Mij doet zwart/rood mij denken aan van die goedkope lingerie die je bij de new yorker had. Of aan moulin Rouge.
Wil hij in een bordeel wonen ofzo
Wow echt afschuwelijk. Hier krijg je toch ook hoofdpijn van als je elke nacht in zoān slaapkamer moet slapen en wakker worden.
Dat is mijn vriends favoriete kleurcombinatie. Erg blij dat er geen kleding voor volwassen mannen in te vinden is⦠Voor de rest houdt hij van roestbruin, okergeel en de kleur van uitgedroogd gras en die kleuren staan hem heel mooi, maar hij accepteert niet dat ze mij lelijk staan en spoort me altijd aan om beige, bruin en oranje te passen in winkels.
Hij begint door te krijgen dat het niet lukt, maar hij wilde wel dat ik van die bruine Uggs zou kopen, want die passen toch overal bij??? š„²
Hebben jullie ook kleuren die je als de dood vermijdt? Ik zie er in warme bruine tinten echt niet okƩ uit.
- Ja.
- Nee.
0 stemmers
Creme en wit. Ben al wit genoeg van mijzelf dat hoeven we niet te accentueren
Ik vermijd neon kleuren als de pest. Heb een top die er op beeld echt uitknalt en vind dat zo lelijk. Dan ben ik echt ƩƩn roze stip.
Lichtblauw, lichtroze en lichtgroen, mintkleur staan mij echt niet. Pastelkleuren dus.
Haha mijn viool optreden ooit was zwarte broek, zwarte blouse, rode oorbellen en ketting
Ben geen zuurstok
Ja, heb ook geen kleur dat ik niet mooi vind staan bij mij.
Ohh ja, vooral lichtroze bij mij helaas! Maakt me echt super bleek. En felgeel heeft helaas ook nooit het effect waar ik op hoop.
Ik vind die onderste echt paars paars. Ik haat het als ik op paars filter en ik krijg lila met een grijze ondertoon. Daar lijk ik echt dooder dan dood in.
En rood en zwart vind ik zo goedkoop ogen. Ofnja als je bijv een rode jurk hebt met een zwarte panty ofzo dan valt t niet zo op. Maar dat felle rood met zwart nein.
Nooit geweten dat rood zwart een niet okĆ© combinatie was een van mān favo outfits heeft die combi
Boeiend lekker dragen dan
Huh ik wist dat ook niet. K heb een leuke wikkeljurk in die kleuren en die draag ik met een zwqrte panty en zwarte laatsjes
Is ook niet zo hoor, laat je niet beĆÆnvloeden door de associaties die mensen op het internet hebben bij die kleurcombinatie, haha. Mij doet het denken aan de paginaās van gothics op cu2 in Comic Sans (heel specifiek), maar een mooie outfit die goed staat blijft een mooie outfit die goed staat!
Hahah dit idd het doet me aan mn middelbare schooltijd denken. Toen ik een emo fase had.
Hoezo wist je dit niet? Dit leer je op de basisschool
Jouw vriend kan dus de garderobe van mijn geliefde Dwight Schrute overnemen. Sowieso dat soort kleuren, welke type staat dat het best? Ik denk dan snel aan een roodharigen of zit ik er dan helemaal naast.
Doet me ook denken aan slotjesbeugels met gekleurde elastiekjes. Ik mocht altijd twee kleuren kiezen en koos dan vaak om en om zwart met rood of zwart met paars