Stel je persoonlijke vraag #32

Breonna Taylor heeft dit scenario met haar leven moeten bekopen. Haar vriend zit volgens mij nu nog in de gevangenis omdat hij terug schoot. De politie in Amerika is soms behoorlijk doorgeslagen.

Oh en het geld voor dit soort vergoedingen komt vanuit overheidsgeld en wordt niet verhaald op de politie. Die blijven dit soort fouten maken.

Nouja, misschien alleen als hij door yoga leert meer comfortabel in zijn eigen lichaam te zijn en meer in het moment kan zijn (en hij daarvoor daarmee problemen had). Maar mijn vriend is dit jaar gaan yogaĂŤn en heb geen verschil met daarvoor gemerkt hoor.

3 likes

Denk dat ritme gevoel bepalender is

1 like

Als jij of een huisgenoot een positieve zelftest hebt gehad, wanneer werd het streepje dan zichtbaar? (Ik wacht weer eens op mijn tweewekelijkse test-uitslag.)

• Direct
  • Binnen de eerste vijf minuten
  • Tussen de vijf en tien minuten
  • Na tien minuten
  • Weet ik niet meer
  • Ik heb nog nooit een positieve zelftest gehad

0 stemmers

Met welke van de volgende provincies voel je je het meest verbonden?

• Zeeland
  • Flevoland
  • Friesland
  • Drenthe
  • Groningen

0 stemmers

In welke provincie zou je het liefste wonen?

• Zeeland
  • Flevoland
  • Friesland
  • Drenthe
  • Groningen

0 stemmers

1 like

Dit is echt een onmogelijke vraag. Schaam me dood dat de conclusie is dat ik me het meest verbonden voel met Flevoland.

7 likes
  • Ik weiger te kiezen

0 stemmers

Je gaat je pakketje ophalen bij een pakketpunt en ziet tot je verbazing dat je het verkeerde pakket hebt meegekregen en er een seksspeeltje in zit @London

Wat doe je?

• Houden, fucking chill
  • Uhhh
  • Netjes terugbrengen naar het pakketpunt

0 stemmers

2 likes

Ik dacht altijd dat dit brandvlekken waren van smeulende sigaretten die er stiekem tussen geplet waren. :sweat_smile:

7 likes

Haha ja daar lijkt het ook wel op! Het duurde echt heel lang voordat ik erachter kwam dat het kunst was, maar vandaag opende ik dus die linker en toen dacht ik opeens ‘verrek, het is een vogeltje!’ En toen deed ik die rechter open en dat zag er ook uit als een vogel en echt mindfuck!! Of het is zo’n psychologische inktvlekkentest en je ziet erin wat je erin wilt zien :sweat_smile:

2 likes

Dat klinkt als een buitenkansje, die man :pray:

Zoals mijn moeder vroeger zei als we 5 minuten Sex and the City keken: “MJDLH, sex is niet het belangrijkste in een relatie hoor”.

Komt deze smiley even van pas, thanks mam :thumbsup:

3 likes

Sorry Zeeuws Vlaanderen is mooi maar het is zo’n pokke end weg

1 like

Maar als je er woont dus niet

4 likes

Nee maar wel voor al m’n familie en vrienden

2 likes

O ja ff vergeten

Hoelaat gaat jouw wekker morgen?

• Niet
  • Voor 5 uur (waarom???)
  • 5-6
  • 6-7
  • 7-8
  • 9-10
  • 11-12
  • Na 12 uur (lekker)

0 stemmers

1 like

Met cocktailsaus :upside_down_face:

Kunnen jullie vaak lachen om dezelfde grap in een film?

Ik keek net weer een stukje van Vacation op Netflix en elke keer als de auto noord-Koreaans begint te schreeuwen] moet ik heel hard lachen en ook de scène dat ze achtervolgd worden en dan op allemaal knopjes drukken en de stoelen dan langzaam in de auto omdraaien kan ik om janken als ik er alleen al aan denk.

Moet ook altijd heel hard lachen in We’re the Millers als Kenny die Mexicaanse agent een blowjob moet geven, die hele scène

• Nee heb ik niet
  • Heb ik wel maar alleen met veel verfijndere humor
  • Ja dit ben ik ook, 100 keer lachen om dezelfde grap/scène

0 stemmers

1 like

Ik gister nog in crazy stupid love die ene scène waar iedereen in die tuin bij elkaar komt en vooral dat stukje dat David Lindhagen dan ook nog aan komt waaien hahah al zo vaak gezien maar love it

12 likes