Stel je persoonlijke vraag #32

Alleen als ik keihard jank, maar ik heb al zeker 5 jaar niet meer gehuild dan een dramatische mascara traan, heb nooit full on huilbuien meer sinds halverwege de twintig ofzo, denk dat m’n hormonen nu in balans zijn.

1 like

Ik moest laatst 5 tranen janken om ik vertrek (wel een oude aflevering, waarbij een gezin dat heel hecht was emigreerde, moeder was in remissie en bam next shot de huilende vader die zegt dat de vrouw dood is), dat was wel een dieptepunt.

Maar gelukkig geen hoofdpijn. Misschien water drinken?

Is er ook iets tussen in?
Comfortabel, absoluut.
Mooi? Don’t care.

1 like

Ik heb dit wel eens gekocht. Tis goor.

3 likes

Dan naai je iemand nog harder omdat hij/zij niet makkelijk van je af komt en het geld gaat kosten en al heeft gekost.

Ik loop hier ook steeds tegenaan in de winkel en het zal niemand verbazen dat het vak steeds vol is. Bij mij ligt het naast de kaasafdeling

1 like

Heb jij snel last van heimwee?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

En had je als kind snel last van heimwee?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

Een vriendin van mij had daar zo extreem last van, daardoor heeft ze echt veel dingen wel gemist.

een van mijn diepste maar ook meest burgerlijke dromen is het hebben van een luxe wasmachine ipv het 2e hands ding zonder timer of leuke functies die ik nu heb
elke keer hoop ik weer dat hij kapot gaat, maar hij blijft maar draaien

2 likes

Als je samen woont en met je vriend/vriendin ergens heen gaat en samen terug komt hebben jullie dan beide je sleutels mee?

• Beide sleutels mee
  • Alleen ik neem de sleutels mee
  • Alleen mijn partner neemt de sleutels mee
  • Beide, maar alleen omdat er iets anders aan mijn sleutelbos zit wat ik nodig heb
  • Ik woon niet samen

0 stemmers

Ben je wel eens gestopt met een opleiding?

• Ja, achteraf spijt van gehad
  • Ja, goede keuze geweest
  • Nee, wilde ik nooit
  • Nee, maar had ik eigenlijk wel gewild

0 stemmers

Ja na 3,5 jaar hihi

2 likes

2x binnen 1-2 maanden beide keren. Zowel een bachelor als masteropleiding. Was het gewoon niet :woman_shrugging:t2:

Of ik ben gewoon geen doorzetter, haha. Maar de opleidingen die ik wel heb afgerond voelden heel anders vanaf het begin dus denk dat het wel goede keuzes zijn geweest.

3 likes

Ja heb het nu ook met een masteropleiding maar het voelt echt als falen om te stoppen. Maar idd wat je zegt: het voelt anders. Tijdens mijn hbo en premaster vond ik het leuk. Nu kijk ik er echt tegenop om naar school te gaan.

1 like

van het broodje sambal smeerkaas dat ik al sinds zaterdagmiddag met me meesleep buiten de koelkast nu een tosti maken

• ja joh kan nog
  • nee gatver

0 stemmers

1 like

Aangezien hier volgens mij bestwel leeftijdsverschil inmiddels is op dit forum, zegt jou dat iets?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Gaat goed weer, Miss Pol. :face_with_hand_over_mouth:

Ja ik ben slachtoffer, ik mag geen fouten maken. :cry: en anders, doe je het zellef :point_right:

Heb jij wel eens een poll aangemaakt? En doorstaan hoe afschuwelijk moeilijk het is?

• Nee ik heb nog nooit een poll aangemaakt
  • Ja dat heb ik wel, het is heel erg moeilijk

0 stemmers

2 likes

Een niet gediagnosticeerde prikkelgevoelige autist en een hbo-opleiding is echt een topcombinatie. Ongeveer net zo’n goede combinatie als olie en vuur

1 like