En doggy?
- Ja mān fave
- Nice maar niet favoriet
- Wel okƩ
- Niet mān ding
0 stemmers
En doggy?
0 stemmers
Precies dit
Omg, wij hadden een keer de burgermeester te eten en toen had mijn moeder bedacht dat ik sushi ging maken. At hij zān sushi met mes en vork en hij ging het ook door de helft snijden 

Ik kan for the life of me niet normaal met stokjes eten. Zelfs niet met kleuterhulpstuk.
dit is ook echt cheapass sushi van de lidl, mijn moeder koopt die ook altijd
Max Verstappen is geboren en getogen in BelgiĆ« en op de dag van zān 18e verjaardag naar Monaco geĆ«migreerd. Hij heeft een dubbele nationaliteit (BE/NL) en dan mag je zelf kiezen onder welke vlag je rijdt, hij heeft dus voor de Nederlandse gekozen āomdat hij zich meer Nederlands voeltā en ook veel vaker in Nederland was. Maar heeft nooit in Nederland gewoond, dus als je wil dat ie hier belasting gaat betalen kun je lang wachten 
Maar, eens met dat het echt niet sjiek is om belasting te ontduiken in Monaco, mijn favoriete coureur heeft aangekondigd naar Monaco te gaan verhuizen en ben echt een beetje teleurgesteld in hem 
Overigens is formula 1 de tofste coolste sport ooit (met absoluut zān flaws hoor), maar daar worden went vast niet over eens⦠
De mensen die niet met stokjes kunnen eten. Wat kunnen jullie welā¦
Ja ik ben motorisch echt gestoord, maar dat is dan een van de dingen die ik wel gewoon kanš
Haha ja ik neem gewoon mān kopje koffie mee dan ipv dat ik het op de bank opdrink.
Hahaha same 
Met bestek eten 
De Belgische formule 1 fans zijn denk ik nog steeds aan het bijkomen van de dramatische āraceā in Spa 
Alleen chill als het āeerst de ƩƩn, dan de anderā is
Ik ken meerdere mensen die daar wonen/werken wiens telefoon is gestolen.
Het is daar echt niet zo prettig en veilig, zeker niet voor meisjes/vrouwen
Hoogtepunt van die race was dat de marshalls jeu de boules gingen spelen in de grindbak.
Ik heb dat anders ervaren, heb me geen moment onveilig gevoeldš¤
0 stemmers
Apenkoppen, en dan die mixzak. Niet alleen de gele.
Ik houd het op kersen colasnoepjes van haribo. Of die roze cadillacs
Oeoeoe is dat de Farmmix?