Stel je persoonlijke vraag #32

Haha mijn viool optreden ooit was zwarte broek, zwarte blouse, rode oorbellen en ketting :joy::joy::joy:

2 likes

Ben geen zuurstok

1 like

Ja, heb ook geen kleur dat ik niet mooi vind staan bij mij.

5 likes

Ohh ja, vooral lichtroze bij mij helaas! Maakt me echt super bleek. En felgeel heeft helaas ook nooit het effect waar ik op hoop.

Ik vind die onderste echt paars paars. Ik haat het als ik op paars filter en ik krijg lila met een grijze ondertoon. Daar lijk ik echt dooder dan dood in.

En rood en zwart vind ik zo goedkoop ogen. Ofnja als je bijv een rode jurk hebt met een zwarte panty ofzo dan valt t niet zo op. Maar dat felle rood met zwart nein.

3 likes

Nooit geweten dat rood zwart een niet oké combinatie was :cry: een van m’n favo outfits heeft die combi

3 likes

Boeiend lekker dragen dan

45 likes

Huh ik wist dat ook niet. K heb een leuke wikkeljurk in die kleuren en die draag ik met een zwqrte panty en zwarte laatsjes

2 likes

Is ook niet zo hoor, laat je niet beïnvloeden door de associaties die mensen op het internet hebben bij die kleurcombinatie, haha. Mij doet het denken aan de pagina’s van gothics op cu2 in Comic Sans (heel specifiek), maar een mooie outfit die goed staat blijft een mooie outfit die goed staat!

7 likes

Hahah dit idd het doet me aan mn middelbare schooltijd denken. Toen ik een emo fase had.

2 likes

Hoezo wist je dit niet? Dit leer je op de basisschool

2 likes

Jouw vriend kan dus de garderobe van mijn geliefde Dwight Schrute overnemen. Sowieso dat soort kleuren, welke type staat dat het best? Ik denk dan snel aan een roodharigen of zit ik er dan helemaal naast.

Doet me ook denken aan slotjesbeugels met gekleurde elastiekjes. Ik mocht altijd twee kleuren kiezen en koos dan vaak om en om zwart met rood of zwart met paars

Die kleuren staan mij ook goed. Witte huid en blond/rossig haar

@Eddie ik ben briljant in vlekken maken, dus geen wit interieur voor mij

2 likes

Dat witte interieur hadden Kim en Kanye, moet je wel een hele goede schoonmaakster hebben of het zelf heel graag doen. Maar dat lijkt me wel veel relaxer om in te leven.

3 likes

hehehe

1 like

Hahahah hij draagt wat levendigere kleuren, minder flets! Dus echt cognacbruin enzo, groen en bordeaux. Mijn vriend heeft donkere ogen en donker haar, maar wel met een duidelijk rossige ondertoon en met een rode baard!

Hij heeft wel een jas in dat fletse beige maar die staat hem eigenlijk wel lelijk, ik denk dat dat soort kleuren beter staan als je heel licht en delicaat bent waardoor het mooi een geheel vormt, of juist bij mensen die een donkere huidskleur hebben waardoor het een mooi contrast heeft!

1 like

Ik heb een keer in een volledig witte hotelkamer geslapen met tl-licht en had daar migraine. Word al misselijk als ik eraan terugdenk. Dan maar een prono-interieur.

2 likes

Same!
Ik heb vriendinnen met blond haar en een lichte huid en daar staat lila zo mooi bij!
Ik vind het heel lelijk staan.
Die onderste paarse kleur vind ik eigenlijk altijd lelijk. Echt raar maar ik vind die kleur een beetje kinderachtig ofzo? Middelbare school vibes.

1 like

googlet schurft

Blijkbaar te verhelpen door 1 keer crème te smeren… Hoe vervelend ook, lijkt het me wel makkelijker dan een zwart-rood interieur prettig maken. Ik ben makkelijk met interieurs maar ik denk toch dat ik constant opgefokt zou zijn in zo’n omgeving.

4 likes