Stel je persoonlijke vraag #32

Maar mijn vader rookte wel als een kettingroker in huis, dus indirect wel lekker meegerookt

3 likes

5 soorten sambal, harissa, piri piri saus, gochujang, salsa verde, la yu, chili olie, zelfgemaakte chili olie met knoflook en gember, sriracha, mango chutney, Tabasco
 moet even m’n stem aanpassen geloof ik :sweat_smile:

5 likes

Geen idee! Het is pittige sesamolie. Echt heerlijk op noodles enzo.

Ben op de leeftijd dat ik daar 3 dagen van moet bijkomen dus daar is de lol ook wel gauw vanaf

2 likes

WTF?!? Kan echt niet!

Weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden

Ik heb gestemd op ik ken dit gebruik niet eens. Is of was dat een gebruik? Ik vind het ook echt goed wat een aantal forummers hebben verteld over hun kindertijd of jeugd. Ik ben denk ik als een verwend nest opgegroeid maar ook niet heel duidelijk?

Ik zou later echt graag lid willen worden van deze vereniging. Lijkt me echt gezellig en er is blijkbaar maar 1 regel: NIET ZEUREN :joy: volgens mij zijn ze ook wel in voor een wijntje

3 likes

Je loopt in Amsterdam met je partner en een BN’er met een camera loopt naar je toe en vraagt of hij een foto van jou en partner zoenend mag maken want hij doet mee met het Perfecte Plaatje. Zeg je ja of nee?

• Ja hoor
  • Nee

0 stemmers

Wat heeft dit met verwend te maken? Ik ben echt verbaasd dat zo weinig mensen brood aten als avondeten?

Bijvoorbeeld als we een dagje weg waren geweest naar een attractiepark en dan al veel hadden zitten vreten de hele dag (bijv patat als luncht) en we kwamen dan laat thuis, dan aten we gewoon brood als avondeten met soep. Lekker

4 likes

Het perfecte plaatje is letterlijk het enige lineaire tv programma wat ik volg. Zou het super leuk vinden om mee te werken, ondanks dat ik absoluut geen behoefte heb aan m’n kop op tv.

2 likes

Wij aten heel vaak brood als avondeten maar niet op een vaste dag ofzo. Ik las de poll alsof het een vaste dag moest zijn.

2 likes

Oh ik lees het als of je weleens brood als avondeten at

Hahhaa ik het liefst zeven dagen per week

Alleen naar beneden maar denk niet dat dat telt.

2 likes

Ah yes! Heb er een keer m’n enkel mee gebroken.

Maar had wel gewonnen!! :muscle:t2:

27 likes

Wat maak je vaker mee?

• Mensen die praten/bellen in de stilte coupe
  • Mensen die stil zijn in de stilte coupe

0 stemmers

Heb je weleens aan mensen gevraagd of ze stil willen zijn als je in de stilte coupe zit?

• Ja en toen waren ze stil
  • Ja maar ze bleven praten
  • Nee

0 stemmers

Wat is het ergste in de trein?

• Kinderen (of volwassenen) die spelen met dat prullenbak klepje
  • Pratende mensen in de stilte coupe
  • Muziek of serie/film kijken op vol volume
  • Mensen die perse naast je willen zitten ook al zijn er nog genoeg lege plekken in de coupe

0 stemmers

Wat vindt je van Baby Metal?

• Kei leuk
  • Niet mijn ding
  • Wat??

0 stemmers

1 like

Mensen die patat oorlog gaan eten (of iets anders sterk ruikends)

6 likes

Ik ga twee keer per week met de trein en maak wekelijks mee dat er 1 of ander snotjoch zit te bellen of praten in de stiltecoupĂ© en ik pak ze er ALTIJD op. Oprotten. En laatst was ik met mijn vriend onderweg toen er een boomer op vol volume een filmpje ging kijken op zijn telefoon, en toen heeft mijn vriend hem daarop aangesproken “Meneer, zet dat geluid eens uit. Dit is toch raar?!” Haha bless mijn vriend

41 likes

Haha ja, ik heb veel sambal, hot sauce etc in huis. Vaak ook veel verschillende smaken sriracha. Een van mijn alltime favorieten is sriracha van Flying Goose en dan de mint versie. Heel soms vind ik die in Duitsland, maar is vast ook online te vinden. Ik heb nu nog gember, wasabi en een mosterd versie staan om te proberen. Zwarte peper versie vond ik niet zo, smokey versie vond ik wel lekker maar mint wint nog steeds!

Verder heb ik standaard Franks red hot, Cholula en Tabasco chipotle in huis.

7 likes