Ahhh echt weer zin om weer even op de basisschool te zitten door dit plaatje. Was altijd zo spannend bij wie je in het groepje zat
De Belgische krant stond vol artikelen, vandaag ook weer (over zijn vroegere rijleraar en van een kartbaan in de buurt)… dus hij is hier zeker niet onbekend…
Ja, vooral party bestemmingen.
En ik vind Berlijn mega saai
Edit: oja en plekken waar rijke mensen heen gaan. Toen ik op het vliegveld werkte vond ik vluchten naar Nice of Bordeaux nooit leuk omdat die volzaten met kakkers. Ik heb nog nooit zoveel mannen met een rode broek op 1 plek gezien.
Patty brard
- Vind ik leuk
- Vind ik vreselijk
- Neutraal
0 stemmers
Hahah de kruimeldief. Weet nog dat mijn oma die had en wij als kleinkinderen dat ding altijd heel graag wilden gebruiken want we vonden het zo gaaf.
Kan me nu niks meer bij voorstellen helaas bij dat enthousiasme hahah
Bordeauxrood?.. kadum tsss
Als jij in het bos vaak een man met een camera en verrekijker ziet wandelen. En je bent nieuwsgierig wat hij telkens gaat doen… Hoe groot is de kans dat je op een gegeven moment vraagt wat hij steeds op de foto zet?
- Niet aanwezig, dat vraag je toch niet
- Mwah zou het denk ik niet durven vragen
- Als ik me een keer gedurfd voel misschien
- Ja grote kans, vraag ik sowieso als ik daar benieuwd naar ben
0 stemmers
Niet groot, want de kans is groot dat het gaat om bomen/planten/dieren/in het bijzonder vogels. Dus voel niet de noodzaak dat dan te vragen.
Op een minder logische fotolocatie zou ik het misschien eerder vragen
Zou je niet willen weten welke bijzondere diersoort dan?
Nu wel
Het kan me echt niks boeien
Tijdens het wandelen met mijn moeder kwamen we deze man dus vaak tegen en wij de hele tijd speculeren wat hij dan op de foto zette. Zij vroeg het gewoon op een gegeven moment, was het een paar Ijsvogels. Liet hij nog foto’s zien, suuupermooi.
Ik was in maart paddenstoelen aan het zoeken in de bergen en zag steeds een grote, oudere man langslopen. Ik was benieuwd naar wat hij zocht en informeerde ernaar. Ik heb er een heel leuke middag aan overgehouden en heb die avond zelfs met hem en zijn vrouw gegeten, ik koester dat echt als één van mijn favoriete pandemie-interacties. Als iemand geen zin heeft om met je te praten geeft hij dat vanzelf wel aan, in mijn ervaring vinden mensen het wel leuk om over hun hobby’s te kunnen kletsen!
Ik zou daar geen moeite mee hebben om dat te vragen maar het is eerder dat ik dat totaal oninteressant vind. Ik acht de kans groot dat het om een vogel gaat en ik weet niks van vogels dus het zou me ook niks zeggen.
Dit ligt misschien aan mij, maar doordat je zijn atletische bouw benoemt, zijn hobby weglaat, je een hele leuke middag hebt gehad en daarna met hem en zijn vrouw hebt gegeten zou ik bijna vermoeden dat je met hem een leuke
middag had
Edit; ok ik zou zweren dat je net ook het woord atletisch in je post had staan
Hahahahaha ja ik heb het gelijk bij het teruglezen weggehaald omdat het niets toevoegde aan hoe ik mijn verhaal uiteindelijk heb gedaan! Ik had zijn bouw benoemd omdat ik was begonnen met de hele middag uitgebreid te beschrijven, maar ben gelijk afgehaakt omdat het niet zo belangrijk is. Hij was heel atletisch voor een man van 81!!! jaar. Hij huppelde echt energiek door de bergen en had enorm veel te vertellen over zijn lange leven die hij voor een groot deel in dat gebied heeft doorgebracht.
Nou vooruit ik geloof je!! Maar wat was zijn hobby nou?
Hij was 81!!!
Zijn hobby’s waren paddenstoelen zoeken en kayaken, hij heeft met zijn vrouw decennia terug de kayakclub van hun dorp opgezet en had daar superveel over te vertellen! Mijn opa kwam oorspronkelijk uit een dorp in dat gebied dus ik vond het echt supercool om daar verhalen over mee te krijgen, die man had mensen met dezelfde achternaam als ik (die heel weinig voorkomt en alleen uit dat specifieke dorp komt) gecoacht, had veel gereisd. En hij wist me heel te vertellen over paddenstoelen wat op dat moment mijn obsessie was!
Dit vind ik een mooi stukje zin!! Filosofisch als je er echt over nadenkt
Nee ik boek wel eens uren op intern, maar soms denk ik bij zo’n shitdag ook ja hoort er soms ook gewoon bij. En ik heb ook dagen dat ik on fire ben… uren inhalen in mijn vrije tijd heeft tot nu toe vaak averechts gewerkt