Stel je persoonlijke vraag #32

Ik heb dit zelf trouwens met Johan fre.tz en ginnyran.u (geen idee of die punten wat doen btw). Op den duur vind ik het zelfvoldaan worden, terwijl het bij Johan gewoon zijn werk is (die is columnist).

Ipod gekocht op marktplaats maar nooit iets opgestuurd gekregen. Ben er nog steeds ziek van, ik was 14 ofzo.

4 likes

Ik vond de mannelijke gynaecoloog die ik een paar keer heb gezien inclusief onderzoek echt de fijnste van alle gynaecologen tot nu toe. Dat waren verder allemaal vrouwen. Zag er zo erg tegenop maar hij was de enige (! Van de 7 totaal) die elke handeling fatsoenlijk uitlegde.

7 likes

Een oud collega van me (vorige werk) blijkt oplichter te zijn. Ze was op werk al raar maar ih begin nog wel okay. Later is ze daar ontslagen (contract werd niet verlengd, geen fraude ofzo) maar wel omdat manager haar al niet helemaal vertrouwde. Later bleek ze ergens een lening te zijn aangegaan, had ze hem als borg opgegeven, bleek ze te verzinnen dat ze ernstig ziek was. Vorig jaar kwamen we erachter dat ze via social media gezocht wordt omdat ze steeds dingen koopt op de bon, met valse beloftes dat ze later zal betalen etc

2 likes

https://www.gelderlander.nl/arnhem/staat-wacht-al-ruim-vijf-jaar-op-miljoenen-aan-belastinggeld-in-turkse-kluis~af496e55/

Grootste belastingzwendel ooit en dat in prachtige Arnhem!

2 likes

heb jij wel eens een corona scare gehad?
wat is het: het gevoel dat je dit keer Ă©cht corona hebt. je hebt typische symptomen, voelt je niet fit. je doet een (zelf)test en je weet het gewoon, deze test kan niet anders dan positief zijn.

  • ja, dit heb ik wel eens gehad
  • nee, dit komt me niet bekend voor

0 stemmers

  • ik heb wel eens een corona scare gehad en toen was de test positief
  • ik heb wel eens een corona scare gehad en toen was de test negatief

0 stemmers

Waarom wil je hiervoor een poll maken? Vind dit een beetje apart. Autisme is niet hetzelfde als linkshandig zijn

1 like

Waarom is dat apart dan? Was gewoon benieuwd aangezien het lijkt alsof hier veel mensen die diagnose hebben gekregen.

16 likes

Als jij een boek kiest om te lezen of een film kiest om te kijken (obv de beschrijving die je leuk vindt, niet echt reviews opzoeken verder) waarvan acht jij de kans groter dat je het leuk/goed gaat vinden?

  • Ik denk dat ik eerder een film goed/leuk vind dan een boek maar ik houd sowieso niet van lezen
  • Ik denk dat ik eerder een film goed/leuk vind dan een boek en ik houd wel van lezen
  • Ik denk dat ik eerder een boek goed/leuk vind dan een film en ik houd niet van lezen
  • Ik denk dat ik eerder een boek goed/leuk vind dan een film en ik houd wel van lezen

0 stemmers

Ja dat idee heb ik ook. Ken irl niemand met die diagnose, als ik er zo over na denk.

10 likes

Ja ik heb ook het idee dat ik het vaak lees de laatste tijd

2 likes

Snap niks van deze post

8 likes

Maar ja het staat doorgaans niet op iemands voorhoofd geplakt he, dus logisch dat het op het forum meer lijkt dan irl

Oh dit was niet per se als reactie op jou bedoeld trouwens

5 likes

Ik kijk graag films en heb ook zeker veel waardering voor ~ goede ~ films maar ik kan me ook heel erg vermaken met trash, ik kan me van alles wat ik gezien heb denk ik Ă©Ă©n film bedenken die ik Ă©cht stom vond. De boeken die ik lees vind ik 9 van de 10 keer ook leuk maar ik ben wel een flink stuk kritischer in m’n boekenkeuze dan m’n filmkeuze

9 likes

Ja ligt aan mij. Heb al vaak genoeg gehad dat mensen eerst interesse in autisme tonen om een week later weer een rotopmerking erover maken. Ben er daardoor huiverig voor.
Snap dat je het niet rot bedoelt

6 likes

Ja herkenbaar. Kan een slechte film ook veel makkelijker afkijken dan een slecht boek aflezen.

2 likes

Ja dat ook inderdaad! Zelfs die ene film heb ik afgekeken, terwijl ik genoeg boeken niet heb uitgelezen

In theorie lees ik graag

In de praktijk lees ik nooit omdat ik het niet kan volhouden

9 likes

Ja herkenbaar

Ik koop ook graag boeken en ben blij met m’n volle boekenkast. Maar kan nou niet echt zeggen dat lezen een hobby is :grimacing:

1 like

Ik denk dat dit forum niet echt representatief is. Over vrouwen met autisme is bekend dat ze sociale gedrag afkijken, virtueel contact is veiliger dan irl, er is hier een vrij intellectuele bubbel en veel ‘autistische interesses’ worden hier besproken. Sport, diy, handwerk, series, films, planten. Dus ja, je komt hier ‘veel autisten’ tegen. Wat mij betreft positief want eerder wisten deze vrouwen hun eigen gebruiksaanwijzing niet. Thanks God voor betere diagnoses.

40 likes