In bad wel! Heerlijk een ijskoud biertje erbij.
Onder douche heb ik het nog nooit geprobeerd, ben gedrild om niet langer dan 5 minuten te douchen 
nou niet echt terwijl ik onder de douche sta, maar soms wel vooraf als ik met ontharingscème bezig ben en 6 minuten moet wachten
Is vooral lekker als je op vakantie bent en van het strand komt en gaat douchen met bier (nog beter als je eigenlijk al aangeschoten bent van cocktails)

Ik was mn handen in de keuken. Kraantje in de wc wordt noiit gebruikt.
@tessel ik koop gewoon wat ik ook zou eten en dat is vaak huismerk. Behalve knakworstjes oid, want ik heb nog nooit lekkere, neppe knakworstjes gehad.
Ja heerlijk dat contrast, ik kan ook bepaalde groente of fruit aanraden (bijv een knapperige paprika of een sinaasappel)
Ik woonde anderhalf jaar vlak aan het strand (vijf minuten lopen, bij de bekende pier) en heb het water maar 1 keer aangeraakt haha. Maar ik ging wel vaak om naar de zonsondergang te kijken, ik kan wel vijftig foto’s plaatsen van de mooiste zonsondergangen daar.
Ik vond het zonder auto ook zooo onhandig allemaal. Gelukkig waren Ubers goedkoop maar alsnog, ik heb spijt dat we nooit een auto hebben genomen.
Koffie ga ik ook proberen de volgende keer! Neem je dat dan ‘s ochtends onder de douche? 
Kan jij met stokjes eten?
- Ja, goed
- Mwa, het gaat
- Nee, ik vraag een vork
- Nooit geprobeerd
- Ik heb geen handen
0 stemmers
Ik had deze gehaald na aanleiding van een blogpost van hun over shower beers. 
Nee, maar ik vraag geen vork
Hoe eet je dan? 
Gewoon slurpen, zonder handen
Je slurpt sushi?
Vind iedergeval dat het koningshuis, politici en andere invloedrijke mensen niet naar de olympische spelen moeten gaan
Dat excuus dat ze bij de Chinezen die situatie met de oeigoeren kunnen bespreken, is complete bullshit
Ja exact dit!
Met een rietje?
Ik prik het aan het stokje 
Hahaha
die vuist ook echt om die stok heen. Ik doe het wel subtieler denk ik
edit: ik eet overigens geen sushi, vind dat zo vies. Dus ik prik, draai, schep vooral zalm/vleesjes/tapas dingetjes
Waar is “home” voor jou?
- Waar je geboren en/of opgegroeid bent
- Waar je partner is (aka “home is wherever I’m with you)
- Anders
0 stemmers