Stel je persoonlijke vraag #32

Schoonfamilie, de moeder van de opa van mijn man is overleden aan de Spaanse griep.
Dat was verschrikkelijk, zij was halverwege de 30, had meerdere kinderen en haar man moest gewoon werken. De kinderen zijn toen verdeeld over meerdere gezinnen in de familie. :broken_heart: Gelukkig allemaal goed terecht gekomen, maar wel opgegroeid op grote afstand van elkaar in een tijd waar reizen wat anders ging dan nu.

6 likes

Super lekker vond ik dat. Een boterham met banaan en suiker of pindakaas en suiker vond ik ook heerlijk. Heel soms eet ik dit. En ik jat nog steeds suikerklontjes als er ergens een pot staat.

1 like

ongevraagd commentaar; mijn seksleven is zo non-existent tegenwoordig en ik word er gek van, ben bang dat die lockdown het niet beter zal maken

same
echt al sinds corona en daarvoor een beetje terwijl ik wel een skank ass ho in hart en nieren ben :cry: gaat echt iets niet helemaal lekker.

hoop dat er snel betere tijden voor ons aanbreken :crossed_fingers:

1 like

ja same, erg toe aan hoeren en sloeren op feestjes om daarna te bedenken of je er nog mee wil afspreken, ipv eindeloze gesprekken voeren via een app en daarna misschien eens op een date.

7 likes

Hoeveel geld geef jij ongeveer uit aan kerstdecoratie? Inclusief boom?

  • 0 - 50
  • 50 -100
  • Tot aan 500
  • Meer dan 500

0 stemmers

Ik schrik me kapot dat er nog prijskaartjes enzo aanzitten bij mn ouders. Mijn ouders kennende weten ze dat ZELF NIET EENS. Omg. Ik heb zelf geen boom, boeit me ook niet maar.

1 like

0-50 want koop alleen een boom. De rest hebben we al.

2 likes

Ze hebben wel een echte boom gekocht die bijna niet het huis in kon. Ik vind een echte boom prachtig en dat was ook tijd iets wat we deden. Maar zo onzinnig om zoveel dure spullen te halen aah. En die worden dan weer opgeslagen voor een jaar.

Maar kopen ze dan elk jaar nieuwe ballen enzo?

1 like

Niet alles niet maar zegmaar de helft wel weer.

Huh? Dat begint na een paar jaar toch serieus op te stapelen of gooien ze de oude weg?

Ik denk wel meer dan 100, boom en batterijen alleen al zijn duur :rofl:

Dat krijg je als mensen een huis hebben met veel opbergruimte. Je kan letterlijk langs hun opslagzolders lopen. Dozen en dozen vol.

3 likes

Oh wow.
Wij hebben wel wat vondels, kopen namelijk elk jaar met de kinderen een kerstbal (& die krijgen ze dan mee als ze t huis uit gaan). Maar de rest wordt gewoon ieder jaar gebruikt haha.

Overigens wilde onze oudste helemaal geen “super mooie” kerstbal dit jaar. Hij had z’n oog laten vallen op een heel klein hangertje van een sneeuwbolletje met rendier bij de Hema haha. Dol gelukkig. 2€ :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Jouw leidinggevende geeft iedereen uit je team een klein persoonlijk kerstcadeautje. Jou geeft hij/zij massageolie. Dat vind jij

  • Een leuk cadeau, komt altijd van pas
  • Mwah, leuk cadeau maar niet iets voor jou
  • Niet leuk, beetje vreemd om van je leidinggevende te krijgen

0 stemmers

In het eerste jaar heb ik heel veel uitgegeven, want ik had nog niks en wilde alles van vondels. Nu koop ik per jaar voor maximaal €100 een aantal nieuwe ornamenten erbij.

1 like

Alleen een goede kunstboom is al ruim boven de 100 euro, dan moet er nog van alles in. Lichtjes zijn niet goedkoop maar gaan als 't goed is wel lang mee. Ik heb het eerste jaar vrijwel alle ballen en ornamenten bij de Hema gekocht en vorig jaar en dit jaar denk ik beide keren zo’n 30 euro uitgegeven aan ornamenten die verwezen naar een gebeurtenis dat jaar. Ik wil niet eens optellen hoeveel geld er nu twee a drie weken in een hoek van de kamer staat.

Maar jouw schoonouders hebben dus overal nog de stickertjes op/kaartjes aan? :joy: Haha dat zie je toch als je de ballen erin hangt?!

1 like

Zijn mn eigen ouders haha. Ik kan denk ik wel 100 kerstbomen versieren met de alles wat in dozen is opgeslagen op die zolder. Allejezus zeg.

Ik wist niet zeker hie het heet maar ik denk dus dit, een vlieringzolder:

  • Ja dat heb ik
  • Heb ik niet wat moet ik ermee
  • Heb ik niet wil ik wel

0 stemmers

En dan iets van 15 meter aan allemaal dozen met spullen.

Omg Colin Morgan :heart: hij was vroeger mijn favoriete acteur. Heb zo vaak de video diaries van de serie Merlin herbekeken.

3 likes

Heb jij artiesten waarvan je de reguliere radio muziek kut vindt, maar ze live wel kan waarderen? Ik heb dit met John Mayer en Miley Cyrus. John heeft normaal altijd van die druilerige liefdesliedjes, maar live veel meer met de gitaar wat ik wel tof vind.

  • ja
  • nee

0 stemmers

Vind jij het erg irritant om te onderbroken worden in je verhaal? Ik heb dit zo erg dat ik in sommige situaties waar je dit de hele tijd hebt, ik eigenlijk liever geen diepgaander gesprek aanga, maar beetje over niks wil praten omdat ik het anders zo vermoeiend vind.

  • Herkenbaar
  • Neutraal
  • Niet herkenbaar

0 stemmers