Stel je persoonlijke vraag #32

Is het gebruik van quirky in precies deze zin expres? :crazy_face:

3 likes

Ja ik denk altijd dat ik te oud ben, snap ook de helft niet. Haatte het ook toen jaren geleden een soort van lighting van kinderen hier naartoe kwamen maar ok.

Te oud ben, de helft snappen?
Lighting?? van kinderen die hiernaar toe kwamen?
Ik snap niks van je bericht :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik werk amper thuis dus dat is makkelijker, maar de combinatie van winterdepressie en gedeeltelijk online college zorgt er wel voor dat ik op sommige dagen de hele dag precies niks doe terwijl ik studiedingen zou moeten doen

2 likes

In het midden!

1 like

Op donderdag staat er bij ons in het werkschema iets van: nadenken over strategie
Maar mijn vaste collega heeft die dag altijd allemaal meetings dus ik denk gewoon in mijn eentje na en plan wat posts in op de socials en dan kan ik ondertussen best wel prince charming kijken. vind ik.

9 likes

Je onbewuste gaat altijd door en je zoekt gewoon wat inspiratie

2 likes

Ja exact :sunglasses:

1 like

Doen jullie mee aan de revolutie vanavond?

• Ja Ik sta op!
  • Er is regen voorspelt anders was ik opgestaan
  • Ik ben deeltijd strijder en vandaag is m’n vrije dag
  • Nee ik ben een :sheep: gechipt door Bill Gates

0 stemmers

Nee, maar ik heb nu wel zin in ‘Even Tot Hier’ op zaterdag.

2 likes

Ik haaaaaat thuiswerken. Sinds een week verveel ik me de tyfus, heb ik een hekel aan mijn werk en mijn collega’s en is de winterdip full on :sob:

2 likes

Oh ik dacht gewoon opstaan van de bank in de woonkamer maar het gaat om protesten buiten?

2 likes

Laatmaar, is echt de moeite niet waard.

Jammer dat het niet in de buurt is. En ik liever zit dan sta.

2 likes

Doe jij toch lekker een sit in protest in eigen huis

1 like

Jezus Christus vandaag was echt niet te doen gewoon.
Heb sowieso al een pesthumeur en vind het dan echt lastig om me te focussen op werk. Ik ben ook bezig met iets lastigs ipv er go d voor te gaan zitten baal ik alleen maar meer dat het zo lastig is en vertoon ik “werkontwijkendgedrag”. Voel me echt als tijdens het studeren. Hele dag op je laptop zitten, niks doen en dan savonds denken “ok morgen nieuwe ronde nieuwe kansen”.

13 likes

Ja mijn god zo herkenbaar. Had net zo goed vanmorgen een uurtje kunnen werken en de rest van de dag in bed kunnen liggen want het had niets uitgemaakt. En ik voel me er zo shit en schuldig over want al mijn projecten lopen boven budget en ik denk nu echt ja goh natuurlijk.

Voelt echt weer als studeren inderdaad

8 likes

Ik ga ieder heel en half uur klokken luiden

2 likes

Haha net maar even gecheckt en ja dat gaat zonder problemen :grimacing:

Ja precies dit!

En ik voel me wel schuldig, maar uiteindelijk zit ik ook zelf met de troep, want ooit moet het toch gebeuren. Dus dat is eigenlijk extra kut.

Vorige week ook weer niet op zitten Letten, waardoor ik nu weer allemaal extra werk heb :sob:

1 like