Stel je persoonlijke vraag #32

Ik wil die van jou wel weten!
Dit is geen album wat per se antwoord is op je vraag maar wel eentje die ik heel graag wil delen omdat ik het zo geniaal vind: Hyrrs - Festive Hymns Made Feminist - Album by Goldstein | Spotify

5 likes

Die van Smith & Burrows is elk jaar favoriet! Geen typisch kerstalbum misschien maar zo mooi :heart_eyes:

5 likes

Zou jij 11 dagen niet kunnen lachen?

• Ja makkelijk
  • Ja met moeite
  • Gewoon ja
  • Misschien
  • Nee sowieso niet
  • Ik heb nog nooit in m’n leven gelachen

0 stemmers

Heb je niet iets wat je sowieso weet van, daar kan ik wel blij van worden/van lachen?

Ik vond het wel triest dat ik echt kei en keihard kon lachen totdat ik bepaalde youtube tegenkwam hoe hard mn vriend moet lachen als hij videos ziet van mensen die een slang zien (vind ik totaal niet grappig). Hoorde het 2 verdiepingen boven nog, toen vond ik hem zo schattig en irritant in 1.

Vind jij het over het algemeen leuk om videos van bloopers van films/series te zien?

• Ja
  • Weetniet
  • Nee

0 stemmers

Ik houd echt van de blooper videos van draadstraal en the office. Niet dat ik er keihard om moet lachen maar wel iets.

1 like

Vind deze altijd wel grappig om een beetje mee te lachen.

5 likes

Als jij je haar niet elke keer wast als je een douche neemt, wat doe je dan?

• Ik ga helemaal onder de douche staan en laat mijn haar wel gewoon nat worden
  • Ik zet de douchekop ten hoogte van mijn schouders en was alleen mijn lijf
  • Ik zet een badmuts op
  • Ik ga dan alleen in bad en hou mijn hoofd boven water
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Gewoon je haar omhoog zetten een knot met een elastiekje en de douchekop in je hand houden. Ik ga echt no way elke dag mn haar nat maken opzettelijk. Je kan dan nog wel je nek en oren en gezicht meenemen.

14 likes

Ik ga gewoon onder de douche staan, haar in een knot maar dan niet mijn hoofd onder de straal

22 likes

Ik doe mijn haar in een knot en ik buig mijn hoofd zodat mijn haar niet in de straal komt. Mijn gezicht kan ik dan gewoon met mijn handen wassen als ik mijn hoofd iets naar achter houd.

7 likes

Ja dit dus hahaha

1 like

Ik laat mijn haar los maar hang het naar voren of opzij zodat het niet onder de straal komt maar wel net vochtig genoeg wordt zodat mijn krullen weer normaal gaan zitten. Werkt perfect.

1 like

Aww ik vind dit heel zielig staan :pleading_face: :see_no_evil: Hopelijk krijg je gauw gezelschap @Eddie!

5 likes

Ja ja ja!!! En met name deze 2 op repeat, wat mij betreft aan de top van beste kerstnummers ooit:

En de cover van ā€˜Wonderful life’ is ook prachtig.

5 likes

Ik begrijp het screenshot ook niet helemaal? Het 2e tekstballonnetje

Wat een geniaal album! Leuk :smiley:

Mijn favoriete (kerst)album allertijden is Christmas in Vienna Zonder dit album is het geen kerst/winter. Al kan ik dit album echt het hele jaar door luisteren.

Every day is christmas van Sia Vind ik echt zo gezellig, grappig en modern. Een van de beste pop kerstalbums.

Donkere nacht van Clean Pete heb ik vorig jaar toegevoegd aan de lijst. Vond het toen eerst maar vreemd, maar dit jaar ben ik fan. Deze staat ook op plek 6 van een lijst met de beste kerstalbums allertijden van de Rollingstones.

A very she & him christmas van She & him is al heel oud, maar kende ik niet tot dit jaar. Heel fijn album!

The best Christmas songs van the New London Chorale Vooral nummer 2
These are special times van Celine Dion
The Christmas Collection van Il Divo
The Taylor Swift Holiday Collection (maar vind ik wel het minste van allemaal)

@Takkie bedoel je dan Funny looking Angels van hun?

4 likes

Welk cijfer geef je je energieniveau vandaag?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Ja die bedoel ik!
This ain’t New Jersey is ook mijn favoriet @Acquiesce

3 likes

Alleen het album ā€˜Kerstfeest met Bert & Ernie’ luister ik graag helemaal.
Verder heb ik eigenlijk altijd ā€˜Fairytale of New York’ op repeat, maar dat is geen album

13 likes

Je ziet tijdens het geven van een belangrijke presentatie een jachtkrabspin op je been lopen. Jij…

• Blijft koeltjes verder praten. No biggie!
  • Doet niks want je ligt al out op de grond
  • Flipt 'm de pan uit en eist dat iemand die spin eraf haalt

0 stemmers

2 likes

Ja ik haat spinnen ook @Eddie maar dit zijn wel de belangrijke vragen des levens die gesteld moeten worden.