Stel je persoonlijke vraag #32

Het touren zelf boeit me 0 maar als ze door bergen en mooie dorpjes fietsen kan ik daar helemaal zen van worden

4 likes

Ik voel me eigenlijk pas echt lekker schoon en fris met een old school stukje zeep onder de douche

• Heh nee, dat herken ik niet
  • Jaaaa, ruikt en voelt ook zoveel lekkerder
  • Geen idee, neutraal

0 stemmers

Als je met schoon - het gevoel dat je heel je huid eraf kan trekken door de droogte , bedoelt dan ja.

27 likes

Waar moet ik aan denken bij een ā€˜origineel cliche moment’?

4 likes

Voor nu alleen groot formule 1 fan, maar wie weet dat dat zich later nog uitbreidt. Ik vond formule 1 tot een paar jaar geleden namelijk ook altijd heel saai en stom. Komt een beetje door vroeger denk ik, want altijd als ik als kind in het weekend bij m’n vader was zat hij de hele middag formule 1 te kijken ipv dat we iets leuks gingen doen en dan verveelde ik me helemaal dood haha.

Maar denk 1-2 jaar geleden er toch een beetje ingekomen en nu zit ik er vol in (echt beschamend diehard fan) en is het echt mijn favoriete sport om te kijken. Het is zoveel meer dan wat rondjes rijden, het is zoveel meer dan alleen Max en Lewis. Superveel technische dingen, strategie, spannende momenten en controversies. En die geluiden! Oja en heel veel mooie mannen natuurlijk.

Misschien dat als ik tijd heb ik volgend seizoen ook formule 2 en 3 ga kijken, maar voor nu is alleen 1 wel gneoeg denk ik :sweat_smile:

2 likes

Ja, ik kan ook serieus alles kijken. Al zet je een wk dammen op, ik kijk het wel.

7 likes

Echt het tegenovergestelde zelf.
Vind stukjes zeep echt ranzig. Geen idee waarom.

4 likes

Ik heb echt compleet het tegenovergestelde :sweat_smile: Ik vind het bijna allemaal saai. Soms als er een WK is of zo dan word je bijna gedwongen mee te kijken en soms dan doe ik dat wel maar ik kan het gewoon niet spannend vinden (ook al probeer ik er wel in mee te gaan). Het kan me gewoon niets schelen wie er wint.

2 likes

Sieraden…

• Ik draag geen sieraden
  • Ik draag alleen sieraden die echt een betekenis hebben
  • Ik draag altijd dezelfde sieraden
  • Ik draag elke dag andere sieraden
  • Het merendeel van mijn sieraden is random en heeft geen bijzondere betekenis
  • Ik draag veel sieraden (bijv meerdere ringen, armbanden en kettinkjes)
  • Ik draag weinig sieraden

0 stemmers

Ik vroeg me dit af omdat ik een reclame op instagram zag voor een ring en juwelier etc. Maar ik draag eigenlijk alleen sieraden die een betekenis hebben (trouwring, verlovingsring, kettinkje van mijn man gekregen) en dat draag ik gewoon 24/7. Ik wissel niet elke dag of week ofzo van ketting of ringen.

Ooh ik vind dit juist heerlijk. Ik heb niets met make up, maar wel met sieraden. In een mooie doos en dan 's ochtends kijken welke sieraden bij je outfit en bij je mood die dag passen.

8 likes

Draag sieraden die ik lekker vind zitten. Meestal oorbellen of een kettinkje

3 likes

Curling is ook fijn, en dingen als schansspringen en langlaufen enzo. Voor snelwandelen op de Olympische Spelen ben ik ook tot midden in de nacht opgebleven.

Ben meestal niet zo’n sportliefhebber (behalve formule 1 nu dus), maar ben er achtergekomen dat ik het echt heerlijk vind om zo’n sport aan te hebben staan op de achtergrond terwijl ik zelf iets anders aan het doen ben.

1 like

Met sieraden geldt more is more

Als ik all out ga ben ik net een kerstboom, meerdere kettingen, meerdere armbandjes, 2 gaatjes in elk oor en 2 ringen.

Alleen ik heb daar niet altijd zin in, dus vaak alleen oorbellen en 2 ringen.

Ik heb ook tegenwoordig een horloge met zilver- en goudkleur, dus dat combineer ik ook. No shame in mijn sieradengame

11 likes

Ha ja ik kon gerust 5 uur non stop tennis kijken. Heerlijk was dat, als ik het toernooi ook goed volgde en er helemaal in zat.

Ook weer zin in de kerstvakantie trouwens, lekker de hele dag darts!

8 likes

Dat is echt het allerbeste tussen kerst en oud en nieuw! Volgend jaar toch maar eens vrij nemen die periode, dan kan ik tenminste alles kijken

1 like

Ik ging voor het eerst alleen wonen in een antikraakhuisje!

2 likes

Zomervakanties waren toen ik nog school zat/studeerde ook chill. Hele dag Wimbledon, Tour de France.

5 likes

Ik heb een sieradenkast en bekijk iedere dag waar ik zin in heb en wat bij mijn kleding past. Ik draag aan iedere hand een ring en altijd een ketting met hanger. Armbanden heb ik niet.
Ik houd van sieraden en mijn man van sieraden geven. En ik heb ook wel wat van mijn oma gekregen en georven, dus ik heb een aardige collectie en ik geniet daar echt van.

3 likes

Verlovingsring en afwisselend kettinkje/oorbellen met betekenis. Vind sieraden bij anderen heel mooi maar ik voel me zelf al snel een kerstboom als ik alledrie tegelijk draag.

1 like

Ook EK korfbal?

2 likes