In de kast was uiteindelijk vooral op de middelbare school lol
Het is bijna weer zover. Heb jij al een kerstgevoel
- Nee, maar dat heb ik nooit
- Nee, dat is voor het eerst dit jaar
- Nee, dat had ik alleen als kind
- Ja, had ik al zodra het december was
- Ja, dat kreeg ik na Sinterklaas
- Het begint te komen
0 stemmers
Als je geen kerstgevoel
hebt, vind je dat erg?
- Ja, dat vind ik jammer.
- Nee, dat vind ik niet erg.
- Ik zit helemaal in de kerstsfeer, maar ik wil ook stemmen.
0 stemmers
Vanaf september al hoor. No shame.
Ik heb al veel te veel kerstfilms gezien en ook wel kerstliedjes geluisterd maar het kerstgevoel is er nog niet echt. Het idee dat het over 1,5 week al is dringt maar niet door haha
Geen kerstgevoel maar wel bijna-vakantiegevoel
Ik heb een is het al 2 januarie gevoel.
Er is geen optie dat je wel een rol hebt gehad? Haha ik mocht de engel zijn. Erg verrassend want ik gedroeg me alles behalve 1.
Ik was of een geitje of een schaapje in onze kerstmusical, ik weet het even niet meer precies, en in ons liedje zat een stukje over onze witte voetjes dus we moesten allemaal witte sokken aan, maar dat was ik vergeten. In onze middagvoorstelling zong ik over witte voetjes terwijl ik blauwe sokken aan had… Gelukkig namen mijn ouders voor de avondvoorstelling wel witte sokken voor me mee.
Heb jij een lievelingsstad (of dorp)?
- Ja, in Nederland
- Ja, buiten Nederland
- Nee
0 stemmers
Altijd als ik mensen zie over “dit is mijn lievelingsstad!!” gaat het nooit over de stad waarin ze wonen. Echt jammer. Mijn lievelingsstad is San Francisco maar goed daar ben ik veel te arm en te niet-amerikaans voor. Maar woon wel in mn lievelings Nederland stad
Haha ja misschien is het een beetje lame ofzo maar love Cardiff, en ik woon er ook! Vriendelijke mensen, geen auto’s in het centrum, redelijk veilig, groot genoeg waar je van alles hebt maar niet zo groot dat je kan verdwalen. Heeft een kasteel waar vaak gratis evenementen zijn, prachtige oude gedeeltes maar ook genoeg toffe nieuwe dingen en je bent met het openbaar vervoer zo in de Brecon Beacons of het strand in Barry.
Love it kom allemaal maar langs.
Ik ben hopelijk over 1,5 week in de buurt als het allemaal lukt haha. Is het ook een aanrader vlak na kerst?
Ooh wat leuk! Na de kerst is het vaak een beetje minder sfeervol maar er is genoeg te doen hoor! Je kan bijvoorbeeld altijd naar St Fagans (het historisch buitenlucht museum) waar je gratis toegang hebt en je wel een dagje zoet bent. Castell Coch (het rode kasteel) is vlakbij (niet gratis, wel de moeite waard) en is ook altijd super mooi, vooral van binnen.
Je kan ook naar het National History Museum in de stad zelf wat zowel een kunst museum als een natuur museum is, entree is gratis.
De Old Arcades in het centrum zijn altijd ook heel mooi om in te winkelen of te lunchen:
Ziet er prachtig uit, vooral die omgeving
Jaa Barcelona haha. Vet cliche eigenlijk.
Zijn niet mijn foto’s maar volgens mij niet, of minimaal! Ziet er in het echt ook zo uit, nog gezelliger nu met de kerst versieringen in de arcades
Ik krijg nu wss het hele forum over me heen maar Dubai! Ben echt verliefd geworden op die stad
Née ben vooral benieuwd wat er zo leuk aan is? Waar ben je verliefd op geworden?
Ik denk altijd die plek lijkt me een hel gelijk, maar ben er nooit geweest en jij wel.
Het uitgaansleven, de stranden, het is super netjes op straat en heeel veilig. Als je je telefoon op een bankje in het park laat liggen, ligt die er een paar uur later nog. De mensen zijn super vriendelijk, de malls, het weer, de woestijn. En de architectuur, ik vind alle hoogbouw bijv super mooi en bijzonder.
Ik kan nog wel even door gaan haha. Tuurlijk moet je ervan houden en is het idd voor sommige de hel, maar ik hou ervan.
Ik vind Tokio echt geweldig en het is één van de weinige buitenlandse steden waarbij ik het gevoel heb dat ik er eventueel wel zou kunnen/willen wonen, maar mijn enige echte lievelingsstad is eigenlijk gewoon Breda.
Parijs was mn ‘eerste liefde’ om zo cheesy te zijn (vandaar dat ik er volgend jaar ga studeren) maar nu heeft Wenen toch ook wel mn hart gestolen. Zoveel mooie gebouwen, kunst, cultuur, lekker eten, parken, de wat chillere maar toch elegante (ofzo?) attitude, ik kan het niet uitleggen maar vind het er zó fijn. Ik zou echt nog overwegen om er te verhuizen ooit, is alleszins goedkoper dan Parijs haha