Stel je persoonlijke vraag #32

Ah zo! Denk dat je op een gegeven moment zoveel hebt dat je niet meer weet wat je hebt dus maar meer erbij koopt? Zulke zolders lenen zich daar ook uitstekend voor, alle troep uit zicht.

4 likes

Ik vind John Mayers muziek idd ook niet super boeiend om op te zetten ofzo maar ik vind hem zo geil als hij op zijn gitaar zit te spelen :flushed: geen idee of het verder een douchebag is (vrees van wel)

5 likes

Hahaha oh ik had hier net toen ik deze zin weer las ook helemaal de slappe lach om :joy:

2 likes

Ben jij klunzig?

  • Nee
  • Ja
  • Ik heb mijn momenten

0 stemmers

Ik heb mijzelf net verwond met een dunschiller voor dummies. Hoe krijg ik dat weer voor elkaar

1 like

De kranten/folderbezorgers komen hier weer langs met een kerstgroet. Hoeveel geef jij?

Krantenbezorger (als je een abonnement hebt)
  • Niks
  • 1 euro
  • 2 euro
  • 5 euro
  • 10 euro
  • Meer dan 10 euro
  • Iets anders dan geld

0 stemmers

Bezorger folders/gratis krant (als je die ontvangt)
  • Niks
  • 1 euro
  • 2 euro
  • 5 euro
  • 10 euro
  • Meer dan 10 euro
  • Iets anders dan geld

0 stemmers

Ja, Colin :heart: Heb de video diaries helaas nog nooit gezien. Geen idee of ik de serie nog steeds leuk zal vinden, misschien maar weer eens kijken. Ben benieuwd wat ik er nu van zal vinden!

Btw, zo jammer dat ze hem altijd zo’n afgrijselijk kapsel hebben gegeven, en volgens mij moest hij een beetje afvallen voor zijn rol?

Als je hem vergelijkt met zijn auditie en zijn uiterlijk in de serie:

Auditie?/pre-production:

Becoming Merlin - YouTube

3 likes

Vrees het ook, gezien de gemiddelde man zichzelf al ruimschoots overschat. John zal met alle aandacht dan wel helemaal een godcomplex hebben

2 likes

Hangt van de reden af, als iemand door me heen praat omdat ze enthousiast zijn of omdat ik te lang van stof ben vind ik het echt geen probleem. Ik mis zelf soms ook sociale hints en weet niet altijd wanneer iemand klaar is met praten dus ik snap dat het kan gebeuren. Als iemand over me heen praat omdat we in discussie zijn en ze over me heen proberen te bulldozeren vind ik het wel heel vervelend. Dat, en wanneer iemand om advies vraagt en je dan niet uit laat praten, zo ergerlijk.

Mijn werk is 80% dingen telefonisch uitleggen (ICT Servicedesk) en het gebeurt vaak - en is super irritant - dat de klant gewoon niet luistert en dwars door je heen tettert. Heb van alles geprobeerd en het lijkt erop dat stug door praten en je niet laten onderbreken het beste werkt, maar dat is niet mijn favo manier van communiceren.

2 likes

Hij datete toen hij 32 was een 19jarige Taylor Swift dus jep :triangular_flag_on_post:

5 likes

Als er iemand komt geef ik al het kleingeld wat ik heb, maar er komt hier nooit bijna iemand

2 likes

Er zijn anders genoeg forumleden die dit heel acceptabel vinden :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Omg en zei hij niet ook eens dat zijn pik een white supremacist is omdat ie niet op zwarte vrouwen valt?? Never mind ik trek mijn geilheid terug

1 like

You’re welcome.

Wat

Ja dan ben je toch gewoon volwassen :clown_face:

3 likes

Vet herkenbaar. Ook dat zoveel dingen niet werken. Doorpraten doe ik ook vaak. Al helpt zeggen dat ik het heel irritant vind dat ik iets uitleg en de ander niet stil is ook wel. Of zeggen ‘mag ik misschien even uitpraten?’ En als ik mij echt irriteer dan laat ik gewoon een lange stilte vallen nadat ze zijn uitgetterd. Kom nou. En als niks werkt - wilt u nu nou een oplossing en antwoord of wat? Anders kunnen we beter stoppen.

2 likes

Volgens mij staat alles op YouTube:

Samenvatting

https://youtube.com/playlist?list=PLpgFMdstN8wx8J1endGRzcn_ko4CRsgn3

Ik herinner mij vooral dat de cast naar een pretpark in Frankrijk gaat en iemand van het park roept dat ze niet mogen filmen en Bradley (Arthur) negeert dat compleet :rofl:

Ik heb de serie nooit herbekeken maar wil het ook graag eens doen! Ben wel bang dat het gaat tegen vallen, het verhaal was soms echt zo kinderachtig. De cast maakte heel de serie gewoon zo leuk :heart_eyes:

En wow wat ziet Colin er goed uit in die video. Zou echt stom zijn als hij moest afvallen.

3 likes

ja ook een paar van zulk soort artiesten en vast wel meer waarvan ik het niet weet, zolang er maar een echte band bij zit.
(met dancehall heb ik het juist vaak andersom doordat er een band bij is :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

wat me vooral aangenaam verrast heeft is Dua Lipa! ik vind haar liedjes normaal te edm-beat (echt de duivel van de popmuziek de afgelopen 15 jaar) maar haar tinydesk is zeer om aan te horen!
ik denk dat ik een normaal live concert van haar weer te elektronisch vind maar op deze manier vind ik het opeens heel leuk. de manier waarop ze beweegt is ook :two_hearts::two_hearts:

7 likes

Ik heb tegenwoordig geen contant geld meer.

Hierop aanhakend:

Heb jij contant geld?

  • Altijd (en zal toelichten waarom/waarvoor)
  • Soms
  • Zelden/nooit

0 stemmers

1 like

Love it! Vond haar altijd wel heel knap, maar die muziek idd irritant. Gelijk controversiële John uitgezet en haar aan

1 like