Ja hoor. Het maakt me echt niks uit, ik vind alle sporten wel vermakelijk.
Niks. Ik probeer wel eens ringen te dragen, maar ik word echt leip van het gevoel van iets âopâ mijn huid de hele tijd. Oorbellen zou ik wel willen, maar de gaatjes bleven maar ontsteken dus dat heb ik ook opgegeven. Ben wel nog op zoek naar mooie clip ins ofzo.
Vind het bij anderen altijd zo mooi, ook kettingen, maar het lukt me gewoon niet haha.
En dan op 1 januari brak skischansspringen kijken!
Ik haat het gevoel van sieraden op mân huid. Ringen zijn kleine gevangenissen voor mn vingers, oorbellen âvoelâ ik ook heel erg zitten.
Ik heb de trouwring van mân oma en een bedelarmband uit mân kindertijd, maar die liggen gewoon mooi te zijn in een doosje. Verder heb ik en wil geen sieraden.
Heb trouwens wel een neusringetje, maar dit zit er al 20 jaar en die âvoelâ ik dan weer niet
Zoân slecht stukje dat je iemand die je leuk vindt oid gaat inhalen op het vliegveld en een hele monoloog gaat houden over hoe dom dit is, dat je diegene nu al mist, je echt samen hoort en je zoveel van de ander houd. En dan gaat het vliegtuig zonder een van de twee weg. Leven lang en gelukkig. Echt teveel films die dit hebben.
Ik draag altijd dezelfde oorbellen/piercings (3 enerzijds en 1 anderzijds), armbandje en sowieso 2 kettingen, maar meestal 3. De derde doe ik wel altijd af met slapen anders hang ik mezelf op
Ik ga bijna nooit zonder sieraden de deur uit. Zonder sieraden ben ik echt ontheemd en mis ik de hele tijd een horloge, ringen, armband, oorbellen, ketting. Ik hou van afwisseling. Elke dag iets anders en bij elke outfit ook. Horloges in verschillende breedtes etc. En ik draag goud, zilver, een combinatie of van die geknoopte sieraden. De meeste sieraden hebben een betekenis of er hangt een herinnering aan.
Dat van die oorbellen had ik heel vroeger ook. Toen zijn ze dichtgegroeid en heb ooit nieuwe gaatjes laten prikken op nét een andere plek en toen zei de juwelier dat het kon dat ik geen last had omdat je ook drukpunten (? iets van acupunctuur) in je oor hebt dus dat kon toevallig net het verschil maken . Of het waar is weet ik niet maar heb nooit meer last gehad.
Ik draag dagelijks dezelfde drie ringen, die alle drie betekenis hebben (eentje van mijn moeder gekregen, een van vrienden, en een voor mezelf gekocht). Daarnaast draag ik elke dag een horloge en een ketting, (en soms een armbandje) maar die wissel ik af, en die hebben over het algemeen geen betekenis
Altijd mn trouw- en verlovingsring, maar verder wissel ik veel met oorbellen. Vind ik echt leuk. Liefst lekker flashy. En dan vanalles, van 24kt goud en edelstenen/ diamant tot Chanel tot mijn foute collectie aan dierenthema oorbellen. Gisteren was het tijd voor mn flashy champagneglas oorbellen. Ik heb ook Engelse drop oorbellen. Vind ik echt leuk om te verzamelen ook. Armbanden draag ik dan weer nooit, en heeeeeul af en toe een ketting. Wel soms nog een extra ring, die wel weer betekenis heeft.
Trouwens gelijk een ergernis, zijn dus ook van die oorbellen waar de verkoper altijd bij moet zeggen: âleuk voor een feestje of speciale gelegenheidâ, nee nee, laat mij dit gewoon dragen op een regenachtige maandagmiddag naar de Albert Heijn.
Ik denk meteen aan dat jongetje uit love actually dat nu opeens een sexy Fox moet spelen in the queenâs gambit
Hij wordt ook gewoon amper ouder hĂš, hij is nu 31, maar voor mijn gevoel kijk ik nog altijd naar zijn twaalfjarige hoofd.
EDIT: OkĂ© ik The Queenâs Gambit leek ie wel ouder maar alsnog had ik een mindfuck bij die serie haha
Het is nog vroeg en maar half 7, maar ik heb een poll speciaal voor de belgen onder ons. Ik neem aan dat die max verstappen berichten (boeit mij zelf 0) niet eens in belgie er zijn? Dus voor alle BELGISCHE forummers, wij Nederlanders kunnen een keer NIET stemmen.
Ken jij Max Verstappen?
- Nee
- Ja
- Ik ben zoân irritante hollandse trut die wilt stemmen
0 stemmers
Hij heeft vanaf kinds afaan de meest enge creepy killer eyes. En hij lijkt idd een tiener terwijl hij 31 is. Wel cool ergens. Want het lijkt me ook een softie maar hij ziet er van nature, vind ik dan, enorm creepy uit, zn ogen zijn bijna zwart en zn wenkbrauwen omg, lijkt wel een reincarnate van chuckie.
Haha naar mijn mening krijgen we hier ook te veel berichten over Max Verstappen mee maar ik volg ook meer Nederlanders/Nederlands nieuws dan de gemiddelde Belg
Zijn moeder is Belgisch hĂš
Haha ja die optie was ik een beetje vergeten
- Ja lekker doe mij dat maar
- Mwah dan krijg je minder geld, terwijl ik ben er toch al kan ik net zo goed 2 uur langer werken
0 stemmers
Werkdiensten van 6.5 uur ipv 8/8.5
Eerst werkte ik 8 uur op een werkdag en nu 6,5 en ik heb het gevoel alsof ik zoooooveel vrije tijd heb. Je kunt iedere dag wel iets leuks doen als je dat wilt. even winkelen, sporten of naar de bioscoop, zonder dat het je hele avond opslokt. Bij 8 uur had ik het idee dat mijn dag helemaal in teken van het werk stond. Buiten dat verzet ik meer/evenveel werk in 6,5 uur dan in 8 uur.
True maar stel je verdient âŹ18 per uur, werkt dus 2 uur minder per dag en je werkt 4 dagen per week dan verdien je wel bijna âŹ600 minder op maandbasis. Dat is echt veel.
En ik ben toch al op werk dan. Ja idk klinkt lekker maar zou me echt teveel geld schelen uiteindelijk.