Kom maar door met die boosterprik!
Ga jij de booster prik nemen?
- Ja
- Nee
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Kom maar door met die boosterprik!
Ga jij de booster prik nemen?
0 stemmers
@Gelatelli Mijn partner had dit bovenstaande bijvoorbeeld niet en daardoor nam hij in zijn vrije tijd ook heel veel telefoontjes voor werk aan. Hij heeft het ongeveer een maand dual gedaan en daarna toch weer een tweede telefoon genomen voor werk, dus ik zou even kijken hoe het er precies uit gaat zien. Hij is overigens docent, dus hij werd wel heel veel gebeld en geappt door studenten in de avonden, weekenden en vakanties.
Ik krijg een werktelefoon die ik ook privé ga gebruiken, alleen die is echt voor social media / camera en niet voor bellen met klanten.
Dus eigenlijk gewoon privé met af en toe filmen en fotograferen voor werk, op kosten van de zaak goeie deal leek me haha!
nou weet ik nog niet wat ik moet doen
wij werken veel met google en zelf heb ik ook alles van google dus ik vraag me af in hoeverre dat gescheiden kan blijven
misschien moet ik het maar gewoon proberen
Ik zou eerst checken hoe dat zit, weet niet of er een it afdeling is die dat regelt? Of een collega die het al heeft ofzo?
Ik heb dus twee omgevingen, dus bijvoorbeeld ook twee whatsapp apps maar werk niet dubbel met Google maar door die aparte omgeving kan dat wel. Dus ligt aan de inrichting denk ik.
Ben vrijdag aan de beurt
Ah zo fijn!
Heb nu al zin om me zaterdag sloom te voelen met een beurse arm. Tenminste dat waren de bijwerkingen van de vorige keren
heb 'm eergister gehaald groetjes van m’n dikke arm met lymfeklieren ter grootte van een tennisbal
Groetjes terug
Ja, doe ik nu al een paar jaar! Zo chill, heb mijn werkmail er toch niet op staan en als je op vakantie bent doe je gewoon de ene simkaart uit. Vond het ook zo’n geklooi, twee telefoons.
Mijn debiele collega’s die alleen gevaccineerd zijn voor een vakantie en die zullen tegen de zomer wel weer bereid zijn tot een prikje maar nu vinden ze ‘het niet nodig’
Ik heb wel veel mensen gehoord die hun twijfels uitten, zo van ik vond deze vaccinaties helemaal prima maar ik heb geen zin om nu elk half jaar of 9 maanden opnieuw een prik te moeten halen. Maar weet niet of zij het dan ook definitief niet gaan doen
Ik ga hem gewoon halen maar ben vorige keer wel een dag flink ziek geweest van de 2e vaccinatie. Alsnog natuurlijk een stuk beter dan corona krijgen, maar zou het wel balen vinden als dit iets blijvends is en ik elk half jaar/9 maanden/jaar een dag ziek ben vanwege de vaccinatie. Maar goed, als dat de enige manier is om corona enigszins onder controle te houden dan is het zo.
Als jij bij een vriendin thuiskomt en ze heeft wat remsporen in het toilet zitten, wat vind jij daarvan?
0 stemmers
Ik heb hem al gehad (via werk) en geen bijwerkingen gehad zoals bij de twee vaccinaties. Alleen een beetje een beurse plek waar ik geprikt was, maar geen koorts zoals de vorige keren! Van mijn collega’s had ook het merendeel geen of nauwelijks bijwerkingen.
Ik heb weet ik nog niet gestemd omdat ik pas nog corona heb gehad. Dus ik weet ff niet hoe dat zit dan.
Heb jij een elektrische deken (zo een voor op bed)
0 stemmers
Zo ja; op welk standje zet je 'm?
0 stemmers
Hoeveel uur voor het slapen gaan zet je 'm aan?
0 stemmers
Laat je 'm 's nachts aanstaan?
0 stemmers
Soms val ik wel eens in slaap voor ik hem uitzet en dan word ik echt drijfnat van het zweet wakker na een uur ofzo, echt niet relaxt. Moet er eigenlijk een timer voor kopen.
Wel heerlijk dat ik nooit meer niet in slaap kan vallen omdat ik het zo koud heb.