Stel je persoonlijke vraag #32

Maar wat voor vlaai?

Ik zeg niks :sweat_smile: gewoon de letters zelf

2 likes

Beste assortiment van alle supermarkten. Veel ruimer aanbod, bijzondere producten, schoon en overzichtelijk. En eerlijk, ik ben niet iemand die elke week dezelfde boodschappen haalt maar gewoon beetje de bonus volgt. Dan is het dus helemaal niet zo duur. Plus die zelfscan idd :heart:.

6 likes

aardbei
pudding-“grummele”
appeltoeslag

zo lang het maar niet van de multivlaai komt :grimacing:

1 like

Ik zeg vaak “M, driepoot” zodat mensen geen N opschrijven.

2 likes

Als AH medewerker geniet ik van alle liefde voor Appie hier :blue_heart:

Zelf krijg ik ook nog 10% personeelskorting plus heb ik een gratis premium abonnement gekregen, dus zelfs de prijs is geen belemmering voor mij.

13 likes

Oehhh heb jij heel toevallig inside info of er weer een kerstservies komt dit jaar? :innocent:

Haha nee, ik ben maar een suffe IT-er helaas.

5 likes
Welk spelalfabet gebruik jij?
  • Geen/zelfverzonnen
  • Nederlandse spelalfabet
  • Vlaamse spelalfabet
  • Internationale spelalfabet
  • NATO/navo spelalfabet

0 stemmers

Al gelukt? Als je op het tandwiel klikt en dan naar beneden scrollen kan je het aanvinken!

1 like

Yes! Ik had niet door dat je naar beneden kon scrollen.

1 like

Ik ken alleen de Engelse omdat ik dat elke dag op werk gebruik voor wachtwoorden enzo.

3 likes

De X van Xiomara

16 likes

Alkmaar, Wendelaarstraat. Alle nieuwe vegandingen vind ik daar altijd. Wel vaak een dag of 4 nadat je het veel al op Facebook enzo ziet voorbij komen, heb het idee dat ze altijd een paar dagen achterlopen.
Maar nog met niks misgegrepen daar.

1 like

AH is wel fijn qua aanbod maar vind de winkelhuisstijl wel altijd alsof het nog steeds 1996 is

1 like

Ik vind W van Wendy ook niet handig gekozen. Zou ook Mandy kunnen zijn.

1 like

Ik vind sommige Lidls ook heel fijn, helaas is degene die hier in de buurt zit een aftands donker ding met smalle paden en plakkende vloeren waar ze nooit dingen op voorraad hebben :cry: zeker in de tijd dat je alleen met een kar naar binnen mocht was dat echt vreselijk.
Ik ga soms naar een verder weg maar die is ook maar zo zo

1 like

Ik heb ah gekozen omdat die de enige zijn met zelfscan. Als een andere winkel dat zou hebben, dan kies ik jumbo. Maar Aldi heeft de beste chocolade keuze.

1 like

Bij de Jumbo zie je ook steeds vaker de zelfscan! Dus wellicht binnenkort ook bij jou.

2 likes

JA zo fijn dit!! mensen kijken me altijd gek aan als ik dit benoem maar love die animatie

2 likes