Stel je persoonlijke vraag #32

Ahhh vandaar dat ik “woehoeeeee :clap:t2::clap:t2::clap:t2:” hoorde. Ik dacht dat het om voetbal ging, maar vond het al vreemd dat het voetbaltopic niet bovenaan stond.

2 likes

Ik kijk af en toe (want vriend), maar deze had ik niet willen missen hoor :clap:

2 likes

Ik keek tot nu toe nooit, maar we hebben sinds vorige week ziggo sport, dus ga nu wel vaker kijken volgend seizoen.
Maar ik ga geen nacht races doen wanneer ze in landen met tijdverschil rijden. Doei

1 like

Ohja kut het is naar die onbekende gegaan natuurlijk :sob:

DPG Media Privacy Gate en @Frambozentaartje

Ja ik verbaas me erover dat je relatief weinig mensen daarover hoort klagen

8 likes

Je mag geen kritiek op Max Verstappen hebben. Ook al gaat ie met een vliegtuig naar een land puur voor de racebaan. Om vervolgens nog wat meer gassen uit te stoten

20 likes

Ik wou dit bijna in het impopulaire meningen topic posten, maar ik weet eigenlijk niet of dit hier zo impopulair is. Vind jij Yeezy’s ook zo teringlelijk?

• Ja ew
  • Nee vind ze echt tof
  • Mwah neutraal/geen mening/wat zijn dat?

0 stemmers

Ziggo was dit weekend bij hoge uitzondering door iedereen gratis te kijken.

2 likes

Vind letterlijk elk model die ik tot nu toe heb gezien lelijk. Maar poll was geïnspireerd na het zien van de nieuwste die nu zijn uitgekomen.

1 like

Voor iedereen die geen idee heeft

In vele kleuren en maten…

Als jij ergens iets te eten/drinken besteld, heb jij dan een tweede optie in je hoofd? Voor als bijv je eerste optie uitverkocht/op/whatever is

• Ja, altijd
  • Soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

3 likes

Mislukte rubber boten zijn het. Echt de lelijkste schoenen sinds Crocs.

4 likes

Joh kan een eerste optie al amper voor elkaar krijgen :sob: echtt als ik eindelijk iets heb gekozen en het ís er dan niet, huilen :broken_heart:

5 likes

Vooral als je ergens speciaal naar toegaat en dat ze dan precies dát ingrediënt wat je wil niet hebben :wilted_flower:

2 likes

Die vind ik wel lelijk ja maar deze vind ik nice

5 likes

Lijken mislukte wandelschoenen. Hebben de lelijkheid maar niet de steun van die schoenen

3 likes

elmo-shrug

5 likes

Rotsklimmen in de Ardennen, zou je dit durven?

• Nee zeker niet
  • Ja absoluut
  • Weet ik niet zeker

0 stemmers

Wel durven, maar ik heb niet de motorische/fysieke vaardigheden die je hiervoor nodig hebt.

11 likes