Stel je persoonlijke vraag #32

Love deze boy

9 likes

Heb jij het idee/gevoel dat jouw studie/opleiding je veel geleerd heeft? Buiten de stages om?

• Nvt
  • Nee totaal niet
  • Een klein beetje
  • Ja wel redelijk wat
  • Mijn opleiding heeft me oprecht enorm veel geleerd

0 stemmers

Naar mijn idee ben ik alweer zoveel van alle theorie vergeten??

1 like

Nee door de Brexit snap ik geen drol meer van de EU

1 like

Inhoudelijk qua theorie ben ik ook vet veel vergeten, maar ze hebben me wel geleerd kritisch te denken/analyseren/argumenteren schrijven etc. Dus heb wel echt heel veel geleerd!

10 likes

Ja mijn opleiding heeft me geleerd om heel snel korte metten te maken met mensen in projectgroepen die geen ene flikker uitvoeren.

28 likes

Dacht ff dat je je Mao trilogie hier gepost had :joy:

3 likes

Ik zou best willen dat het leukere mensen waren geweest, waardoor ik ze vaker zou willen zien.

Ik ben ondertussen echt verbaasd over de hoeveelheid mensen die zichzelf zou opofferen voor de partner. Begin bijna aan mijn relatie te twijfelen

Voor mij echt niks van dit. Ik begon met mijn pre-master en ik moest meteen een bachelor scriptie schrijven. En ik zo: gaat iemand me dan uitleggen hoe dat moet? Maar nee, dat mocht ik allemaal zelf uitzoeken :sweat_smile:

3 likes

Die heb in uiteraard 2 jaar later nog niet geopend :sob:

Deze alleen maar omdat ik m al heel lang heb en je steeds een kort stukje kan lezen en dan denkt Jezus wat is mijn leven toch makkelijk, Thanks Marcus :pray:t3:

1 like

Dat laatste “jawel maar er komt amper tot geen respons”. :sweat_smile:

Ben jij een flapuit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vinden jullie honing lekker ruiken? :face_vomiting:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

De geur van honing doet me denken aan vroeger :smiling_face_with_three_hearts: Mijn opa was imker en in de zomer verkocht hij altijd zijn potjes aan de kant van de weg. Heb nog steeds een potje in huis waar hij altijd zijn honing in verkocht als aandenken.

20 likes

Mijn ene opleiding heeft mij wel veel geleerd en mijn andere niet. Komt omdat de ene echt een vakopleiding was, dus zeer specifiek. Daar heb ik op dit moment nog profijt van, zonder dat de dat specifieke werk doe.

als je van je werk een betere telefoon krijgt dan die je nu hebt, en je mag die ook prive gebruiken (dmv dual sim)
doe je dat dan ook?

• jazeker
  • nee ik blijf 2 telefoons gebruiken

0 stemmers

1 like

Anders, ik wil alleen m’n privĂ©-telefoon gebruiken.

answer does not apply

ja dit zit ik dus ook te overwegen + mn eigen tel is een oudere, kuttere versie van de werktelefoon dus als ik zou upgraden zou ik van mn eigen geld dezelfde kopen en dan heb ik die x2
maar vind het ook spannend ofzo, kweenie

1 like

Ik doe dit, twijfelde ook heel erg maar geen moment spijt van gehad.
Er is ook een “werkomgeving” en “priveomgeving” dus het is heel netjes gescheiden. Je kan zelfs instellen dat je werksim niet bereikbaar is in je privĂ©tijd volgens mij, maar dat heb ik niet eens nodig gehad eigenlijk. En je ziet ook op welke sim je gebeld wordt dus buiten werktijd neem ik die gewoon niet op.

Ken jij mensen die de boosterprik niet gaan nemen ondanks nu wel gevaccineerd te zijn?

• Ja best veel mensen
  • Ja een aantal
  • Ja een
  • Nee niemand

0 stemmers