ik eet ze voorlopig dus niet meer :thumbsup:

Ik heb me aangemeld! Maar niks gehoord

5 likes

Haha sorry maar vooral omdat ik dit op mijn werk ook regelmatig bespreek en mensen die ECHT denken!! Dus vandaar dat ik elke kans aangrijp dit misverstand uit de wereld te helpen.

Samenvatting van mijn warrige verhaal
-Regel geen euthanasie of behandelbeperkingen via de notaris
-Bespreek je wensen met de huisarts, zorg dat die daar aantekeningen van maakt.
-Zorg dat je familie/partner op de hoogte is van je wensen
-Maak het specifiek. ā€˜geen kasplantjeā€™ is niet specifiek genoeg. Het gaat niet alleen om reanimatie/beademing/IC opname maar ook bijv. dementie. Wil je dan dat een longontsteking niet behandeld wordt of dat je geen sondevoeding krijgt?
-Herzie een verklaring regelmatig (gedateerd en getekend) en zorg dat de juiste mensen het hebben

10 likes

Toen ik studeerde verkocht mijn uni in de kantine bolletjes met boter en kaas of ham voor 50 cent ofzo, en die lagen dan heel lang voorverpakt in de koeling en die waren zo vieslekker. Toen ging een vriendin thuis ook die broodjes smeren en in haar koelkast bewaren 10/10 wat een plan, deze mensen heb je nodig in je leven

13 likes

Ja! Dit was altijd mijn geen brood mee, maar te skeer om iets normaals te kopen lunch! Op een gegeven moment hadden ze ook een ontbijtdeal, 1 zoā€™n broodje en een croissantje met koffie en jus voorā€¦ 2 euro ofzo?

En lang leve de liefde lijkt me echt een leuk programma! Ook een beetje door het succes van @Sjern natuurlijk

1 like

O dat weet ik niet meer! Dit was faculteit der letteren in Groningen en heb eindeloos van die broodjes gegeten :joy:

https://m.youtube.com/shorts/oV2ES3-WL-s

Ik ben nummerā€¦

  • 1
  • 2

0 stemmers

1 like

Ja dit was wis en natuurwetenschappen in de bernoulliborg! Denk dat ze wilden inspringen op de hype die er toen was om te ontbijten bij de Hema en ikea toen voor een euro. Wat ik ook zo eindeloos vaak gedaan heb

1 like