Stel je persoonlijke vraag #32

Ja hallo het is heel erg… Dat ik het niet kan belemmerd mij. :sneezing_face: :sleepy:

1 like

Zo moeilijk is het toch niet. Gewoon je hersenen de vrije loop laten gaan en tadaa je hebt een poll

1 like

Wat vind je het kutst bij een poll?

• Anonieme polls
  • Cirkeldiagram
  • Resultaten worden pas getoond bij stemmen
  • Poll waar jou antwoordoptie niet tussenzit
  • Poll waarbij je niet meerkeuze kunt stemmen
  • Polls waarbij alle antwoordopties bijna hetzelfde zijn
  • Polls die al 100x voorbij zijn gekomen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Ik ga het proberen.

1 like

Cirkeldiagram

1 like

Haha die zijn ook maar 5 keer ingezet ofzo? Dan krijg je toch direct een trauma aan je studie oid.

1 like

fixed it

Ik heb tijd nodig. Het is een heel lang proces.

1 like

Jouw supermarkt voorkeur

• Jumbo
  • Albert Heijn
  • Vomar
  • Coop
  • Lidl
  • C1000 (rip)
  • Dirk van den broek
  • Een andere supermarkt, die je bent vergeten

0 stemmers

1 like

Volgens mij zei hij 42? Inderdaad dat je er al bent maar dan tóch nog 10 kilometer moet.

HOE is er zoveel liefde voor de Albert Heijn? Ik vind dat zo’n vreselijke schreeuwend dure kutsupermarkt haha.

8 likes

HHahahaha

1 like

En eigenlijk Deen maar daar kwam ik al te weinig.

1 like

Als je maar een maximaal aantal antwoorden kunt aanvinken :angry:

10 likes

Een poll waarbij 1 optie ‘correct’ is en de andere veroordelend zijn opgeschreven.

30 likes

@vitaminwater
Doet het gewoon maak een video ervan hoe je hem op eet.

Ik heb een AH XL in de buurt dus dat is heerlijk: alle ruimte, alles op voorraad, zelfscanner werkt goed… vind 'm eigenlijk superieur aan elke andere supermarkt behalve dat ie veel duurder is inderdaad. Ga ook weleens naar de Lidl/Aldi maar daar kan ik nooit vinden wat ik zoek.

3 likes

Ja, die XL is misschien wat chiller. Die van ons is ook nog klein, dus dat vind ik niet fijn, maar ik vind de AH ook schreeuwerig, super overpriced, vlees niet echt goede kwaliteit, hmpf haha. Geen fan :smiley: Ga er soms wel heen voor bepaalde producten, de mexicaanse nootjes mix is absoluut onovertroffen.

2 likes

Gorillas vind ik meer een bezorgservice

1 like

AHxl is echt superieur aan alle andere supermarkten. Veel vegan aanbod en groter toko aanbod ook. En als je goed let op de bonus valt de prijs ook wel weer mee. Picnic elke week aangevuld met AHxl om de week echt ideaal.

10 likes

Sinds mijn verhuizing mis ik echt een fatsoenlijke AH. :sob: