Stel je persoonlijke vraag #33

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #32 - #5149 door Whoopdidoo.

Eerdere discussies:

1 like

Ik denk dat er weinig dingen meer leerzaam voor mij waren in de pubertijd dan verlegen 15-jarige ik die achter de kassa moest zitten bij een grote supermarkt.

20 likes

Is het niet netjes/aso om met een baby (die mogelijk gaat huilen) naar een hotel te gaan?

  • Ja
  • Medium
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Nee is in mijn geval bedoeld als: huh dat is toch niet aso?

4 likes

Over dat wel of niet bestellen op restaurant/café. Ik vind dat contact wel handig en leuk en wil graag vragen kunnen stellen aan het personeel over bepaalde zaken.
Wat ik wel handig vond, was dat je na je eten gewoon via diezelfde qr-code gelinkt aan je tafel kon afrekenen.
Wij hadden betaald, konden fooi toevoegen en dan vertrekken. Het personeel nam gewoon afscheid. Dat was wel een goeie combinatie van digitalisering en menselijk contact.

7 likes

Mogen babies niet naar hotels of?
Kinderen van 4 kunnen ook flink krijsen bijv… waar gaat dit eigenlijk over? Zegt iemand dit tegen jou of?

2 likes

Ik weet eigenlijk niet of ik het aso vind, maar ik zou me persoonlijk wel de hele tijd opgelaten voelen en me er druk over maken dat ze zou gaan huilen. En als ik dr niet stil zou krijgen zou ik naar huis willen denk ik.

En als ik ernaast zou slapen zou ik het mega kut vinden als ik een nachtje eens geen baby bij me heb, flink betaal voor een relaxte overnachting en dan naar andermans kind zn gejank moet luisteren. Maar ik denk dat als dat zo zou zijn ik de receptie zou bellen om te vragen om een andere kamer en waarschijnlijk krijg je die dan vaak wel en dan zou het me weer niet meer boeien.

4 likes

je hebt ook kamers met geluidsdemping. Waarschijnlijk niet helemaal het doel waar dit vaak voor gebruik wordt, maar kan ook een optie zijn als je er onprettig bij voelt

Ik vind t niet aso maar zou wel flink pissig zijn als ik in de nacht wakker word van babygehuil in een hotel.

4 likes

Begint jouw buurman wel eens random midwinterhoorn te spelen in z’n achtertuin?

zo klinkt dat

En dit is trouwens hoe het vooral niet moet haha. Het hoort wat soepeler te klinken.

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Echt wel het toppunt van wonen in het oosten des lands

8 likes

Ja kinderen van 29 kunnen ook heel hard huilen :sob: nee mn vriend zei dat net toen ik voorstelde om een nachtje naar een hotel te gaan (met baby dus)

2 likes

Vind dat nogal vreemd, behalve als je in Twente woont

1 like

Hahaha gelukkig woon ik daar wel ja. Denk dat hij zo naar een plek gaat waar ze samen gaan spelen want laatste zondag voor kerst en dat dit ff was om in te spelen. Hoop ik.

1 like

@Knofje Ik wilde nog op je poll reageren (krantenbezorgers/kerstgroet), maar citeren lukt me nu niet meer. Mijn ouders lopen de krant en hebben vorig jaar zo’n €1400 in totaal opgehaald. Mijn ouders hebben het niet breed, dus dit vond ik wel echt super voor ze. :grinning_face_with_smiling_eyes:

64 likes

Minst lekkere pastasaus

  • Carbonara
  • Bolognese
  • Pesto
  • Kaassaus
  • Arrabbiata
  • Norma
  • Vongole

0 stemmers

Vega versies van elke inbegrepen.

Joh in Twente zie je voor de kerst random mannen op zo’n hoorn te blazen. Na de kerst is het wel over

Als dit in Rotterdam of Amsterdam gebeurde, zou ik het wel gek vinden

2 likes

Zo gebruikelijk is het helaas niet meer hoor, als ik dit vrienden of collega’s vertel kijken ze echt gek op. Vooral sinds corona hoor je het niet meer nu er geen georganiseerde wandeltochten enzo zijn.

1 like

Elke tatta versie van die sauzen.

2 likes

Neee vongole is m’n lievelings! :pleading_face:

5 likes

Wow dat is een bedrag dat ik niet verwacht had. Wel echt superfijn! Kregen ze dan van bepaalde mensen echt flinke bedragen?

@Bergamot ik vind het dus ook gewoon netjes om iets te geven. Heb zelf nooit contant geld in huis, dus zorg van tevoren dat ik even wat bij-pin. Overigens moet ik zeggen dat ik geen flauw idee heb wie de krant nu bezorgt. Zo vroeg ben ik nooit wakker.

1 like